Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...
u mnie tez nie ma podkladki dystansowej. z pomiarow wyszlo ze nie potrzebna
KTM SMR450 '13 #23
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husqvarna » Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
u mnie tez nie ma podkladki dystansowej. z pomiarow wyszlo ze nie potrzebna
W jakim celu wysyłasz zawory do Majstra ?
Głowica juz tam czeka.
Uszczelki do 610 i 570 miedzy kartery nie ma w serwisie, zestaw bardzo drogi i czesto wszystkie nie sa potrzebne. Wycinanie jej metoda odrysowania czy zrobienia "pięczątki" karterem to mordęga. Posiadając ori sztukę postanowilem ją zeskanować. Wrzucam dla potomnych, drukować na A3.
Ja po wydrukowaniu wycialem i przykleilem na material, bardzo ułatwia wycinanie. Moze ktoś sie pokusi o wrzucenie materiału w drukarkę:) powodzenia.
[url]http://www23.zippyshare.com/v/42116622/file.html[/url]
W zestawie np. atheny masz jeszcze uszczelki pod głowicę do 610, 570, 410 z tego co pamietam.
Ostatnio w oczekiwaniu na czesci zająłem sie wydechem, miał w srodku tylko jakieś kłębki starego wypełnienia.
A tutaj finito
Znalazło się troche czasu, więc silnik się robi.
Wszystkie łozyska oczywiscie nowe.
Skomplikowane obliczenia do dobrania podkładki dystansującej wał;)
Nowe oemoskie uszczelniacze wału, wymiar 30x52x7/7.5 (końcówka 7.5 oraz oznaczenie BAB2SL sprawia, ze uszczelniacz jest 5x droższy od zwyklego 30x52x7)
Nowa używana pompka oleju, wg Majstra jak nówka.
Nowa blaszka trzybającach zawore zwrotny (stara była płaska, chyba czymś dostała) i nowa membrana zaworka.
Trochu oliwy...
Zaklepana blaszka membrany na pewno nie zapewniała dobrego smarowania.
Widzę, że kosz sprzęgła już dostał trochę po dupie ;)
Dostał juz troche, w serwisie nie kupisz a na allegro są w jeszcze gorszym stanie. Jak bedziedzie środek zimy i jeździć nie bedzie jak, zostanie wycięty nowy na CNC.
Ta twoja "sraczka ktma" chyba nie jest zbyt odporna na uderzenia itp?
to zwykly akryl samochodowy ;)
W tylnym kole szprychy popękali. Rozstało rozebrane, poszło na piaskowanie, potem proszkowe malowanie i do Pawła Króla po nowe szprychy. Przód na szczescie ok;) na razie stanie na brudasach.
Koła są spowrotem. Teraz jakoś wygladają prawie (szprych brak jeszcze). Wahacz tez poszedł do malowania bo po polerce to czego sie nie dotknął to zaraz rysa.
Zastanawiam sie nad najklejką jakąś na obręcze, tylko nie wiem jaka;) i czy przykrycie jej bezbarwnym natrykowo to dobry pomysl.
tak jak felgi na czarno mi się podobają, tak te czerwone piasty - hmm średnio :> ale może po złożeniu będzie fajnie :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husqvarna » Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...
Wygenerowano w 0.047 sekund, wykonano 76 zapytań