1

Temat: Regulamin 2015

Witam, chciałbym zaproponować zmianę w regulaminie:
-ogumienie jak i rozmiar koła jest dowolne. Umożliwi to start na 21 i 19 lub 18. Sam osobiście mam zamiar wystartować na takich kołach. Obniży to znacząco koszta przygotowania motocykla i umożliwi większej ilości osób start w zawodach.

KACZOR

2

Odp: Regulamin 2015

Obecnie można w PP i Amatorach jeździć na dużych kołach. Ograniczenie istnieje tylko w MP chociaż też mogłoby go nie być :)

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

3

Odp: Regulamin 2015

i oto mi chodzi... nie rozumiem tego ograniczenia...

KACZOR

4

Odp: Regulamin 2015

kaczor napisał/a:

i oto mi chodzi... nie rozumiem tego ograniczenia...

Popieram. Z tego co widziałem na filmach z Włoch tam już takie koła są dopuszczone. Ale jeszcze sprawdze regulamin.

dodatkowo uwazam ze fajne byly by dodatkowe punkty :
1 pkt za pole position
1 pkt za najlepszy czas w wyscigu.

# 545
TM  Racing 450
Kawasaki KX250F

5

Odp: Regulamin 2015

Kaczor - bardzo dobry pomysł, raczej to powinno być normalne, ale wiadomo u nas nic nie jest normalne, dodatkowe punkty za coś tam to moim zdaniem nie jest dobry pomysł,

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

6

Odp: Regulamin 2015

Duże koła popieram , ale dodatkowe punkty nie, wyścig to wyścig możesz mieć słaby czas a wygrać wyścig a tak wygrywasz zjeżdzasz i okazuję się że jestes 2 lub 3?

jest jeszcze jeden pomysł jak urozmaicić nasze SM mamy tylko 3 tory na których są rundy , a możemy mieć 6 torów :) wystarczy żebyśmy zrobili rundy w przeciwną stronę:) w Bydzi i Toruniu nie było by większego problemu :)

7

Odp: Regulamin 2015

zural_Jedrzej napisał/a:

jest jeszcze jeden pomysł jak urozmaicić nasze SM mamy tylko 3 tory na których są rundy , a możemy mieć 6 torów :) wystarczy żebyśmy zrobili rundy w przeciwną stronę:) w Bydzi i Toruniu nie było by większego problemu :)

+1

Pozdrawiam,
Piotrek

8

Odp: Regulamin 2015

Zrobiłbym porządek też z procedurą startową w MP, po jaką cholere stoi się na linii startu tyle czasu, zrobić to w przedparku gdzie jest prąd i nie tworzyć dodatkowego błaganu na torze, Przyjeżdżać na 15 min przed startem do przedparku (5 min przed startem zamykany przedpark), podpiąc koce i czekać, potem jedno kółko zapoznawcze i ostry start. Proste i wygodne

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

9

Odp: Regulamin 2015

trawer napisał/a:

Zrobiłbym porządek też z procedurą startową w MP, po jaką cholere stoi się na linii startu tyle czasu, zrobić to w przedparku gdzie jest prąd i nie tworzyć dodatkowego błaganu na torze, Przyjeżdżać na 15 min przed startem do przedparku (5 min przed startem zamykany przedpark), podpiąc koce i czekać, potem jedno kółko zapoznawcze i ostry start. Proste i wygodne

Popieram to trwa zbyt dlugo. Fajnie to wyglada jak stoja obok zawodnika mechanicy osoby towarzyszace i hostessy ale realia u Nas są inne. Wiekszosc zawodnikow  stało samemu.

Co do punktow dodatkowych nie chcemy to konczymy rozmowe....



Tory w obu kierunkach fajny pomysł.
Pewnie konieczne sa jakies dodatkowe homologacje bądz odbiór torów.
Skoro juz jestesmy przy torach.
Organizatorzy powinni rowniez miec obowiazki spelnienia pewnych norm.
Co chwile mamy awarie prądu  na niektorycn obiektach i to nie powinno sie zdarzac tak czesto.

# 545
TM  Racing 450
Kawasaki KX250F

10 Ostatnio edytowany przez levis (2014-12-01 11:47:50)

Odp: Regulamin 2015

wg mnie fajnie byłoby dołożenie torów, nawet jeżeli nie ma w nich terenu... wiem, że wtedy będzie to raczej supermotard, ale co by nie było, spora część supermoto będzie zachowana a rywalizacja również nie ucierpi...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

11

Odp: Regulamin 2015

levis napisał/a:

wg mnie fajnie byłoby dołożenie torów, nawet jeżeli nie ma w nich terenu... wiem, że wtedy będzie to raczej supermotard, ale co by nie było, spora część supermoto będzie zachowana a rywalizacja również nie ucierpi...




30% teren 70% asfalt to jest SM , i teren musi być zachowany !

12

Odp: Regulamin 2015

levis napisał/a:

wg mnie fajnie byłoby dołożenie torów, nawet jeżeli nie ma w nich terenu

tak to można sobie jechać w niedzielę na kisielin poganiać się z innymi. Zawody tylko z terenem

rmz 250
gas gas txt 250

13

Odp: Regulamin 2015

metys napisał/a:
levis napisał/a:

wg mnie fajnie byłoby dołożenie torów, nawet jeżeli nie ma w nich terenu

tak to można sobie jechać w niedzielę na kisielin poganiać się z innymi. Zawody tylko z terenem

+1

Husqy SMR-R 450

14

Odp: Regulamin 2015

Stanie na polach, ma sens w momencie gdy nie ma sytuacji ze skracamy nagle, bo bez sensu targać na pola ze sobą ekipę na 1 minutę,
Proponował bym dla urozmaicenia , wprowadzić ze nie liczymy najgorszego biegu w sezonie lub rundy. To podniesie poziom rywalizacji, i Mistrzem zostanie naprawdę najszybszy , a nie najbardziej zbierający punkty zawodnik

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

15 Ostatnio edytowany przez paczek (2014-12-01 17:29:25)

Odp: Regulamin 2015

Ze zmian jakie zaproponowałem DO GKSM
- możliwość startu na dużych kołach
- uporządkowanie zgłoszeń i odbiorów tech. Jeżeli nie da się zrobić dzień wczesniej, to w dniu zawodów MP zgłasza się 8:00 -8:30 a PP 8:30 - 9:00 , dlatego , że MP ma już trening wolny o 9 . a PP później.
- Co do klasy Amator- bezsensowny według mnie wymóg homologowanych opon , które są droższe i gorsze niż używane slicki . Nowy kompelt homologowanych goldspeedów kosztuje więcej niż nowy komplet Michałów, nie mówiąc , że taniej odkupić używki .

Pojawił się gdzieś również temat jednej qwali ale za to 30 minutowej... Jakie macie zdanie w tym temacie?

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski