Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
kawalek gaz przewodu i opaski,
kiedys exc 2x525 2x450 lc4 640 xt600
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Strony Poprzednia 1 … 38 39 40 41 42 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
kawalek gaz przewodu i opaski,
.
Dzinkss napisał/a:facett napisał/a:jaka tylna żarówka ? do lc4 , ona jest dwu żarowa? w sensie świeci mi sie tylko stop
Polecam taką:
[url]http://www.sklep.hadron.pl/zdjecia/3565_3.jpg[/url]
O ile w lc4 podejdzie, w exc 2 lata zanim sie przepaliła, zwyklaki to na 3-4 jazdy starczałytaka zarowka u mnie w lc4 zyla 2x dluzej od zwyuklej i szlag trafil.
kupilem takie cos i dopiero z nia jezdze okolo 1,5 miecha . narazie spokoj i odpukac nic sie z nia nie dzieje . pacjent lc4
[url]http://allegro.pl/p21-5w-zarowka-led-bay15d-high-power-4w-biala-12v-i4753385428.html[/url]
Akurat aukcja z mojej mieściny, jade ja zaraz kupic bo tamten led niedawno mi sie skończył. Dobrze ona swieci?
jak poprawnie wprasować prowadnice zaworowa. nagrzewac glowice i praska czy nie bawic sie i zawiesc do zakladu. hacker wiem ze wymieniałes prowadnice jak to robiłes ?
w zakładzie
głowice musisz nagrzać ale to raczej nie jest takie proste, robi się to albo w oleju albo na jakiejś płycie
wiem że są na yt filmiki jak to zrobić samemu jednak do tego dochodzi jeszcze frezowanie gniazd itd. więc...
wchodzi jak w masło na prasie zrobiłem bez problemu przykladałem zawór i gniazd zaworowych nie trzeba frezować ,delikatnie sprawdzałem frezem do gniazd, wprasowało sie prosto, zawory dotarte i gra gitara,
Widziałem gdzieś taki dystans między zębatkę a piastę, gdzie to dostane? Bo słabo z linią łańcucha.
Widziałem gdzieś taki dystans między zębatkę a piastę, gdzie to dostane? Bo słabo z linią łańcucha.
w serwisie ktm
stara zębatka alu i tokarnia :) robiłem cos trakiego signe z forum
A śruby jakie zastosowałeś? bo tamte będą za krótkie
Wiem ze pewnie znalazłbym to w manualu, ale pracuje praktycznie dzień w dzień do 24 ze nie mam nawet chwili żeby to przejrzeć. :/
Żeby zresetować kompa w 690sm starczy odpiac aku? Na chwile czy na cala noc? Czy może trzeba klemy zetknąć razem?
Czy po ogólnym grzebaniu przy przepustnicy powinienem zrobić jej kalibracje? (Ze można by to zrobić wyczytałem gdzieś w necie)
Sorry za durne pytania gdzie serwisowka wszystko powie, ale nie mam opcji nawet żeby wyjść wcześniej z roboty i się za to zabrać :/
Spróbuj zrobić te "domowe" kalibracje:
1. Kalibracja przepustnicy - włącz zapłon, jednostajnym ruchem otwórz przepustnicę do oporu i w ten sam sposób zamknij ją i wyłącz zapłon kluczykiem
2. Uruchom silnik bez dotykania przepustnicy (rączki gazu) na 15 minut i wyłącz kluczykiem.
1 próbowałem kilkukrotnie, ale nie daje efektu. Dwójki nie jestem w stanie zrobić bo ten chory skurwiel nie odpali bez podlania gazem :/
Jako Janusz mechaniki w tek chwili jestem przekonany że to coś z przepustnica bo jak go podleje i odpale to zamykając powoli przepustnice, pracuje ładnie i równo, mogę dojść bez problemu do obrotów 1500 i trzymać je równo, ale wtedy jest odkrecona manetka o kilka stopni. Jak ja puszce to momentalnie gaśnie. Zauważyłem tez delikatne ukruszenie materiału tej czarnej główki z lewej strony przepustnicy, nie wiem co tam jest, jakiś potencjometr? Będę w domu to wstawię foto...
A co z tym kompem? Odłączyć tylko aku?
Tak
Orientuje sie ktos czy duże koła od yz 450 podejdą do exc bez jakiejś większej rzeźby?
Strony Poprzednia 1 … 38 39 40 41 42 … 99 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi
Wygenerowano w 0.067 sekund, wykonano 60 zapytań