Złoty środek? Proszę bardzo, ja jeżdżę na yamasze YZ 250 2t 2004 rok na stalowej ramie. Do latania enduro i spacerowania w lesie, po piaskowni daje sobie wyśmienicie radę pomimo charakterystyki silnika 2t, ma dob ry "dół" jak na dwutakta, nie wspominam o torze mx gdzie motocykl czuje się jak ryba w wodzie. Obecnie mam założone koła supermoto i nie zamierzam ich szybko ściągać. Jeżeli potrafisz jeździć na motocyklu 2t to będziesz czerpał bardzo dużo przyjemności z jazdy. Jeżeli chodzi o koszty remontu silnika to jest koszt +- 2500-3000 zł przy generalnym remoncie ( tuleja żeliwna, tłok, wał korbowy, wszystkie łożyska na silnik, komplet uszczelek i simeringów itd ) przy ostrym użytkowaniu co 100 mh korba, łożyska na wał korbowy, tłok do wymiany. Koszt +- 1000 zł. Ja ważę ok 82 kg i moto daje na prawdę rade. Przełożenie mam oryginalne więc na kołach sm trochę za krótkie jest. W razie pytań pisz do mnie na face booku Braap Brothers Service. Pozdrawiam :)
Oferujemy profesjonalne usługi serwisowe wszelkiego rodzaju motocykl, skuterów dwusuwowych i czterosuwowych renomowanych marek yamaha, suzuki, honda, kawasaki, bmw, ktm. Świadczymy usługi w zakresie:
- naprawy bieżące, powypadkowe, regulacje luzów zaworowych, gaźników, remonty silników, skrzyń biegów,
- serwis zawieszenia, przeglądy motocykli, przygotowanie do sezonu letniego i zimowego.