31

Odp: KTM EXC 360 2T Supermoto

Znalazłem wątek andyracing przeanalizowałem jeszcze raz i w jego poście było że rzeczywiście był to gaźnik z yz250 z 2003 roku (dokładnie 38) więc będę musiał poszukać kaihina z sx125 39mm i oddać go komuś do pomierzenia i rozwiercenia , dzięki za naprowadzenie i poprawienie mnie  . A tak na marginesie taki heihin 39 ( z sx125) nie był przypadkiem założony kiedyś u ciebie w kacie ? Kiedyś czytałem twój wątek i nie ukrywam ale pomysł o zmianie komory spalania ( w tym stopnia sprężania i zmiana squishu)  wziąłem z twojego ktm .

32

Odp: KTM EXC 360 2T Supermoto

tak - ja założyłem u siebie PWK39 z 125SX, seryjnie w 380 montowany był 38.

Co do rozwiercania to w necie jest kilka filmików i artykułów jak to zrobić. Warto obejrzeć i poczytać aby nie zrobić jakiejś gafy.

Komory spalania drugi raz bym nie przerabiał pod kątem zwiększenia stopnia sprężania, zrobiłbym squish band i tyle. U mnie silnik miał taki spręż, że mało kto potrafił go kopnąć.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

33

Odp: KTM EXC 360 2T Supermoto

I dlatego niestety ale sam wole nie dotykać się do gaźnika czytałem trochę o rozwiercania i jest ryzyko że bardzo łatwo można przesadzić i gaźnika leci do kosza wole znaleźć kogoś kto już trochę w tym siedzi, nie raz już to robił i zna się na rzeczy ja tego nigdy nie robiłem i nie chce za przeproszeniem tego spie***lić.

Co do sprężania to mogę mieć jedynie problem i tego obawiam się najbardziej że mogę mieć problem z odpaleniem go na mieście jak mi np przypadkiem zgaśnie na światłach, wiem jakie jest ryzyko i jakie skutki takich modyfikacji (stopnia sprężania) przeanalizowałem ten temat z paroma osobami które to już robiły   i zdaje sobie z tego sprawę.

34

Odp: KTM EXC 360 2T Supermoto

Co prawda to tylko wstępny rozwiert ale zawsze bliżej celu  :)

http://i.imgur.com/vwCz6c8.jpg
http://i.imgur.com/yxckbuF.jpg
http://i.imgur.com/hLlq494.jpg
http://i.imgur.com/wDYAWiM.jpg