Spawanie ma to do siebie, że po zastygnięciu spoiny wygina materiał w kierunku spoiny. Jeśli nałożyć by kilka spoin to wprowadzamy duże naprężenia wew. Z doświadczenia wiem, że kończy się to czasem pęknięciem wałka. Najlepszą opcją jest wykonanie wałka od zera.
Na temat obróbki otworów nie mogę nic powiedzieć.
Powierzchnia wałka jest utwardzona powierzchniowo tak jak krzywiki, ale wcale nie musi być utwardzana.
oendember wyjmij wałki i pokaż łożyska ślizgowe w głowicy.
Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL
https://www.bibliotekanaturopatii.pl – moja druga pasja: zioła i zdrowie