31

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

To podaj mi jeszcze na PW jakie szprychy mam do piasty od huski TE/TC kupić pod 17" :P

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

32

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

No i trzeba uwzględnić grubość szprych, np. szprychy ori KTM są za grube na piastę Talona dedykowaną właśnie do KTM-a.

EXC 525 in progress

33

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

to nie kupujesz na pałę tylko patrzysz w rozpisce aby się zgadzało np:

http://vader.joemonster.org/upload/rqb/1389747962e3bdaClipboard02.jpg

a tu do huśki szprychy:

http://vader.joemonster.org/upload/rqb/138966759bfa62eClipboard01.jpg

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

34

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

Nie napisałem, że kupiłem i nie pasowało (czyt. na pałę), wyszło podczas mierzenia średnicy szprych. Macie może jakiś link do sklepu ze szprychami? Coś mało tego w necie.

EXC 525 in progress

35

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

z tym kupowaniem to ogólnikowo, a nie konkretnie, że Ty kupiłeś także, trochę luzu bo zaraz gumka od gaci pójdzie hehe ja to szprychy biorę u olka ([url=http://www.olekmotocykle.pl]www.olekmotocykle.pl[/url]), do VOR-ka na ebayu ang. kupowałem i widziałem spory wybór przeróżnych szprych do przeróżnych marek. Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

36

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

Jeżeli przednie  koło będzie przestawione w lewo (przeciągnięte na szprychach) to moto będzie ściągać w prawo czy lewo?

Pozdrawiam,
Piotrek

37

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

Wydaje mi się że nie będzie ściągało, moto będzie zostawiać dwa ślady jeśli koła nie będą w jednej linii. Inaczej z kolei może zachowywać się na winklach, lepiej skręcać w jedną stronę a w drugą gorzej. Nie mówiłeś królowi jaki chcesz offset?

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

38

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

nie. A trzeba?
Wydaje mi się, że obręcz nie jest na środku lag. Muszę założyć duże koła to zobaczę czy jest tak samo.

Moto nie ściąga. Jedzie prosto.

Pozdrawiam,
Piotrek

39 Ostatnio edytowany przez Signe (2015-06-01 05:57:43)

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

Trzeba po to właśnie żeby ustawić obręcz symetrycznie miedzy lagami.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

40

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

a czy przypadkiem do ustawiania obręczy i tym samym miasty równo pomiędzy lagami nie służą tulejki dystansujące, zamiast robienia offsetu na szprychach ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

41

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

Tuleje przesuną ci cale kolo włącznie z tarcza hamulcowa.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

42

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

levis napisał/a:

a czy przypadkiem do ustawiania obręczy i tym samym miasty równo pomiędzy lagami nie służą tulejki dystansujące, zamiast robienia offsetu na szprychach ?

Signe napisał/a:

Tuleje przesuną ci cale kolo włącznie z tarcza hamulcowa.

A w dodatku ma seryjne piasty, seryjne tulejki. Tu nic się nie zmieniło.

Pozdrawiam,
Piotrek

43

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

Sprawdz jakie jest przesuniecie obręczy w lagach. I ile trzeba dosunąć w jedna stronę i trzeba będzie pewnie przecentrowac kolo jesli szprychy pozwolą

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka

44 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2015-06-01 21:56:07)

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

Pisałem do Króla. Powiedział żeby odesłać na poprawkę z podaniem zmiany offsetu. Koło powinno być na środku lag. Wtedy będzie po około 1-2mm luzu dla opony 120.

Gdybym wiedział wcześniej to bym opony nie kupował :D A tak mam 110, 120... dodatkowo znów muszę kupić taśmę do odentkowywania, zdjąć oponę, wysłać... ku...

Pozdrawiam,
Piotrek

45

Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?

No jebanki jest trochę :) Na przyszłość będziesz wiedział :D Swoją drogą wąsko tam masz między tymi lagami. Pozatym, Król też powinien pytać o takie rzeczy jak offset.

WSK 125 (odrestauruje się) - Honda CB450S - Suzuki GS500E - Suzuki SV650S - KTM LC4 Duke II - KTM LC4 640SM - KLX300R - enduro zajawka