Odp: WR 425 SM!!! sprzedam/zamienię na crossa
Dziękuję 'pomocnym' i pozdrawiam neutralnych i zwykłych forumowiczów. Dzięki za odstraszenie ludzi od dobrego moto :)
[url]https://youtu.be/Nqp_w9mPHPo[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » WR 425 SM!!! sprzedam/zamienię na crossa
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dziękuję 'pomocnym' i pozdrawiam neutralnych i zwykłych forumowiczów. Dzięki za odstraszenie ludzi od dobrego moto :)
[url]https://youtu.be/Nqp_w9mPHPo[/url]
kur*** stary wymiana uszczelki i oleju to nie remont
to jak nazwiesz wymiane tłoka. korby. łożysk i innych części eksploatacyjnych ??
Wtedy będzie hasło: "nowy silnik!"
Major daj namiary na tego swojego mechanika.
Tak ku przestrodze dla potomnych co by ktoś tam omyłkowo moto nie oddał. Po tym co tutaj i w garażu na wypisywałeś to jestem zdania, że te chłop chyba powinien WSKi naprawiać a nie wyczynowe enduraki... :D
Dam komuś, jeśli będzie zainteresowany kupnem. Facet bardzo znany i szanowany w gronie motocyklistów i nie muszę tutaj go ujawniać bo nie widzę w tym celu. Jeśli coś napisałem nie tak to pewnie ja przekręciłem, a nie on źle powiedział. Zainteresowany zadzwoni i dowie się od ręki.
wymien prosze co wchodzilo w te 3000pln ktore wlozyles w ten remont ???
Ślepy? Moto gotowe na sezon, cena śmieszna a Wy szukacie dziury w całym :)
Opisałem wszystko 100 razy i jeszcze nagrałem filmik, ale widocznie bardzo chcecie utrudnić mi sprzedaż na siłę. 3 strony postów od ludzi,którzy nawet nie mają zamiaru go kupić, antyreklama gdzie się da (pytanie czemu, skoro tak polecaliście mi kiedyś moto, a teraz w dużo lepszym stanie i cenie w której kupiłem czepiacie się wszystkiego), jesteście ŻAŁOŚNI
W motocyklu zrobione wszystko co było konieczne do zrobienia na sezon i jak ktoś potrafi czytać, albo oglądać to wie. Zainteresowanym chętnie odpowiem na wszystkie pytania ;) Pozdro buraki!!!
Major, nikt Ci krzywdy nie robi, tylko to co powtarzasz po mechaniku na forum, niektórym, którzy mają jakieś pojęcie o mechanice, trochę kojarzy się z bajkopisarstwem. Ja już się nie mądrzę co do motocykla, bo już Ci dużo osób pisało że z reklamacjami o uszczelkę, stan głowicy i nicasil to przyczepiłeś się nie mając o tym zupełnie pojęcia powtarzając, lub jak to napisałeś przekręcając po mechaniku. Nie znasz się, po tym co powtarzasz po mechaniku, co do niego też mam wątpliwości. Nawet jeśli chodzi o głupie zamki pierścieni na tłoku, przecież one mogą wędrować , nie wiem czym to się dokładnie ma, ale już nie raz widziałem zamki pierścieni w różnych pozycjach, nawet w silnikach otwieranych po fabryce, więc o co się czepiasz, to zupełnie nie mam pojęcia. Jak taki byłeś niezadowolony z motocykla, to napisz co faktycznie było źle.
skakanie do calego forum ze ci wcisneli takiego bubla nie bylo dobrym posunięciem, a jak sie potem okazało po dwóch latach katowania poszło tylko 3 tys w tym 1000 w rame a nie silnik.
a ty k***a videobloga zakładasz.
edit burakiem to jestes ty, mówisz jedno za kilka miesiecy zmieniasz wersje.
Po roku. To, że tłok nie był wymieniany nie znaczy, że motocykl nie przeszedł remontu. Jak już pisałem nie mam pojęcia o mechanice, ale fakt był taki że musiałem dolewać bardzo dużo oleju do motocykla po każdej jeździe. Myślałem że coś może się zepsuło, ale jak mechanik mi powiedział że to przez to, że uszczelka nie była montowana pierwszy raz to mi też nerwy trochę puściły, bo nawet jako amator wiem że takich rzeczy nie można robić. Wiem, ze nie powinienem aż tak reagować agresywnie, pisałem pod wpływem emocji i odpłaciło mi się wtedy niestety również waszą złością. Popełniłem błąd, ale czasu już nie cofnę. Mimo wszystko nie nie myślałem że będzie się to za mną ciągnęło pare miesięcy później jak będę chciał sprzedać, przecież sprawny, motocykl, za nie duże pieniądze.
W skrócie:
Moto brało mnóstwo oleju. Okazało się, że to wina uszczelek. Co do pierścieni na tłoku to właśnie mechanik mówił że źle ustawione, co tez się do tego przyczynia. Podobno przez wyciek olej się dostawał też do układu chłodzenia, ale wszystko już zrobione i oczywiście uszczelki wymienione.
Mechanik mówił o porysowanym cylindrze. Nie mówił o jakichś mega rysach, tylko o tym że ślady po honowaniu powinny iść w stronę pracy tłoka, a jak by kilka było widać w inną stronę. Mówił, że gdyby to było takie istotne, to by kompresja nie była taka silna (Teraz chce urwać nogę), ale nie wzięło się to znikąd.
Zatarte rzeczy zregenerowane.
Głowica zregenerowana.
Dużo części eksploatacyjnych powymienianych, mam gdzieś całą kartkę od mechanika ze wszystkim, mogę wysłać zainteresowanej osobie.
