646

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Ja przy ustawianiu zaworów rzucam okiem w otwór po świecy i widzę czy tłok jest w GMP czy gdzie indziej.
Następnie łapię za dźwigienki i sprawdzam czy są luźne czy któraś napięta.
Ogólnie otwór świecy (czujnik zegarowy) to jedyny najpewniejszy sposób na GMP.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

647

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Tez tak robie... a ustawiasz szczelinomierzem czy tym sposobem z odkreceniem o 1 kąt nakretki? Bo ja tak ustawilem, o ile w UAZie i ciezarowce to sie sprawdza to w Hsb jakos nie jestem przekonany :/

648

Odp: Husaberg 100 pytań do...

szczelinomierzem

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

649

Odp: Husaberg 100 pytań do...

ja latam na RK 520 EXW i zlego slowa nie powiem. kupiony okazyjnie w usa wiec nie wiem czy nawet dostepny w polsce. stosowany do hard enduro i quadow. zostalo mi chyba 90 ogniw.

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

650

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Też latam na RK i też złego słowa nie powiem.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

651

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Pany taka sprawa
Dzis regulowalismy zawory w moto, i zauwazylwm jedna rzecz, u fragera w FE 550 kiedy tlok jest w GMP, aby przebic silnik trza uzyc dosc duzej sily, a dzwignia dego dziala dosc ciezko-wyraznie czuc jak odpuszcza kompresja

Za to u mnie w 450 przebicie GMP jest dosc proste, a deko nie stawia zadnego oporu, moto normalnie chodzi, odpala, ciagnie

druga sprawa w 550 po nawet nie najmocniejszym odkreceniu gazu na 3 moto lapie momentalnie piona, a u mnie w 450 na zadnym biegu danie w max w palnik nie powoduje takiego efektu, czy to mozliwe zeby byla az tala roznica 450 do 550? dodam, ze przelozenia mamy te same

652

Odp: Husaberg 100 pytań do...

A masz dobrą komresje? Bo wszystko wskazuje na to ze chujową lub jakies niedobory w układzie zapłonowym.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

653

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Mam dokładnie tak samo jak Ty.
Kopie i przełamuje się jak japonię.
Co do mocy to uważam, że dodatkowe 100cm3 robi swoje.
Uważam też, że nasze sprzęty są troszkę zdławione przez kolektory. Będę w tym temacie działał i zobaczymy.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

654

Odp: Husaberg 100 pytań do...

No wladnie, ja na moc nie narzekam bo moto i tak calkiem dobrze ciagnie ale bylem w lekkim szoku jak sie przejechalem te 300 metrow na 550.  W porownaniu z 450 to naprawde demon, ciekawym jak lata 650

655

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Sam nie jechałem ale jak latałem z kolesiem co ma 650 to mogłem się tylko schować.
Co by nie było to jestem daleko w tyle.
Tam gdzie ja już zamykam budzik (ok 140km/h) on wrzuca dopiero 5 lub 6 bieg i dalej przyśpiesza.
Widać też było, że jak mocniej odwinął to sam stawał na koło.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

656 Ostatnio edytowany przez Frager (2015-06-02 21:15:37)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Jak coś moja 550 o której mówi Lionix jest na sprzedaż^^
Ale takie pytanko jeszcze, jakie przełożenia są optymalne dla Berga do SM ? Nie zależy mi na vmaxie 140+.

Jedni zbierają znaczki, Drudzy chodzą do kina... A MY LUBIMY, JAK NAM SKACZE ADRENALINA!

657

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Na fe501 z 2 jeszcze szedl na gume z samego odwinięcia manetki na Fcr 41, jak mu sie lekko pomagało spokojnie z 3/4, nawet z 5 ;) wszystko kwestia przełożeń. Z tego co pamietam miał 14/43 lub 14/42

Będzie 690 niebawem

658

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Delta na tor miał przełożenia 14/48, ja zmieniłem przód na 16 zębów, żeby co chwile łańcuchów nie zmieniać ulica/tor. Tak więc mam 16/48 i gdybym jeździł tylko po ulicy to z tyłu założył bym coś mniejszego. Na dwójce to wogóle manetką nie szarpie, bo się boję :)

Kolejne pytanie z serii: czy husaberga można zagumować (żeby nie było mojemu to nie grozi)? Chodzi głównie o smarowanie wałka rozrządu i rolek dźwigienek zaworowych.

659

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Poczekaj jak zaloze SM to sie zobaczy... bo ty to bys chcial 10/60 :D jak sie przesadzi z zebatkami to tez jest lupa, bo ani vmaxu ani nie przyspiesza jakos szczegolnie...

660

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Ja mam 15/44 i jest mi idealnie. Z 15/43 mogłoby być nawet jeszcze lepiej.
Jedynie jak ruszam z pod świateł to zawsze mi laczkiem obróci ale to chyba też wina gum.
16 na przód bym nie założył bo uważam, że się ledwo mieści i będzie podjadać prowadnicę łańcucha z wahacza.
Jak mam 15 to już mi ciężko zdjąć przednią zębatkę.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD