Temat: Światła do jazdy dziennej LED w motocyklu - Jak to z tym w końcu jest?
Jako, że w mojej CR 250 ładowanie raczej nie jest na poziomie elektrowni w Bełchatowie to szukam rozwiązania co by je trochę odciążyć. Przechodząc do sedna sprawy. LEDy pobierają mniej prądu, niż żarówka w moim polisporcie, dlatego rozważam nad wsadzeniem takich pasków ledowych jako światła dzienne. Jakie są tego konsekwencje? W internetach można wyczytać, że w jakimś rozporządzeniu dotyczącym diagnostyki, liczba świateł dziennych przy motocyklu jest określona "-" zamiast liczbą (co ciekawe liczba świateł przeciwmgielnych tylnych jest określona 1 lub 2...). Natomiast Prawo o ruchu drogowym art. 51 informuje o dopuszczaniu używania takich świateł w pojazdach (czyli motocyklach też) poruszających się od świtu do zmroku. Więc jak to z tym w końcu jest? W jakimś turystyku czy innym sporcie raczej to by się tak nie rzucało w oczy, ale umieszczone na takim surowym motocyklu jakim jest supermoto może budzić ciekawość policji. Ktoś pomoże?
Oraz na Youtube https://www.youtube.com/motokoty