586

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

kawalek  gaz przewodu  i opaski,

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

587 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2015-07-31 11:02:47)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

588

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

kik_man napisał/a:
Dzinkss napisał/a:
facett napisał/a:

jaka tylna żarówka ? do lc4 , ona jest dwu żarowa? w sensie świeci mi sie tylko stop

Polecam taką:
[url]http://www.sklep.hadron.pl/zdjecia/3565_3.jpg[/url]
O ile w lc4 podejdzie, w exc 2 lata zanim sie przepaliła, zwyklaki to na 3-4 jazdy starczały

taka zarowka u mnie w lc4 zyla 2x dluzej od zwyuklej i szlag trafil.


kupilem takie cos i dopiero z nia jezdze okolo 1,5 miecha . narazie spokoj i odpukac nic sie z nia nie dzieje . pacjent lc4
[url]http://allegro.pl/p21-5w-zarowka-led-bay15d-high-power-4w-biala-12v-i4753385428.html[/url]

Akurat aukcja z mojej mieściny, jade ja zaraz kupic bo tamten led niedawno mi sie skończył. Dobrze ona swieci?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

589

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

jak poprawnie wprasować  prowadnice zaworowa. nagrzewac glowice i praska czy nie bawic sie i zawiesc do zakladu. hacker wiem ze wymieniałes  prowadnice jak to robiłes ?

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

590

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

w zakładzie

głowice musisz nagrzać ale to raczej nie jest takie proste, robi się to albo w oleju albo na jakiejś płycie
wiem że są na yt filmiki jak to zrobić samemu jednak do tego dochodzi jeszcze frezowanie gniazd itd. więc...

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

591 Ostatnio edytowany przez helmex (2015-08-01 14:50:57)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

wchodzi jak w masło  na prasie zrobiłem bez problemu przykladałem zawór i gniazd zaworowych nie trzeba frezować ,delikatnie sprawdzałem frezem do gniazd,  wprasowało sie prosto, zawory dotarte i gra gitara,

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

592

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Widziałem gdzieś taki dystans między zębatkę a piastę, gdzie to dostane? Bo słabo z linią łańcucha.

593

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Durszlak napisał/a:

Widziałem gdzieś taki dystans między zębatkę a piastę, gdzie to dostane? Bo słabo z linią łańcucha.

w serwisie ktm

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

594

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

stara zębatka alu  i tokarnia :)  robiłem cos trakiego  signe z forum

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

595

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

A śruby jakie zastosowałeś? bo tamte będą za krótkie

596 Ostatnio edytowany przez Chycu (2015-08-03 10:14:43)

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Wiem ze pewnie znalazłbym  to w manualu, ale pracuje praktycznie dzień w dzień do 24 ze nie mam nawet chwili żeby to przejrzeć.  :/
Żeby zresetować kompa w 690sm starczy odpiac  aku?  Na chwile czy na cala noc? Czy może trzeba klemy zetknąć razem?
Czy po ogólnym grzebaniu  przy przepustnicy powinienem zrobić jej kalibracje?  (Ze można by to zrobić wyczytałem gdzieś w necie)
Sorry za durne pytania gdzie serwisowka  wszystko powie, ale nie mam opcji nawet żeby wyjść wcześniej z roboty i się za to zabrać :/

597

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Spróbuj zrobić te "domowe" kalibracje:
1. Kalibracja przepustnicy - włącz zapłon, jednostajnym ruchem otwórz przepustnicę do oporu i w ten sam sposób zamknij ją i wyłącz zapłon kluczykiem
2. Uruchom silnik bez dotykania przepustnicy (rączki gazu) na 15 minut i wyłącz kluczykiem.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

598

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

1 próbowałem kilkukrotnie, ale  nie daje efektu. Dwójki nie jestem w stanie zrobić bo ten chory skurwiel nie odpali bez podlania gazem :/
Jako Janusz mechaniki w tek chwili jestem przekonany że to coś z przepustnica bo jak go podleje  i odpale to zamykając powoli przepustnice, pracuje ładnie i równo,  mogę dojść bez problemu do obrotów 1500 i trzymać je równo,  ale wtedy jest odkrecona manetka o kilka stopni. Jak ja puszce to momentalnie gaśnie. Zauważyłem tez delikatne ukruszenie  materiału tej czarnej główki z lewej strony przepustnicy, nie wiem co tam jest, jakiś potencjometr?  Będę w domu to wstawię foto...
A co z tym kompem?  Odłączyć tylko aku?

599

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Tak

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

600

Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi

Orientuje sie ktos czy duże koła od yz 450 podejdą do exc bez jakiejś większej rzeźby?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650