136

Odp: Regulamin 2015

Bart03 napisał/a:

- w miarę możliwości obowiązkowo wkład w przygotowanie sekcji terenowej

To w miarę możliwości czy obowiązkowo?

Jestem zdecydowanie przeciwny dodawaniu punktów za najlepszy czas w wyścigu, najładniejszą hostesse itp.
wyscigi to wyscigi a nie jazda figurowa na łyżwach. Niech wygra ten co zwyczajnie był najlepszy w wyścigu i pierwszy przekroczył mete.
Co do stania kwadrans na prostej startowej to wole stać chwile w przedparku niz kwadrans na słońcu lub w deszczu. Nawet przy pogodzie neutralnej wole w przedparku.

Superpole mi jest obojętne, mogę gonić 10 min dłużej.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

137

Odp: Regulamin 2015

maniek-rr312 napisał/a:

Osobiscie mi sie podobala jedna rzecz w MŚ mianowicie superpole. Szesciu najszyszych zawodnikow po kwalifikacjach dostawalo dodatkowe 10 min na kwali. Jest to dosc widowiskowe bo kazdy dawal z siebie wszystko co mial pod maneta i przewaznie czasy byly o ok 0,5-1 sek lepsze niz w kwali. Nie daje to dodatkowych punktow tylko ewentualnie zmienia miejse na polach startowych.

Jestem za

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

138

Odp: Regulamin 2015

Dla mnie punkty za kwali i najszybsze kółko dobry pomysł , urozmaici rywalizacje ( chociaż mnie to nie dotyczy :) ).
Co do superpole fajne
Pola startowe tylko wtedy gdy będzie zawsze 10-15 min .
Uważacie , że 1 kwali jest ok? A jak spadnie deszcz , po 3-4 minutach? zostaje 20 min na zmianę kół... Co w przypadku gdy ktoś nie ma drugiego kompletu kół? Według mnie ten zapis promuje osoby które mają 2 motocykle...

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

139

Odp: Regulamin 2015

Crazy napisał/a:
Bart03 napisał/a:

- w miarę możliwości obowiązkowo wkład w przygotowanie sekcji terenowej

To w miarę możliwości czy obowiązkowo?

W miarę możliwości, wprowadzić zapis o obowiązku promocji..

ZA GRANICĄ JEST 30min kwali więc zróbmy tak samo, zapis nikogo nie promuje czy ktoś ma 1 czy 5 motocykli, podobno wszyscy chcą przyrównania regulaminu do MŚ i ME, więc tak samo powinna zostać procedura startowa- dotychczasowa, natomiast w pełnym wymiarze 10 czy tam 15min i pokazywanym na tablicach czasem do rozpoczęcia wyścigu..

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

140 Ostatnio edytowany przez Rage51 (2014-12-21 01:18:36)

Odp: Regulamin 2015

Hi Guys! I think its not the best idea to add a extra point for fastest lap in qualification.
Imagine the situation when your opponent won the qualification and first run, you came second. In the second run you are leading, opponent is in second place and there is nothing you can do, you can't win a overall anymore. Of course you can make some additional classification and determine "King of Qualy" at the end of season.
Maniek - There is a lot of misunderstandings according to this "SuperPole" the additional 10 minutes to make a fastest lap you are talking, mainly is called Super Chrono. But you are right also a lot of national championships call it Super Pole. The right definition for Super Pole is 2-3 lap race where top 6 qualifiers determine the final  position in main races. Super Pole is much more interesting for a spectators and for riders than those boring one rider laps. We have Super Pole last season in Estonian championship, I finish 6 from first position, twice ;)

141 Ostatnio edytowany przez paczek (2014-12-21 14:24:19)

Odp: Regulamin 2015

Bart03 napisał/a:
Crazy napisał/a:
Bart03 napisał/a:

- w miarę możliwości obowiązkowo wkład w przygotowanie sekcji terenowej

To w miarę możliwości czy obowiązkowo?

W miarę możliwości, wprowadzić zapis o obowiązku promocji..

