61 Ostatnio edytowany przez Kuba177777 (2014-12-11 22:09:54)

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

levis napisał/a:

aha, to tak jak z samochodami, francuskie be, niemieckie dobre :P

można tak powiedzieć ale jednak coś w tym jest

co do porównania jeszcze dziwie się troche rozmiarami kół bo wydawało mi się że większość ma 17''
no i zarejestrowanie bo czytam że wiele jest normalnie zarejestrowanych w PL
no i niestety chyba go ciężko dorwać w wersji Y

na pewno będę musiał znalesc kogoś z okolic katowic kto dał by mi się przejechać na tym moto bym mogł na spokojnie siąść zobaczyć co i jak

boje się troche ze bedzie mi brakować mocy (przynajmniej jezeli była by to wersja SM an ie Y)

62 Ostatnio edytowany przez jaras111x (2014-12-11 22:25:12)

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

oficjalnie Y nie posiada homo ale na naszym rynku o ile już się pokazuje to posiada blachę. O ile się  pokazuje bo tego modelu jest mało nie wiem jaki jest tego powód(mało bo mało czy mało bo nikt się nie pozbywa) Y posiada jedną wadę jak i zaletę a mianowicie KOPKA trzeba się "naumieć" kopać :)
Jakbyś kiedyś był przelotem w opolu to można spróbować udostępnić do testu SM , Y(na brudasach)  i  E z big borem(kawasaki klx)

Moc jest pojęciem względnym :) sm nie służy do bycia mistrzem prostej tu coś innego daje radość a mianowicie kiedy wpadasz w takie miejsca o których kiedyś nawet nie myślałeś, kiedy wypierdolisz się raz,piąty,dziesiąty(chyba że nie jesteś masochistą)gdy robiąc wypad z typami i widzisz jakie strzelają paciaki i kiedy wracasz do domu zjebany jak pies(zwłaszcza po małym/większym off)

Sherco st300  Cabestany Replica

63 Ostatnio edytowany przez Kuba177777 (2014-12-11 22:48:52)

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

jaras111x napisał/a:

oficjalnie Y nie posiada homo ale na naszym rynku o ile już się pokazuje to posiada blachę. O ile się  pokazuje bo tego modelu jest mało nie wiem jaki jest tego powód(mało bo mało czy mało bo nikt się nie pozbywa) Y posiada jedną wadę jak i zaletę a mianowicie KOPKA trzeba się "naumieć" kopać :)
Jakbyś kiedyś był przelotem w opolu to można spróbować udostępnić do testu SM , Y(na brudasach)  i  E z big borem(kawasaki klx)

Moc jest pojęciem względnym :) sm nie służy do bycia mistrzem prostej tu coś innego daje radość a mianowicie kiedy wpadasz w takie miejsca o których kiedyś nawet nie myślałeś, kiedy wypierdolisz się raz,piąty,dziesiąty(chyba że nie jesteś masochistą)gdy robiąc wypad z typami i widzisz jakie strzelają paciaki i kiedy wracasz do domu zjebany jak pies(zwłaszcza po małym/większym off)

nie no do prędkości mam GSXRa : D  (w tym roku musiałem przystopować bo dwa mandaty dostałem xd)
przybliżysz mi jeszcze w DRZ zmiane kół z SM na brudasy?        tylko hebel i koła czy zmienia się coś jeszcze no i jak w tym momencie z regulacją zawieszenia (ewentualne utwardzenie na tor i zmiękczenie na brud)

jednym z wcześniejszych linków jeden z kolegów podał mi linka do cennika remontów
"[url]http://forum.supermoto.pl/topic25162-wyczyn-plusy-minusy-informacje.html[/url]"

jest tam tez z tego co widzę chyab generalny remont DRZty i cena mnie troche przeraża szczeże mowiąc (a piszecie lać zmieniać olej  regulacja zaworów i  jeździć ! : D)

64 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-12-11 23:01:30)

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

To jest remont mojej.

Ogólnie koszt duży bo zrobiłem to tak jak uważałem, że trzeba robić- nie oznacza to, że najtaniej.

W innych motocyklach wyjdzie Ci jeszcze drożej, jak zaczniesz tak wymieniać- chociażby zawory tytanowe w wyczynach, kilka razy droższe :)

Pompy oleju wymienić nie trzeba, łożysk w silniku też, wałków też, zaworów, prowadnic, sprężynek niby też nie musiałem, a to jest kilka tysięcy mniej.

