Odp: Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi HONDA
Jest różnica - nie patrzeć na 5,1015w, tylko na lepkość kinematyczną podaną na opakowaniu. Przykładowo 10w agipa to prawie jak 15w valvoline, także oznaczenia z literką "w" właściwie są gówno warte.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi HONDA
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jest różnica - nie patrzeć na 5,1015w, tylko na lepkość kinematyczną podaną na opakowaniu. Przykładowo 10w agipa to prawie jak 15w valvoline, także oznaczenia z literką "w" właściwie są gówno warte.
delta: czytajac wypowiedzi na ncie tez dochodze do takiego wniosku. chyba pojdzie agip.
No ok a jest ktoś w stanie wskazać jakiś licznik mth który nie pokazuje pogody? Ewentualnie jak traktować wskazania tego mojego aby się jakoś specjalnie nie zdziwić pewnego dnia ?
No ok a jest ktoś w stanie wskazać jakiś licznik mth który nie pokazuje pogody? Ewentualnie jak traktować wskazania tego mojego aby się jakoś specjalnie nie zdziwić pewnego dnia ?
A tak po ludzku?
Każdy licznik mth liczy czas pracy silnika według czasowych godzin. Od pierwszej do ostatniej iskry.
Widać aby pokonać 20-25km potrzebujesz 40-50minut ponieważ tyle pracował twój silnik.
No jasne ale takie mierzenie chyba nijak ma się do stanu faktycznego czy się mylę ? Czy pod uwagę nie powinny być też brane obroty z jakimi silnik ten czas przepracował?
No jasne ale takie mierzenie chyba nijak ma się do stanu faktycznego czy się mylę ? Czy pod uwagę nie powinny być też brane obroty z jakimi silnik ten czas przepracował?
Ale takich liczników nie ma!
I wszystkie instrukcje podają dla takich mth ponieważ w motocyklach innych nie ma.
No to w sumie o taką odpowiedź mi chodziło, konkluzja jest taka że moto godzina moto godzinie nie równa ;)
Może mi ktoś napisać do czego służą zaznaczone na fotce śruby/pokrętła? Co się nimi reguluje i ustawia? Zaznaczone na focie 1, 2 i 3.
[url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cba23163887353dd.html[/url]
1 wolne obroty. 2 nic. spuszczanie paliwa z gaznika.
3 nic- ktos tak zaslepil odme?
1 - regulacja obrotów (wysokość przepustnicy)
2 - spuszczanie paliwa z gaźnika
3 - sprawdziłem i faktycznie tuningowa odma
Jaka tuningowa odma?
Seryna zaślepka do spuszczania emulsji z odmy.
Wretched swoją eksploatację powinieneś zacząć od zapoznania się z instrukcją obsługi.
Trzeba przyznać, że masz ładnie wyczyszczony silnik.
Oryginalna, mam taką samą w maxiskucie.
Na necie widziałem, że oryginalnie idzie do airboxa, a takie wężyki sprzedają wraz z zaślepienie airboxa.
Dlatego napisałem tuningowa odma.
[url]http://www.split-stream.com/products/splitstream-engine-breather-kit-honda-crf-150-250-450[/url]
W crf oryginał idze tak jak na zdjęciu (zaślepiona rurka). Ale jest też taki wężyk wychodzący z dekla zaworowego i to on wchodzi w gumę od filtra powietrza (to co w linku).
Odma jak odma, idzie z pokrywki zaworów do airboxa, ale po drodze jest trójnik i przewód w dół na zgromadzenie emulsji.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Honda » Szybkie pytania - szybkie odpowiedzi HONDA
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 70 zapytań