ZA GRANICĄ JEST 30min kwali więc zróbmy tak samo, zapis nikogo nie promuje czy ktoś ma 1 czy 5 motocykli, podobno wszyscy chcą przyrównania regulaminu do MŚ i ME, więc tak samo powinna zostać procedura startowa- dotychczasowa, natomiast w pełnym wymiarze 10 czy tam 15min i pokazywanym na tablicach czasem do rozpoczęcia wyścigu..

Bart, za granicą jest trochę inny poziom:) Zazwyczaj albo są 2 motocykle albo chociaż 2 komplet kół...
Wyobraź sobie sytuacje, z deszczem, nawet jak masz drugie koła, zanim to zmienisz, ,, uje*any" wsiadasz na motocykl, i zostaje Ci raptem parę minut na wykręcenie czasu. I nie pisz , że nie promuje zawodników którzy mają 2 motocykl na deszcz, bo w takiej sytuacji po prostu przesiadasz się na drugiego konia i kontynuujesz bez ciśnienia kwalifikacje ;)

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

142

Odp: Regulamin 2015

Rage51 napisał/a:

Hi Guys! I think its not the best idea to add a extra point for fastest lap in qualification.

Exactly.

paczek napisał/a:

Bart ... I nie pisz , że nie promuje zawodników którzy mają 2 motocykl na deszcz, bo w takiej sytuacji po prostu przesiadasz się na drugiego konia i kontynuujesz bez ciśnienia kwalifikacje ;)

Pączek ma rację.

Jednak obawiam się, że największą rację ma Wiśnia

wiśnia84 rm-z napisał/a:

Ci co mają wpływy na regulamin to robią pewnie pod siebie :] a pisanie tutaj nie ma żadnego wpływu na regulamin haha :D

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

143

Odp: Regulamin 2015

Paczek to sa MP i chyba chodzi o podnoszenie poziomu jazdy i zrownania go z naszymi sasiadami. Patrzac na to co mowisz to moze zrobic klase mistrz polski z jednym motocyklem i limitem opon 1 kpl na sezon. Kurde sa to zawody i kazdy sie na nie decyduje a przygotowanie sprzetowe to jeden z punktow, ktory pomaga w wygraniu. Kolejny punkt to osoba do pomocy i tu Crazy moze potwierdzi, ze od czasu jak Szwinia z nim byl na zawodach jako obserwator/pomoc jego czasy ulegly diametralnej poprawie.
30 minut kwali nie jest po to zeby jezdzic caly czas. Jak masz zrobic wynik to go zrobisz podczas 2-4okr a nie latajac 20okr. Moim zdaniem lepiej miec 2 wolne treningi po 30 min gdzie ustawisz motocykl i zaznajomisz sie z torem i pozniej to 30 min kwali na zrobienie czasu.
Co do zglaszania zmian, kazdy ma mozliwosc wlasnego wkladu w ten proces tylko z tego co widze lepiej pisac na forum jak to jest do dupy bo ktos cos ustawia niz samemu napisac lub zadzwonic do Jacka M.
Jesli chodzi o moja osobe to nigdy nawet nie pomyslalem zeby robic cos pod siebie. Wszystko co zglaszalem bylo robilem bylo z mysla o rozwoju sm w Polsce.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

144 Ostatnio edytowany przez paczek (2014-12-21 11:03:14)

Odp: Regulamin 2015

maniek-rr312 napisał/a:

o moze zrobic klase mistrz polski z jednym motocyklem i limitem opon 1 kpl na sezon.

ooo w końcu Maniek piszesz sensownie :))

A tak na poważnie, uważam , że jest to słaba opcja, ustawić motocykl możesz podczas 1 kwali , a na 2 robić 3-4 szybkie okrązenia. Wyjdzie na to samo . A tak jak piszę w przypadku jakieś awarii, deszczu czy nawet sraczki masz jeszcze 2 trening  kwalifikacyjny.

