Odp: Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?
To podaj mi jeszcze na PW jakie szprychy mam do piasty od huski TE/TC kupić pod 17" :P
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
To podaj mi jeszcze na PW jakie szprychy mam do piasty od huski TE/TC kupić pod 17" :P
No i trzeba uwzględnić grubość szprych, np. szprychy ori KTM są za grube na piastę Talona dedykowaną właśnie do KTM-a.
to nie kupujesz na pałę tylko patrzysz w rozpisce aby się zgadzało np:
a tu do huśki szprychy:
Nie napisałem, że kupiłem i nie pasowało (czyt. na pałę), wyszło podczas mierzenia średnicy szprych. Macie może jakiś link do sklepu ze szprychami? Coś mało tego w necie.
z tym kupowaniem to ogólnikowo, a nie konkretnie, że Ty kupiłeś także, trochę luzu bo zaraz gumka od gaci pójdzie hehe ja to szprychy biorę u olka ([url=http://www.olekmotocykle.pl]www.olekmotocykle.pl[/url]), do VOR-ka na ebayu ang. kupowałem i widziałem spory wybór przeróżnych szprych do przeróżnych marek. Pzdr.
Jeżeli przednie koło będzie przestawione w lewo (przeciągnięte na szprychach) to moto będzie ściągać w prawo czy lewo?
Wydaje mi się że nie będzie ściągało, moto będzie zostawiać dwa ślady jeśli koła nie będą w jednej linii. Inaczej z kolei może zachowywać się na winklach, lepiej skręcać w jedną stronę a w drugą gorzej. Nie mówiłeś królowi jaki chcesz offset?
nie. A trzeba?
Wydaje mi się, że obręcz nie jest na środku lag. Muszę założyć duże koła to zobaczę czy jest tak samo.
Moto nie ściąga. Jedzie prosto.
Trzeba po to właśnie żeby ustawić obręcz symetrycznie miedzy lagami.
a czy przypadkiem do ustawiania obręczy i tym samym miasty równo pomiędzy lagami nie służą tulejki dystansujące, zamiast robienia offsetu na szprychach ?
Tuleje przesuną ci cale kolo włącznie z tarcza hamulcowa.
a czy przypadkiem do ustawiania obręczy i tym samym miasty równo pomiędzy lagami nie służą tulejki dystansujące, zamiast robienia offsetu na szprychach ?
Tuleje przesuną ci cale kolo włącznie z tarcza hamulcowa.
A w dodatku ma seryjne piasty, seryjne tulejki. Tu nic się nie zmieniło.
Sprawdz jakie jest przesuniecie obręczy w lagach. I ile trzeba dosunąć w jedna stronę i trzeba będzie pewnie przecentrowac kolo jesli szprychy pozwolą
Pisałem do Króla. Powiedział żeby odesłać na poprawkę z podaniem zmiany offsetu. Koło powinno być na środku lag. Wtedy będzie po około 1-2mm luzu dla opony 120.
Gdybym wiedział wcześniej to bym opony nie kupował :D A tak mam 110, 120... dodatkowo znów muszę kupić taśmę do odentkowywania, zdjąć oponę, wysłać... ku...
No jebanki jest trochę :) Na przyszłość będziesz wiedział :D Swoją drogą wąsko tam masz między tymi lagami. Pozatym, Król też powinien pytać o takie rzeczy jak offset.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Zmiana piast- potrzebna zmiana szprych?
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 82 zapytań