Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
nie wiem czy każdy valvoline, ale pewna seria była full syntetyczna, tak jak np. Luqid Molly
większość full syntetyków, to oszustwa :P
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 338 339 340 341 342 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
nie wiem czy każdy valvoline, ale pewna seria była full syntetyczna, tak jak np. Luqid Molly
większość full syntetyków, to oszustwa :P
wszystkie oleje to dodatki chemiczne. baza jest ta sama. tak powiedział mi przedstawicel valvoline. np jak można zrobić półsyntetyk w klasie syntetyku ? :D a oni robia
W ktm 125 sx założyłem licznik motogodzin. Po około 20 minutach (na oko), naliczyło jeden impuls 0.1 - czyli 6 minut ( takie teoretyczne 6-11.59)
To jest ok?
co do olei w Polsce można mieć wiele zastrzeżeń przez to, że nie mamy odpowiednio narzuconych norm. Te same oleje sprzedawane za miedzą mają już oznaczenie półsyntetyk tak oj :)
Potrzebuje kupić ciśnieniomierz do opon, jaki jest warty zainteresowania bo wachlarz cenowy od 10zł w górę (klasyczny czy elektroniczny)?
Potrzebuje kupić ciśnieniomierz do opon, jaki jest warty zainteresowania bo wachlarz cenowy od 10zł w górę (klasyczny czy elektroniczny)?
Kup klasyczny ze średniej półki cenowej
Potrzebuje kupić ciśnieniomierz do opon, jaki jest warty zainteresowania bo wachlarz cenowy od 10zł w górę (klasyczny czy elektroniczny)?
Mam do sprzedania fajns sztuke
Maniek daj info na pw
[url]http://img21.staticclassifieds.com/images_tablicapl/352342081_4_644x461_tarcza-zacisk-braking-motoryzacja.jpg[/url]
ile taki zestaw może byc warty ?
[url]https://www.facebook.com/Raku-745390268902693/?fref=ts[/url] raku to ty ? :v
to jakis podrabianiec
Chłopaki, jeżeli jest taka sytuacja, że w chłodnicy jest płynu pod sam korek, natomiast w zbiorniczku jako tako za wiele nie widać, żeby coś tam było, to może nie być wystarczająco płynu w całym układzie, żeby tym wszystkim "obróciło"? Chociaż z drugiej strony płyn w chłodnicy ma temp. (+ - sprawdzałem palcem) 50 stopni C? Dół chłodnicy oraz dolny wąż są ledwo ciepłe. Poza tym jest w ogóle taka możliwość, żeby płyn od tak sobie wyparował przez zimę? W zamkniętym układzie? Nie wydaje mi się.
nie wiem jak u ciebie ale np w drz z zbiorniczka wyrównawczego niema możliwosci wycofania płynu do chłodnicy. można powiedziec ze jest to zbiornik na zlewki a nie zbiornik wyrównawczy.
Hmm szczerze mówiąc to nie wiem jak u mnie ten układ jest zbudowany ale i tak okazało się jednak że było trochę za mało płynu. Dolalem i już jest wszystko ok. Chłodnica oraz węże są gorące. Z temperaturą też już wszystko dobrze. Rano podczas jazdy(przy dość mocnym obciążeniu) włączył mi się wentylator, co się nigdy wcześniej nie zdarzało, a po dolaniu płynu, jak przed chwilą dość ostro przetestowałem to wszystko w normie. Na postoju też musiałem dość długo poczekać zanim się uruchomił wentylator.
nie wiem jak u ciebie ale np w drz z zbiorniczka wyrównawczego niema możliwosci wycofania płynu do chłodnicy. można powiedziec ze jest to zbiornik na zlewki a nie zbiornik wyrównawczy.
To masz coś uszkodzone, płyn normalnie leci w jedną jak i w drugą stronę. Inaczej nie było by zbiorniczka a w chłodnicy byłoby ciągle za mało płynu.
Jak się silnik rozgrzeje lub zagotuje płyn to leci do zbiorniczka. Jak silnik ostygnie płyn wraca ze zbiorniczka z powrotem do układu.
Strony Poprzednia 1 … 338 339 340 341 342 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.072 sekund, wykonano 52 zapytań