Ale otworzyłem silnik i robiłem remont z myślą o jeżdżeniu przez kilka lat tym motocyklem...

Pozdrawiam,
Piotrek

65

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

Teraz przez następne naście tysięcy będziesz miał spokój. Kuba177777 Malllego sprzet możesz brać w ciemno.

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

66

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

Kuba177777 napisał/a:

z tego co widzę chyba generalny remont DRZty i cena mnie troche przeraża szczerze mowiąc (a piszecie lać zmieniać olej  regulacja zaworów i  jeździć ! : D)

-nie patrz na to!, DRZy się nie remontuje (inaczej -> remont raz na parę lat, o ile w ogóle do tego "dojedziesz" [opinia, że warto zajrzeć przy 30k km, co nie oznacza remontu).

hacker33 napisał/a:

drz to był motocykl przy którym prawie nic się nie robiło, nigdy o nim nie myślałem, wsiadałem jechałem i było super

Mally200sx lubi ostro przytrzymać DRZe, śmiga w amatorach, nie oszczędza sprzętu (!), kwestia też jaki stan był moto wcześniej etc...
[url]https://www.youtube.com/watch?v=MxHhIz_5n5Q&list=PL18F3C7C45350E3AB&index=55[/url]

W normalnych warunkach DRZa jest nie do zabicia, nie trzeba notorycznie jej kontrolować (ew. dolewać olej, i nie czekać do 6k km, ze zmianą, ale częściej , w zależności od katowania)   -wsiadasz i jedziesz (tylko kontrolujesz moto i silnik).

Szukaj wersji SM (cięższa, upside-down) lub E i będziesz zadowolony
Tu masz SM z przeróbką na FCR41 :
[url]https://www.youtube.com/watch?v=_ZsEL5u0EEg[/url]

Hardcore - it's more than music...

67

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

A tu masz full serię ;-)

[url]https://www.youtube.com/watch?v=X_ZC1qhDxug[/url]

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

68

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

jak ktoś się już boi nawet DRZ to zostaje mu tylko hulajnoga

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

69

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

hacker33 napisał/a:

jak ktoś się już boi nawet DRZ to zostaje mu tylko hulajnoga

bać się nie boje raczej rzucił bym się na głębszą wodę ale póki co finanse mi nie pozwalają

70

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

Drz sm to ty nawet nie szukaj(chyba ze po modach),bierz E. Kola odlewy przekladam w 20-30 min.mozna szybciej.  Pilnujesz oleju to podstawa jak amen w pacierzu ;) i latasz

Sherco st300  Cabestany Replica

71

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

jaras111x napisał/a:

Drz sm to ty nawet nie szukaj(chyba ze po modach),bierz E. Kola odlewy przekladam w 20-30 min.mozna szybciej.  Pilnujesz oleju to podstawa jak amen w pacierzu ;) i latasz

rozwiniesz myśl dla czego nie sm a dla czego E ?

72

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

Pilnujesz oleju bo sprzęt domaga się remontu :)

SM jest cięższa, ma mniej mocy (gorszy gaźnik, słabsze wałki), lepszy prędkościomierz. E za to ma gorszy zawias,plastikowy bak, więcej mocy.

Pozdrawiam,
Piotrek

73

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

lżejsza to jest wersja Y
E warto kupić jak już stoi na 17"
w innym przypadku wolę wersję SM i dokupić FCR i jakiś wydech

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

74

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

Kuba177777 napisał/a:
hacker33 napisał/a:

jak ktoś się już boi nawet DRZ to zostaje mu tylko hulajnoga

bać się nie boje raczej rzucił bym się na głębszą wodę ale póki co finanse mi nie pozwalają

Ty nie patrz na drzety tylko celuj w jakiegos mocnego supermociaka! A koszty remontu w jednym jak i w drugim podobne, tylko interwały częstsze:)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

75

Odp: Supermoto - wybór - wymagania

hacker33 napisał/a:

E warto kupić jak już stoi na 17"
w innym przypadku wolę wersję SM i dokupić FCR i jakiś wydech

+1

Na gołej DRZ SM zaśniesz za kierownicą po przesiadce, dlatego SM+FCR lub E(ma już FCR), jak wyżej

Hardcore - it's more than music...