Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
jest szybszy:) ale np. smr, smx, kxf też:)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Aprilia » Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 40 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jest szybszy:) ale np. smr, smx, kxf też:)
Nie mogę się doczekać żeby zobaczyć ten motocykl na torze. Swego czasu strasznie się nim fascynowałem, ciekawe czy jest szybszy od mojej CRF:P
Myślę, że niedługo będziesz miał okazję :)
a co znaczy motocykl szybszy na torze?
na prostej oczywiście:)
Dzinkss napisał/a:Kur.wa a moze to w dieslu na ropę jest;) A tak naprawdę powiedz szczerze ile km/mth zrobiłeś tym szpejem od założenia tego tematu?
też koło 15mth:D spokojnie możecie się zamienić:)
A nie powiem bo tez brałem pod uwage sxv tylko ze 550, no ale padło jednak na Berga.
oby się sprawował
Ja kupiłem Apkę tylko dlatego, że od nowości była u mnie serwisowana i znałem jej całą historię. Brałem ją z pełną świadomością i znałem potencjalne problemy, jakie mogą się pojawić...
Tez mam taka nadzieje, dopiero sie poznajemy a i tak juz jest duży postęp w stosunku do tego co było jak go przywiozłem do siebie, czasami tylko mniej paniki u mnie by sie przydało:) W końcu ktoś musi potwierdzić te słynne zasłyszane historie o przebiegach rzędu~400mth. Także życzę nam samych tematów typu: "Mój Berg/Aprilla nie popsuła sie juz od dwóch tygodni, co moze być tego przyczyną?" ;) Pozdro
Uporałem się z uciekającym ciśnieniem, ale i tak muszę wyjąć silnik, bo wygląda na to, że pomyliłem się przy ustawianiu rozrządu.
Tak to jest jak żona stoi nad głową i co chwile pytanie - za ile wrócisz... ?
Apka idzie jak przeciąg. Żadnych wycieków nie zauważyłem. Muszę popracować jeszcze trochę nad wolnymi obrotami, ale to raczej kwestia mapy i synchronizacji. Silnik zostaje w ramie :P
Warto było poświęcić ten czas, bo frajda z jazdy super :)
Muszę pomyśleć jeszcze nad zmianą przełożeń, bo teraz to raczej na długie tory z lekkimi zakrętami.
Obecnie jest seria 15/48, pomyślę, nad wstawieniem 14/46. Tylną 46 już mam, to tylko przód musiałbym dokupić.
Z pierdół, to muszę jeszcze kupić korek 1.4-1.6 bara, podłączyć kierunkowskazy, lampę, zmienić opony na drogowe.
Może podłączę jeszcze wentylator...
dzisiaj założyłem oponę drogową na przód i wywaliłem zużytego kapcia z tyłu.
Jestem w trakcie montażu tubelessa na tylną felgę - oczywiście po słowiańsku za 50 zeta :) Przód trzyma lepiej niż dętka, więc mam nadzieję, że z tyłu też będzie ok :)
Dzisiaj dokończyłem składanie zestawu drogowego w Apce i zrobiłem przegląd.
Kosztowało mnie to 100 zeta, bo przyburzyli się do kierunków i głośnego tłumika.
Tak czy inaczej wbite jest i jeździć można, tylko czasu brak
Dzisiaj dokończyłem składanie zestawu drogowego w Apce i zrobiłem przegląd.
Kosztowało mnie to 100 zeta, bo przyburzyli się do kierunków i głośnego tłumika.Tak czy inaczej wbite jest i jeździć można, tylko czasu brak
Teraz na złom możesz już jechać na lince po ulicy, a nie na przyczepce !!! Klasa! ;)
Dżob łel dan!
Na złom się nie opłaca, teraz wodowanie do Wisły z mostu jest w modzie. I widowiskowe, i za darmo :D
Zmieniając temat, na przełożenia.
Te, które na torze są zdecydowanie za długie, na ulicy są spoko, nawet bym je nieco wydłużył. Jak to mówią - nie ma złotego środka...
Tak w ramach odświeżenia.
koszty:
- cylinder - 1 szt. - 300 PLN ( 600 )
- tłok - 1 szt. - 750 PLN ( 1500 )
- zawór dolotowy - 220 PLN ( 880 )
- zawór wydechowy - 330 PLN ( 1320 )
- panewki na wał - 150 ( 300 )
- panewki na korbę - 125 ( 250 )
- komplet uszczelek - 450
- komplet oringów + simmeringów - 200
- łańcuszek rozrządu - 70 ( 140 )
daje to koszt około 5800 za części. Taki remont generalny, co 300 motogodzin.
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24 25 26 … 40 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Aprilia » Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 60 zapytań