Jedyne chyba co pozostało bez zmian to tłok, ale jest w świetnym stanie.
Kompresja kosmiczna, co podobno też dobrze świadczy o stanie technicznym (no i odpala po remoncie od jednego kopnięcia, wcześniej różnie).
Motocykl, który brał kosmiczne ilości oleju, odpalał różnie i według mojego mechanika był poskładany nieprofesjonalnie, kupiłem za 10500. Teraz świetnie przygotowany do sezonu, bez żadnych ukrytych wad chcę sprzedać za dokładnie takie same pieniądze, więc nie wiem czemu
się tak czepiacie.
Filmik nagrałem tylko przez wasze czepialstwo i przez to, że non stop musiałem pisać to samo w kółko.
Pozdrawiam
Sub... :D
widzisz , nie po to pytalem o to za co zaplaciles zeby czytac historie twojego zycia
3000 pln w tzw remont to dosc slabo zwlaszcza ze ciagle piszesz ze uszczelka naped i jakies duperele
a tlok idealny , jak to zostalo stwierdzone ze tlok jest idealny , w wyczynach wymieniasz po danej ilosc mth
jak nie chcesz kuku w silniku
mi sie wydaje ze mechanik zrobil cie na spora kase w h*ja widzac ze nie masz pojecia w temacie
a pytalem o rzeczy ktore byly zrobione bo szukam czegos do ok 10k
sory za offa ale jak to zobaczyłem to nie moge sie powstrzymać, mówisz motocykl doinwestowany a nie bylo Cie stac na wstawienie orginalnych srubek do tylniej zębatki ? przecież takie sie same luzuja i psują piaste... a komplet kosztuje 60 zł
ślady po honowaniu powinny iść w stronę pracy tłoka
zawsze wydawało się mi, że ślady powinny być w poprzek tak aby cząstki oleju się tam zbierały tworząc "poduszkę" po której pracuje tłok. W przypadku gdyby te ślady były tak jak pracuje tłok nie tworzyła by się ta "poduszka", a i na kompresji by stracił. Nie odbieraj tego co napisałem, że to coś w Twoim kierunku, bo kto by tego nie napisał to by się dziwne wydawało. Tym bardziej skoro twierdzi tak mechanik bo oczywiście Ty masz prawo się nie znać na tym. Więc albo mechanik mało kumaty albo gdzieś się błąd wkradł. Mogę i ja się mylić bo mechanikiem nie jestem. Dla przykładu pierwsza lepsza fotka po honowaniu, dobrze widać jak idą ślady. Powodzenia w sprzedaży. Pzdr.
Helmex- niestety pracuję od 7 do 22 i nie mam czasu na wyspanie się, a co dopiero zamawianie części itp. Wszystko mi zamawiał serwis i liczę, że wszystko jest oryginalne i takie jak trzeba.
Wyrzyk- musiałem się pomylić, bo rozmawiałem z nim kilka miesięcy temu na ten temat i średnio mam pojęcie.
Jeśli jest ktoś zainteresowany, to opuszczę jeszcze na paliwo :)
Major napisał/a:ślady po honowaniu powinny iść w stronę pracy tłoka
zawsze wydawało się mi, że ślady powinny być w poprzek tak aby cząstki oleju się tam zbierały tworząc "poduszkę" po której pracuje tłok.
A no tak też powinno być :D Ale tak widać jego mechanik szanowany w środowisku zna się na rzeczy.
Jeszcze mnie interesuje jak to się stało, że oleju ubywało przez źle/kilkukrotnie wg ciebie założoną uszczelkę?
Chłopie... ty się tak plączesz w zeznaniach, że lepiej dla ciebie by było jakbyś zamilkł i się nie odzywał już w tym temacie, bo z każdym, postem się pogrążasz coraz bardziej. Mechanik co jest dla ciebie wyrocznią coś ci powiedział ale coś go źle posłuchałeś, coś przekręciłaś, sam do końca nie wiesz itp.... A koleś cię po prostu skroił na kasę, bajek naopowiadał a na sam koniec wylądowałeś z motocyklem po remoncie ale bez remontu.
Najpierw, że moto w strasznym stanie, potem, że może nie jest tak źle a teraz wyszła z tego taka igła, że nawet tłoka nie trzeba było zmieniać mimo, że w takich sprzętach wymiana tłoka to podstawa i masz wyraźnie określone przebiegi w mth co ile się go wymienia. A tak jak ten sprzęt "zrobiłeś" to wygląda to na - "zaklajstrować co się da i do żyda na sprzedaż". No i jeszcze ten gimbusiarski vlog na którym wylewasz żale jak to cię ludzie źle potraktowali. "No one cares" i jak to się mówi - Chłopaki nie płaczą.
Więc jakby to grzecznie powiedzieć.....:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=FwqQQsqK8mg[/url]
Dziękuję. Dobranoc.
Tak czy tam i czytam te wypociny Major.
Nie bede strona w tym konflikcie ale nie bez znaczenia było tez to ze do wyczyna lałeś olej motul 5100 10w40.
Swoją droga jak Ty za pierwszym razem wystawiłeś moto na sprzedaż nie przeszkadzało Ci jak inni urzytkownicy forum polecali go dalej.
Niestety żyjemy w Polsce i trzeba sie liczyć ze nie wszyscy są uczciwi. Mi sie jednak czerwona lampka zapala jak ktoś pisze ze wsadzil 3000 zł w jak Ty to mówisz remont silnika (dodatkowo mowiac ze robi to pod siebie) a za chwile motocykl chce sprzedać.
Jesteśmy tylko ludźmi i nie dziw sie ze niektórzy sie podejrzliwi.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » WR 425 SM!!! sprzedam/zamienię na crossa
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 76 zapytań