Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Dzięki Pany, chyba za mocno przywiązuje uwagę na detale ale jak już robię to szkoda czasu na poprawy jednej rzeczy po 10 razy... ;)
EDIT:
Poruszę jeszcze temat oring moda, wg mnie drutowanie obu dzwigni jest bez sensu bo jeśli dobrze to rozumie to działanie tego elementu bez moda jest takie samo jak i z nim. Przecież za dociśnięcie dzwigni pompki przyśpieszacza odpowiada sprężyna dość mocna, która dociska obie dzwigienki do siebie tak mocno, że nie widzę sensu tego łączyć na sztywno. Może nie rozumie do końca tego patentu przeglądam neta od wczoraj ale wydaje mi się, że nawet po zdrutowaniu i tak najwiekszą role odgrywa regulacja śruby dzwigni... Może się mylę...
Wiecie może jaka powinna być standardowa odległość na regulacji tej dzwigni u mnie wygląda to mniej więcej tak: