796 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-06-27 12:01:48)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Nie ma stanu jak ostygnnie, leje 2/3 okienka, furkota w okienku, absolutnie nie ma żadnego wycieku, płyn chłodniczy ok (nie przybywa, nie ubywa, nic sie nie wymieszało). Ostatnia jazda 75km musiałem dolać 250ml! Jedyne z wizualnych spraw to puszcz lekkiego dymka podczas dodawania gazu, przecież to chmura tego dymu powinna być przy takim poborze. Dodam jeszcze ze zaczęło sie to dziać po drugiej wymianie oleju (dostałem od Bartka ok 2L oleju w bance 4L+1L w litrowym opakowaniu. Przy drugiej wymianie dokończyłem bańkę 4L i dolałem powiedzmy 600ml z tej litrowej. Nie podobał mi sie ten olej, inna gęstość i różnica w kolorze (ipone 10W60). Niedługo lecę do moto i zaczynam od spuszenia wszystkich płynów bo to normalnie nie możliwe jest.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

797

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Przejechałem sie i widzę ze smarkneło samym olejem spod pompy wody, zaraz wracam z miasta i działam.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

798

Odp: Husaberg 100 pytań do...

To faktycznie zacznij od zmiany oleju.
Rozbieranie silnika zostaw na koniec.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

799 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-06-28 01:36:13)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

No to polatałem dzisiaj jeszcze troche i tak: pod pompą wody zaczęło smarkać mi samym olejem cały czas (wcześniej tylko raz minimalnie poleciało). Spuściłem mu olej i płyn ch., na śrubie spustowej i ekranie olejowym opiłków 0, płyn ch. i pod pompą wody idealnie. Co wiem to napewno do wymiany uszczelniacz od wew. strony za pompą wody (ten z przeróbki), dla pewności zrobię jeszcze regulacje zaworów, zalewam nową inną oliwą, nowy płyn i ogień. Ale dalej nie wiem gdzie jest olej dlatego ze ten wyciek spod pompy wody to napewno nie te brakujące ilości. A z kumplem od 570 z którym dzisiaj polatałem zgodnie stwierdziliśmy ze kleją nam sie sprzęgła (kompanowi tez juz wspominałem o tym zachowaniu) i tez lata na Katanie 10w60! Przypadek? Czy faktycznie ten olej jest taki ch.ujowy.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

800

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Ja bym do jazdy po mieście bez toru zalał do tego moto motula 7100 10w40 i wystarczy. Mam ten olej sprawdzony w wielu motocyklach zwłaszcza pod kątem sprzęgła i zawsze zmienia na lepsze.

801

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Dzinkss - macie wspólny obieg oleju dla silnika i skrzyni biegów w tym bergu ?

Ja używam Ipone Katana 10w60 w silniku i wg mnie jest bardzo dobry. Tyle tylko, że mam osobny olej do skrzyni biegów.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

802

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Jest jeden obieg, ja tego ipona juz nie zaleje bo nie mam na miejscu do niego dostępu, a z internetu kupując nie mam zamiaru ryzykować. Mam teraz na jedną wymianę Motula 300V 15w60, a następną zmianę bedzie juz Motorex 10w50 chyba ze ten motul sie sprawdzi.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

803

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Motul jest ok ten o którym piszesz.
Latem 15W60
Zimą 5W40

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

804

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Na główkę ramy nadadzą sie takie czy szukać inksiejszych? Tylko ze nie moge oznaczeń żadnych znaleźć.
[url]http://allegro.pl/lozyska-glowki-ramy-husaberg-fe-fs-fc-04-08-i6310151312.html[/url]
[url]http://allegro.pl/lozyska-glowki-ramy-husaberg-fc-fe-fs-450-550-650-i5113273337.html[/url]

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

805

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Jak masz dobry górny uszczelniacz to możesz kupić w hurtowni z łożyskami.
Jak potrzebujesz nowy uszczelniacz to zostaje ci tylko jaki zestaw.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

806 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-07-04 16:50:36)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Hacker masz moze pomysł jak wyciągnąć ta tulejkę z karteru OBerg. Łożysko wyszło uszczelniacz juz kaput a tulejka jak siedziała tak siedzi. Mam juz w ręku opalarkę i jade spróbować bo takiego małego ściągacza wew. Nie moge dostać, a nie ma gdzie sie tam oprzeć od strony pompy.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

807

Odp: Husaberg 100 pytań do...

masz oryginalny zestaw i nie możesz wyjąć tej aluminiowej redukcji do łożyska tak?

podgrzanie nic nie da ponieważ oba materiały są z aluminium
albo nasadka od strony pompy albo wsadź łożysko z powrotem tylko daj je na klej do łożysk czy coś
ewentualnie szukaj kogoś ze ściągaczem

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

808 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-07-04 18:30:30)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

hacker33 napisał/a:

masz oryginalny zestaw i nie możesz wyjąć tej aluminiowej redukcji do łożyska tak?

podgrzanie nic nie da ponieważ oba materiały są z aluminium
albo nasadka od strony pompy albo wsadź łożysko z powrotem tylko daj je na klej do łożysk czy coś
ewentualnie szukaj kogoś ze ściągaczem

Redukcje mam metalową, od strony pompy nie podejdę bo średnica redukcji=praktycznie średnicy otworu nawet troszkę mniej i nie ma tak szans, nie wiem czy dam rade wcisnąć znowu łożysko bo redukcje juz troche sfatygowalem. Najlepsze jest to ze praktycznie wsadziłem to palcami (redukcja była w zamrażalniku). Ja pierdo.le, a najlepsze jest to ze prawdopodobnie przyczyna smarkania był uszczelniacz ciśnieniowy ten od strony pompy ale mowię ch.uj tam dla pewności zmienię simering na tej przeróbce i ku.rwa stoję;/ póki co delikatnie podgrzewam i przyszlifowanym śrubokrętem próbuje wybić od strony pompy tylko ze pod katem i dlatego pewnie nie chce iść choć z  1 mm mi sie ruszyło.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

809 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-07-05 00:36:07)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Dałem sobie i wladyslawowi dzisiaj juz odpocząć. Redukcja w sumie ani drgnęła (no moze 0,075mm) i trzeba sie przespać z tematem bo to nie sa tanie rzeczy;) i chyba bez specjalnego ściągacza sie nie obejdzie. Najlepsze jest to ze póki co nie widać brakującego oleju i wydaje sie być wszystko w jak najlepszym porządku (chociaż jakiś plus:)
KUPIE gumę łącząca ramę z gaźnikiem (ktoś chyba kawał podeszwy dokleił) i sprężynę od stopki jak by ktoś takową posiadał. Pozdro

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

810

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Grzej z zewnątrz a od środka daj trochę zamrażacza w spray'u.