Odp: Remont DR-Z
Dziekuje za odp. Biere Athene.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Remont DR-Z
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dziekuje za odp. Biere Athene.
Cylinder works robi tylko cylindry a zestawy w zależności od kasy można kupić z tłokiem namura, vertex lub wossner.
Uszczelki mogą być namury lub cometic.
Cylinder works robi tylko cylindry a zestawy w zależności od kasy można kupić z tłokiem namura, vertex lub wossner.
Uszczelki mogą być namury lub cometic.
Cylinderworks rzeczywiście robi tylko cylindry, ale sprzedaje też gotowe zestawy.
Standardowe zestawy cylinderworksa są z tłokami Vertexa i uszczelkami cometic.
[url]http://www.cylinder-works.com/ProductInfo.aspx?item_id=3773[/url]
Inne mixy ,cylindra cylinderworks z tłokiem, uszczelkami, to już radosna twórczość sprzedawców na ebay.
Jeszcze pytanie czysto teoretycznie bo biore Atene z normalna kompresja. Jaka wyglada zywotnosc tloka cylindra i innych podzespolow przy tloku o zwiekszonej kompresji. Tlok jest wyzszy? I zmniejsza komore spalania czy dodatkowy pierscien? Istnieje zauwazalna roznica mocy?
Jeszcze pytanie czysto teoretycznie bo biore Atene z normalna kompresja. Jaka wyglada zywotnosc tloka cylindra i innych podzespolow przy tloku o zwiekszonej kompresji. Tlok jest wyzszy? I zmniejsza komore spalania czy dodatkowy pierscien? Istnieje zauwazalna roznica mocy?
Kup bigbore...
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Remont DR-Z
Wygenerowano w 0.032 sekund, wykonano 59 zapytań