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

145

Odp: Regulamin 2015

Rage51 napisał/a:

Hi Guys! I think its not the best idea to add a extra point for fastest lap in qualification.
Imagine the situation when your opponent won the qualification and first run, you came second. In the second run you are leading, opponent is in second place and there is nothing you can do, you can't win a overall anymore. Of course you can make some additional classification and determine "King of Qualy" at the end of season.
Maniek - There is a lot of misunderstandings according to this "SuperPole" the additional 10 minutes to make a fastest lap you are talking, mainly is called Super Chrono. But you are right also a lot of national championships call it Super Pole. The right definition for Super Pole is 2-3 lap race where top 6 qualifiers determine the final  position in main races. Super Pole is much more interesting for a spectators and for riders than those boring one rider laps. We have Super Pole last season in Estonian championship, I finish 6 from first position, twice ;)

What do you think is better: 2 free practice runs lasting 30min and 1quali 30min or 1 free practice 15min adnd 2 quali runs 15 min? I think that most of FIM championships use second alternative.
In my opinion we should have the same regulations as other countries like Germany, Czech, Italy, Estonia ect

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

146

Odp: Regulamin 2015

paczek napisał/a:
maniek-rr312 napisał/a:

o moze zrobic klase mistrz polski z jednym motocyklem i limitem opon 1 kpl na sezon.

ooo w końcu Maniek piszesz sensownie :))

A tak na poważnie, uważam , że jest to słaba opcja, ustawić motocykl możesz podczas 1 kwali , a na 2 robić 3-4 szybkie okrązenia. Wyjdzie na to samo . A tak jak piszę w przypadku jakieś awarii, deszczu czy nawet sraczki masz jeszcze 2 trening  kwalifikacyjny.

To pytanie dlaczego tak jest w kazdym normalnym kraju??

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

147

Odp: Regulamin 2015

Maniek chyba na to pytanie potrafisz sobie sam odpowiedzieć.... Jest ,,chyba troszkę" większy poziom :)
O czym się zapewne przekonałeś startując ,, za granicą" .
Wiem, że powinniśmy uczyć się od lepszy i dążyć do tego , ale moim zdaniem akurat ten zapis w naszych realiach nie jest dobrym rozwiązaniem. Takie jest moje zdanie... może zróbmy mały rodzaj głosowania, ponieważ jest to dość ważny zapis i uważam, że każdy powinien się wypowiedzieć w tym temacie.
Może okaże się , że to było dobre rozwiązanie....
A co z PP? Tak samo 1 kwali 30 min?

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

148

Odp: Regulamin 2015

(moim zdaniem to wygodniejsza opcja, chociaż nie mam 2go moto, natomiast jeśli przegłosujemy dotychczasowy stan tzn. 2x15min to ok, w Czechach nie wszyscy mają przecież 2 motocykle a jest 1x30min, powinniśmy równać się do lepszych żeby stawać się lepsi.. ale niech zadecyduje większość)

KWALIFIKACJE 1x30min, trening wolny 2x15min

1.Bart TAK
2.

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

149

Odp: Regulamin 2015

KWALIFIKACJE 1x30min, trening wolny 2x15min

1. Bart TAK
2. Crazy NIE (czasowka 2*15 min TAK)

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

150

Odp: Regulamin 2015

Punkt za czas okrążenia i czas kwalifikacji był także luźno proponowany dla MotoGP. I oczywiście nikt tutaj nie jest Rossim, Marquzezem, czy nawet Abrahamem ale wiecie jaka była reakcja na te pomysły? Oburzenie i śmiech, a sam Rossi powiedział (pewnie dlatego, że sie słabo kwalifikuje;), że chce startować w wyścigach i w wyścigu wygrywać a nie grać na torze w szachy i przeliczać kto zgarnął juz punkty przed wyścigiem - patrzcie wypowiedź Rage51. - You are totally right. "This is racing"
Co do jednej kwali, nie wiem czy myślicie pod tym względem również o PP ale wg mnie to średni pomysł.
Ps. Bart, tylko przepisujesz i parafrazujesz wypowiedzi Mańka, czy może jednak masz tez własne zdanie? Wojtek pisze co myśli, a Ty zaraz to przepisujesz:) Chyba, że jesteś w jego oficjalnym fanklubie to sie nie czepiam:)