Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
tarcza może się przegrzewać od np stojących klocków - innych pomysłów nie mam, oprócz po prostu słabej jakości tarczy...
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 36 37 38 39 40 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
tarcza może się przegrzewać od np stojących klocków - innych pomysłów nie mam, oprócz po prostu słabej jakości tarczy...
A jakieś przebarwienia na tarczy masz?
Mierzyłeś to jakoś?
Może za mocno hamujesz?
A jakieś przebarwienia na tarczy masz?
Mierzyłeś to jakoś?
Może za mocno hamujesz?
przebarwień nie ma, tarcza wygląda jak nowa. Co oznacza za mocno hamujesz? Moto nie jeżdżone po torze itp....
normalne śmiganie po mieście.
innych pomysłów nie mam, oprócz po prostu słabej jakości tarczy...
raczej tarcza brembo kupiona w KTM nie jest słaba :) poza tym skrzywić dwie tarcze w 7 tys km nie jest łatwo.......
ale co się dokładnie dzieje, jakie objawy?
ale co się dokładnie dzieje, jakie objawy?
standardowe zachowanie motocykla z delikatnie skrzywioną tarczą czyli najbardziej czuć podczas hamowania do zera, pulsacyjne hamowanie motocykla natomiast mniej czuć drgania podczas hamowania z większej prędkości. Wczoraj byłem w KTM profi i chłopaki stwierdzili że tarcza jest delikatnie skrzywiona, zaciski pracują prawidłowo, koło nie jest krzywe nie ma do czego się przyczepić więc stwierdzili żę napiszą pismo do Bratysławy z opisem problemu tym bardziej że pierwszą skrzywioną tarczę zgłaszałem jak moto było na gwarancji. Nie mam też żadnego interesu żeby wymieniać "NOWĄ" tarczę lub ją krzywić i zakładać kolejną więc zobaczymy jak dalej się sprawa się potoczy póki co czekam na odpowiedź KTM.
Przez czerwone światła i 40stopni w cieniu dziobal mi sie porzadnie zagrzal i wyplul nadmiar plynu z chlodnicy po przedsezonowej wymianie, o dziwo nie polecialo do zbiorniczka wyrownawczego i rurką na ziemie tylko wywaliło przez korek ( w ktorym nomen omen jest rurka prowadzaca do zbiorniczka wyrownawczego), pytanie dlaczego? :) padl ten zaworek cisnieniowy puszczajacy plyn do zbiorniczka czy jakis inny pomysl? Ewentualnei jak samemu sprawdzic czy zawor puszcza do zbiorniczka czy cos sie przycielo?
dobry, a więc motocykl na dniach wraca w moje szczurze łapska, cylinder jest po honowaniu, nowy tłok ,ł.rozrządu , łożyska na wale, korbowód. jak wygląda docieranie lc4 ?
Przerabiał ktoś dobór oleju do Lag. Zastanawiam się czy lać 7.5W czy 10W. Jest w ogóle jakaś wyczuwalna różnica ?
Ja ale zlecialem z 10 na 5W. Roznica ogromna wg mnie ale zawias w SV650.
Dzięki, już się wyjaśniło - do RXV jest 7.5, do SXV jest 10W.
Witam,wie ktoś może czy w serwisie ktma dostanę zabezpieczenia tarczy hamulcowej(te nity z zabezpieczeniami)
[url]http://ktmsklep.pl/wyszukiwarka-czesci[/url]
sprawdz
Właśnie szukałem i nie mogłem znaleźć....
mozna wstawic tuleje drugi raz ? w ktm 450 sx tuleja wyszczerbiła sie u dołu.
Tak można.
Strony Poprzednia 1 … 36 37 38 39 40 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 55 zapytań