Odp: CR 125, YZ 125, CR 250, YZ 250, exc 200 czyli 2-takt w odwecie ?
Wyznacz priorytety i podaj realne wymagania.
WWW.MOTO-KORN.PL
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » CR 125, YZ 125, CR 250, YZ 250, exc 200 czyli 2-takt w odwecie ?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wyznacz priorytety i podaj realne wymagania.
Dużo też zależy od terenu w jakim zamierzasz latać.
Sam kierownik tez nie jest bez znaczenia bo jest różnica w tym, czy waży 70kg czy 100kg
Jak Ci nie zależy na homologacji to wybierz CRF 250R, YZ 250, KX 250 (4-takty), zwinne lekkie z wystarczającą mocą na tor MX oraz fajne i przyjemne na SM, dla porównania mogę Ci powiedzieć że ze swoimi umięjętnościami jak wystartowałem w SM w Czechach na CRF-e 250 to miałem czas gorszy tylko 2s od jazdy na 450-tce. Więc wybierz który kolor podoba Ci się najbardziej i kupuj z tych modeli
Moto bez homologacji tylko na tor, żadnego lasu i endurzenia. Z priorytetów to na pewno dostępność części i zamienników w dobrej monecie.SM pewnie na razie byłoby na dużych kołach z oponami szosowymi tylko z większym hamulcem, a z czasem ewentualnie dokupienie kół na zmianę. Na razie propozycja Trawera chyba najbardziej trafiona motocykle mocą zbliżoną do DRZ natomiast lżejsze o dobre kilkadziesiąt kg, z lepszym zawiasem. Za ćwiarą w 2t przemawia brak zaworów do regulacji i ewentualnej wymiany ale nie miałem okazji jeździć więc na pewno musiałbym się przymierzyć.
Tylko zastanów się czy 2T 250 ogarniesz na torze MX :) jeżeli tak to ok, ja nie dałem rady jeździć tym na maksa tylko pyrkałem sobie ale to nie jazdza i wiem teraz jakbym miał mieć 2T na tor MX to tylko 125 :)
Trawer a co za różnica czy crf250r czy CRf250??
Czym różnią się te moto ?
.
Wpierw może pogadaj umów się z kimś kto ma i da Ci się przejechać tymi motocyklami.
Bo 250 2T nie należy do motocykli łatwych:)
Przynajmniej osoby które miały okazją się przejechać ćwiarą nie mają dobrej opinii o tym motocyklu.
Trawer a co za różnica czy crf250r czy CRf250??
Czym różnią się te moto ?
Nie ma tak naprawdę oznaczenia Honda CRF 250, tylko jest CRF 250R -wyczyn, CRF 250X- "cywilka" i CRF 250HM - wyczyn z homologacją robioną przez włoską firmę.
Na pewno przed zakupem wcześniej będę chciał gdzieś przejechać się 2t, ćwiartką w 4t śmigałem KTM sxf i bardzo przyjemna maszyna, fajnie zwrotna, mocy jak dla mnie pod dostatkiem, zawieszenie fajnie wyłapywało nierówności i mega lekka chociaż pewnie wszystkie ćwiartki w 4t w porównaniu do DRZ będą wydawać się jakby nic nie ważyły. Fakt ćwiara w 2t może być za mocna plus na pewno oddawanie mocy jest całkiem inne niż to liniowe w 4t.
ja mam dobrą opinie o 2t ;] fakt z początku jest ciężko tym latać, później trochę łatwiej bo zaczyna się ogarniać o co kaman, w 4t dolatujesz do zakrętu, spuszczasz gaz, ona hamuje, połowa bandy ,odkręcasz i ogień i tyle ;] tak pi razy drzwi, a w 2t to zabawa dwoma heblami plus sprzęgło i redukcje itp, więcej do ogarnięcia rzeczy na raz ale jak już opanujesz co gdzie kiedy to maszynka zacna, w 2t masz środek ciężkości niżej przez co wydaje się lżejsza. Mój KX250 jest z homologacją i był czas co miałem go w SM, fajnie zap...la ale tak do normalnych przejazdów trochę męczarnia i dla sprzętu i dla Ciebie, robiłem trasy po 400km na raz i dawało radę ale to było raz i więcej nie chciałem hehe KX-a dałem znowu w teren bardziej pod enduro, trochę bawiłem się przełożeniami ale to i tak jakoś nie to było, sprzęt MX to tylko do MX takie zdanie mam, teraz przy remoncie powracam nim do ustawień fabrycznych bo najlepiej się wtedy latało. Fakt, faktem teraz nigdy nie zamieniłbym w terenie 2t na 4t ;] uwielbiam zapach spalin z olejem hehe ten piękny dźwięk co niesie się to miodzio dla ucha i ten strzał mocy w połowie obrotów ;] a do SM mam 4t i tylko 4t bym chciał na asfalt. Tak jak pisali wcześniej, najlepiej mieć dwa sprzęty. Na Twoim miejscu wybrałbym jakieś 4t ;] Pzdr.
Przejedz Sie koniecznie jakąś dobrą YZ'tka 250, bardzo fajna charakterystyka silnika ( ciągnie już z przejścia z niskich w średnie obroty dosyć mocno ) dobry zawias, najlepsze te po 2005 roku, silnik bardzo prosty i raczej niezawodny, oprócz skrzyni, która lubi się sypać i wybierakow, poza tym raczej super ;-) polecam się przelecieć taką yamaszka.
Ogranicza mnie jeszcze budżet okolica 7000, oczywiście za moto na dużych kołach
Ogranicza mnie jeszcze budżet okolica 7000, oczywiście za moto na dużych kołach
7000 + coś tam na remont?
czy
7000 i to się ma zmieścić z remontem?
7000 i rezerwa 1000-1200 PLN na ewentualne prace pozakupowe
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » CR 125, YZ 125, CR 250, YZ 250, exc 200 czyli 2-takt w odwecie ?
Wygenerowano w 0.039 sekund, wykonano 70 zapytań