136 Ostatnio edytowany przez gierwi (2016-07-26 07:45:54)

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Proponuję ograniczyć listę chętnych do osób które są zainteresowane kompletami tył/przód. Przepraszam pozostałe osoby, ale nie ma możliwości zamówienia ilości mniejszej niż 16,5 m, wiec trzeba znaleźć tyle osób żeby całość była z góry rozdysponowana. Nie chciałbym też zostać z kawałkiem niepotrzebnej taśmy, która parę groszy kosztuje.

W sumie byłoby na razie tyle:

Dziku -            2 kpl. (2 x 50 mm, 2 x 70 mm)
Doomin -         1 kpl (1 x 50 mm, 1 x 70 mm)
gierwi -           1 kpl. (1 x 50 mm, 1 x 70 mm)
bagins 1983 - 2 kpl ( 2 x 50 mm, 2 x 70 mm)
kotkun -          2 kpl (2 x 50 mm, 2 x 70 mm)
qnik -              1 kpl. (1 x 50 mm, 1 x 70 mm)
harp -             2 kpl (2 x 50 mm, 2 x 70 mm)

Daje to 11 kompletów. Idealnie byłoby gdyby jeszcze ktoś się zapisał, bo mamy "na zbyciu" jeszcze 5 kompletów (cały czas mówimy o samej taśmie - zaworki i inne cuda załatwiamy we własnym zakresie.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

137 Ostatnio edytowany przez qnik (2016-07-26 13:09:04)

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

hacker33 napisał/a:

Taśma ma 16,5 metra długości.
Na oba koła schodzi około 3 metry.

to w teorii daje 11 zestawów z dwóch rolek po 16,5m

niestety koła mam złożone więc nie potwierdzę / nie zaprzeczę :(

DRZ400SM + WR250F + PW80

138

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

No "około" tak wychodzi, ale jeśli komuś coś nie wyjdzie lub będzie odrobinę więcej to kiszka. Byłoby nieciekawie, jeśli ostatni z zamawiających dostał by komplet na 3/4 koła. Chciałbym też mieć troszkę taśmy w rezerwie na ew. poprawki uszkodzonych fragmentów. Dlatego myślałem o 8 - 9 kompletach z dwóch rolek co dawałoby długość 2,05 - 1,8. Te 2 metry to rzeczywiście solidny zapas, być może nie do wykorzystania, ale myślę że 1,8 m brzmi już rozsądniej.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

139

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Ja może bym zamówił ale mam pytanie jak to będzie dzielone? Bo jak każdy będzie odsyłał to z pół roku  potrwa zanim każdy sobie oklei koła.

140

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

raczej gierwi podzieli po tyle po ile ma być i powysyła do zainteresowanych...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

141

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Jedyny sposób to taki, że zamawiam taśmę, robię koła dla siebie i Harpa, wysyłam do Warszawy, np. do Dzika, on robi swoje, podaje dalej po stolicy itd..
Albo, wysyłacie koła do mnie, ja zamawiam taśmę i robię wszystkie, kasuję godzinówkę i odsyłam zrobione do właścicieli.

































































To drugie wyjście to oczywiście żart.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

142

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Gierwi tniesz na odpowiednie kawałki, zwijasz w rulon i wysyłasz.
Jak zwiniesz to nic się nie sklei.
Ewentualnie aby zabezpieczyć pierwsze centymetry to użyjesz taśmę ochronną która zostanie z twoich kół.

Taśmę lepiej mieć z zapasem bo zawsze jest na jakąś poprawkę itd.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

143

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

No proszę. Nie miałem doświadczenia z wysyłaniem ;-).

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

144 Ostatnio edytowany przez doomin13 (2016-07-28 12:17:44)

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Panowie, jest taśma 38mmx5m po 28 zet za szpulkę. Ktoś z Wawy reflektuje, bo towar jest w Poznaniu a przesyłka niechca taniej niż kurier i 20 zet. Jak ktoś z Wawy chce to będę brał dla siebie jedną sztukę i podzieliłbym się kosztami wysyłki - do odbioru potem na treningu na Bemowie. Tylko sprawnie, bo jutro chciałbym zamówić. 3M 4411N

doomin13

fs450

145

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Siema, mam problem z kołem tylnim przy trialu zwykłe szprychy, uciekało mi powietrze przez nie. Rozebrałem zdjąłem gumę z wentylem która robiła za uszczelnienie(gruba na pół cm) wyczyściłem, odtłuściłem, wysmarowałem takim ustrojstwem [url]http://www.ebay.com/itm/Prema-Tire-Repair-Innerlinner-Sealant-16-oz-PLOS-16-Made-in-U-S-A-2-Qty-/151061201043[/url] założyłem tą gumę spowrotem dookoła, niby ładnie się wszystko trzymało, ale dupa dalej ucieka powietrze.. Zakupić jakąś taśmę czy spróbować jeszcze raz z tą gumą tyle że z innym klejem?

MV Agusta F4 S 1+1 evo03 <- sprzedam/zamienię
Beta M4 3.5 <- sprzedam/zamienię
Honda CRF250R 2013 <- też xd

146

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

doomin13 napisał/a:

Panowie, jest taśma 38mmx5m po 28 zet za szpulkę. Ktoś z Wawy reflektuje, bo towar jest w Poznaniu a przesyłka niechca taniej niż kurier i 20 zet. Jak ktoś z Wawy chce to będę brał dla siebie jedną sztukę i podzieliłbym się kosztami wysyłki - do odbioru potem na treningu na Bemowie. Tylko sprawnie, bo jutro chciałbym zamówić. 3M 4411N


Jakieś namiary?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

147

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Ja tylko dodam, że używam taśmy wymienionej przez doomina, na przodzie od roku i trzyma bardzo dobrze.

Wczoraj zrobiłem tył, na tzw. zakładkę i po dobie trzyma ciśnienie - co prawda jeszcze nie jeździłem, ale myślę, że będzie dobrze.

Na 2 koła potrzebne jest około 1.5 rolki.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

148

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

TaurusPL napisał/a:

Siema, mam problem z kołem tylnim przy trialu zwykłe szprychy, uciekało mi powietrze przez nie. Rozebrałem zdjąłem gumę z wentylem która robiła za uszczelnienie(gruba na pół cm) wyczyściłem, odtłuściłem, wysmarowałem takim ustrojstwem [url]http://www.ebay.com/itm/Prema-Tire-Repair-Innerlinner-Sealant-16-oz-PLOS-16-Made-in-U-S-A-2-Qty-/151061201043[/url] założyłem tą gumę spowrotem dookoła, niby ładnie się wszystko trzymało, ale dupa dalej ucieka powietrze.. Zakupić jakąś taśmę czy spróbować jeszcze raz z tą gumą tyle że z innym klejem?

wpierw wsadź koło do wanny albo jakiegoś naczynia z wodą i sprawdź dokładnie w którym miejscu ucieka - bo może to wentyl albo sama opona, może przez rant?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

149

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

levis napisał/a:

Ja tylko dodam, że używam taśmy wymienionej przez doomina, na przodzie od roku i trzyma bardzo dobrze.

Wczoraj zrobiłem tył, na tzw. zakładkę i po dobie trzyma ciśnienie - co prawda jeszcze nie jeździłem, ale myślę, że będzie dobrze.

Na 2 koła potrzebne jest około 1.5 rolki.

Levis, 1,5 rolki na dwa kola? Tam jest 5m. Na przednie raz i na tył dwa to powinna jedna rolka załatwić i jeszcze na naprawy zostać co nieco. Te koło to ma kolo metra z kawałkiem obwodu - po oponie u mnie na przodzie jest 1880mm.

doomin13

fs450

150 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-07-28 13:18:57)

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

mi tez poszło 1,5 rolki. Te ich 5m może było netto ;)

[url]http://oferta.tech-poznan.pl/tasmy-maskujace-i-kleje-przemyslowe[/url]

U mnie tez ponad rok jest zakładka i działa.

Pozdrawiam,
Piotrek