znalazłem porównanie
"Suzuki DR-Z 400 Y(kopka)
Najbardziej agresywny model DR-Z
Silnik:
Stopień sprężania: 12.2:1
Moc: 10/24/36kW na 4.500/7.000/9.000 obr/min
Moment obrotowy: 24,5/34/40,2 Nm przy 2.700/6.300/7.500 obr/min
Gaźnik: Keihin FCR 39
Rozruch: Kopka
Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy, 49mm Dia - Skok: 290mm
Zawieszenie tył: wahacz aluminiowy monoshock Box - Skok: 295mm
Hamulec przedni: tarczowy, 250 mm Dia
Hamulec tylni: tarczowy, 220 mm Dia
Przednie koło: 1,60 x 21 cali
Tylne koło: 2,15 x 18 cali
Opony przednie: 80/100-21 lub 90/90-21
Opony tylne: 110/90-18, 120/90-18 lub 140/80-18
Wymiary i waga:
Długość całkowita: 2235mm
Szerokość całkowita: 825mm
Wysokość: 1245mm
Rozstaw osi: 1475mm
Wysokość siedziska: 945mm
Masa suchego pojazdu: 113 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 240 kg
Suzuki DR-Z 400 SM
DR-Z w wersji SuperMoto
Silnik:
Stopień sprężania 11,3: 1
Moc: 29,4kW(40 KM) przy 7600 obr/min
Moment obrotowy: 39,2 Nm przy 6600 obr/min
Gaźnik: Mikuni BSR 36
Rozrusznik: elektryczny
Podwozie:
Zawieszenie przód: widelec teleskopowy 49 mm, USD (Upside-Down) z regulacją odbicie - Skok: 260mm
Zawieszenie tył: wahacz aluminiowy monoshock, w pełni regulowane - Skok: 276mm
Przednia tarcza hamulcowa: 310 mm
Tylna tarcza hamulcowa 240 mm
Przednie opony: 120/70-17
Tylne opony: 140/70-17
Wymiary i waga:
Całkowita długość: 2220 mm
Całkowita szerokość: 870 mm
Wysokość: 1185 mm
Rozstaw osi: 1460 mm
Wysokość siedzenia: 890 mm
Masa suchego pojazdu: 134 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 335kg
"
jakoś marka mnie nie przekonuje : D
wersja Y jakies 48KM + mniejsza masa (kopanie chyba nie bedzie mi jakoś bardzo przeszkadząć) bardziej przekonuje mnie a co do reszty to może wam oddam głos ^^