Odp: Klasa amator- zmiany w regulaminie 2015
Kwestia dopuszczenia ludzie 2gi raz do tej samej klasy. Napisze do PZM. Zobaczymy.
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Klasa amator- zmiany w regulaminie 2015
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Kwestia dopuszczenia ludzie 2gi raz do tej samej klasy. Napisze do PZM. Zobaczymy.
gierwi napisał/a:- DOSTOSUJ SIĘ I JUŻ!
+1
Jak się chcecie dostosowywać to się dostosujcie i idźcie do PP.
Klasa amator jest dla amatorów czyli m.in. dla mnie mimo 16,5 calowej felgi.
Kusloncu - nagiąć regulamin na swoją korzysć byś chciał (przyjmuję, że już startowałeś) a na małe ustępstwa w innych kwestiach nie chcesz pójść. Prawda jest taka, że to ty będziesz miał przewagę nad debiutantami bo chcesz startować drugi sezon.
Ale ktoś to organizuje i ustala zasady, prawda? Poza tym są opony na 16,5' z homologacją, więc nie ma problemu z dostosowaniem się do istniejącego regulaminu.
dobra, nie srajmy już żarem nad tymi oponami.
czy będą slicki na 17 czy drogowe na 16.5 - nikt i tak tego w klasie amator sprawdzać nie będzie.
Jak ktoś będzie się czuł wporzo startując na niedopuszczonych oponach i będzie się z tym czuł spoko - to luzik.
Mi to np wisi i powiewa, a nawet więcej - jak uda mi się taką osobę wyprzedzić będę się czuł z tym dobrze ;-)
Ja w tej klasie będę jeździł głównie po to, żeby obyć się ze sprzętem i mieć fun z wyścigów, a nie męczyć się o każdą urwaną sekundę...
Nie próbuje naginać jakichkolwiek zasad jeśli chodzi o zawody. Ide do C2, bo z pewnością będe miał przewage nad debiutantami. Jechałem 4 rundy i mam slicki w garażu i nie wpadł mi pomysł do głowy "a może oszukam i je założe" bo po co? bym wygrał i nie było by tej satysfakcji.
Klasa amator to dalej zawody na szczeblu krajowym, zajmuje sie tym PZM i moim zdaniem powinni przestrzegać zasad. Jedynie mogli by zmienić coś z tym przejściem po roku do C2 (mi na tym nie zależy ale wiem że są chłopacy którzy startowali raz i nie będą sie pewnie tam czuli, a przecież chodzi o przyjemność) Jeśli pozwolą na jazde na slickach przez wiele sezonów to poprostu słabsze osoby przejdą do amatora żeby zaczać wygrywać, a nie o to chodzi :)
Ale ktoś to organizuje i ustala zasady, prawda? Poza tym są opony na 16,5' z homologacją, więc nie ma problemu z dostosowaniem się do istniejącego regulaminu.
No są, deszczówki za 550zł - ile taka opona wytrzyma w upał:)
Jak chcecie ale moim zdaniem albo trzymamy się zasad albo próbujemy je zmieniać nie tylko z korzyścią dla tych co już startowali w amatorach.
Tyle pisania i pewnie tak wam nić nie wyjdzie z tego.
Co do opon wierzcie ze przy czasach klasy amator nie ma znaczenia czy slick, wet, kostka czy koło drewniane z wozu, czy ma się koce czy jedzie się na slicku bez grzania. Do slicka musi być tempo wtedy czuje się różnice a koce są po to aby zagrzać oponę i o pierwszego zakrętu można było jechać szybko a nie jak większość z was myśli ze zaraz pojedzie się szybciej bo ma się koce. Slick ma swoją temperaturę pracy dlatego w niej działa tak jak powinien jeżeli jest utrzymywana podczas jazdy -jak nie to się ślizga i traci swoją zaletę. Nawet jeżeli ktoś zagrzeje opony kocami a podczas jazdy spada temperatura opony wtedy z biegiem czasu traci swoje właściwości. Czym niższa temperatura asfaltu tym dzieje się to szybciej.
gierwi napisał/a:Ale ktoś to organizuje i ustala zasady, prawda? Poza tym są opony na 16,5' z homologacją, więc nie ma problemu z dostosowaniem się do istniejącego regulaminu.
No są, deszczówki za 550zł - ile taka opona wytrzyma w upał:)
Jak chcecie ale moim zdaniem albo trzymamy się zasad albo próbujemy je zmieniać nie tylko z korzyścią dla tych co już startowali w amatorach.
Ta opona trzyma świetnie nawet w upał.
A jeżeli martwisz się, że się skończy przód to chyba dobrze latasz bokami. A więc nie taki z Ciebie amator:)
Chyba trochę w złą stronę ta dyskusja idzie, skupiliście się na oponach bo jedna czy dwie osoby marudziły, że nie mogą startować bo nie mają opon z homologacją a wprowadzanie zmian dla jednostek, które nie wiadomo czy i tak będą jeździć to chyba nie tędy droga. Ja problemu nie widzę jak ktoś ma slicki z kocami niech spienięży i kupi opony do amatora, jak nie chce to PP.
Klasa Amator miała na celu niskokosztowe spróbowanie czym są wyścigi, po to aby zorientować się czy ściganie w SM to jest to czy jednak lepiej jezdzic po parkach i schodach.
Klasa Amator nie jest po to aby przywieść puchar przychodząc prosto z ulicy. Mam wrażenie, że najlepiej by było podzielić klasę amator na podklasy po 3 osoby, aby każdy zdobył puchar.
Ja bym rozważył tylko dwie zmiany:
1) Robisz X% czasu z Pucharu Polski i automatycznie przechodzisz do PP.
2) Wykluczenie terenu i pozostawienie ścigania tylko po asfalcie.
Tyle pisania i pewnie tak wam nić nie wyjdzie z tego.
Co do opon wierzcie ze przy czasach klasy amator nie ma znaczenia czy slick, wet, kostka czy koło drewniane z wozu, czy ma się koce czy jedzie się na slicku bez grzania.
Niestety to prawda co napisał ktm36213621
Crazy ale w przypadku wykluczenia terenu to już nie jest supermoto i taki Amator nie zasmakuje prawdziwego ścigania.
Crazy ale w przypadku wykluczenia terenu to już nie jest supermoto i taki Amator nie zasmakuje prawdziwego ścigania.
To tylko mój punkt widzenia- ścigania zasmakuje, a prawdziwe to ma w PP.
Bez terenu to nie ma sensu bo wtedy to mógłby wygrać ktoś na ścigu:)
wątpie, wtedy będzie supermotard i żaden ścig nie ma szans na krętym torze typu Bydgoszcz :-]
Nie byłbym tego pewien. Na Kisielinie jest ziomek co robi czas 49s z hakiem. na ścigu. To wystarczy aby zamieszać w MP. Amatorów by zmiażdżył. To się tak wydaje, że SM jest takie szybkie bo ludzie którzy dobrze jeżdżą na ścigu na kartingi nie zaglądają.
Tu masz przykład ziomka na starym sradzie co daje radę.
[url]http://youtu.be/oSvpFHcRr5s?t=1m22s[/url]
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Klasa amator- zmiany w regulaminie 2015
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 86 zapytań