286

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Lionix napisał/a:

Ja tam normalnie odapalam siedzac na moto bez zadnych podporek, drzew, 186 cm here, na SM to juz w ogole jak motorynke sie kopie

+1 czy to YZ czy CRF.

Pozdrawiam,
Piotrek

287

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

ja tam huśke odpalam prawąnogą stojąc obok moto, nie widze w tym problemu, na siedząco lewą też idzie odpalić

Husqa smr 570

288

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Dzisiaj była gruba jazda...tak gruba, że aż pękł karter. A raczej spaw który ktoś kiedyś zrobił:/
Niby pęknięcie a oleju ciecze co nie miara.
Pewnie dalsze spawanie nie ma sensu.
Będzie trzeba odkładać kasę na nowe.
Nie wiem tylko dlaczego? Wiem, że mój motocykl miał już wymieniane kiedyś kartery na gwarancji. Które jak widać ktoś z jakiegoś powodu musiał pospawać. I teraz znowu ja muszę kupić nowe kartery? WTF?
http://p1.bikepics.com/2014%5C10%5C12%5Cbikepics-2702207-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2014%5C10%5C12%5Cbikepics-2702208-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2014%5C10%5C12%5Cbikepics-2702209-800.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

289

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

a tam przypadkiem, nie ma łożyska od wałka zdawczego?

Pozdrawiam,
Piotrek

290

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Oczywiście, że jest tam łożysko.

Chociaż nie łożysko jest wcześnie.
Pęknięcie jest za łożyskiem.

http://p1.bikepics.com/2014%5C03%5C19%5Cbikepics-2652532-800.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

291

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

a za tym jest mocowanie silnika do ramy?

Pozdrawiam,
Piotrek

292

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

tak, za tym jest otwór z tulejką przez którą przechodzi oś wahacza.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

293

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

ja bym to jeszcze spróbował zespawać, ale bez zdejmowania silnika z ramy - tak. żeby napięcia od mocowania do ramy się nie zmieniły.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

294

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Moim zdaniem ciulato pospawane tam gdzie nie zostało zeszlifowane(i przy okazji osłabione) widać bezy nie ma konkretnej lagi położonej
Pogadaj z dobrym spawaczem  zanim wydasz worek siana na kartery i reszta sezonu ucieknie

295

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

poxipol :)  na jakiś czas da rade. U jednego kolegi wytrzymało pół sezonu :)

Pozdrawiam,
Piotrek

296

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

jeżeli chodzi o spawanie to najlepiej by było gdyby silnik był w całości
pytanie tylko do jakiej temp. nagrzeją się kartery przy takim spawaniu?
czy nie puści mi silikon i nie potopią się koszyki łożysk, uszczelniacze itd itp

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

297

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Problematyczne bardziej będą zabrudzenia w postaci oleju ale tak jak pisałem gadaj ze spawaczem (poxipol)nie da rady robi się guma od temperatury i odpada sprawdzone na małym deklu nie spawalnym magnesium czy jakoś tak

298

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Hacker - podsumuj sobie wszystkie wydatki i sprawdź czy bardziej nówki ci się nie opłacało kupić ;)

299 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2014-10-12 23:40:36)

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Jeśli chcesz to dobrze pospawać to konieczny będzie demontaż i dokładne oczyszczenie z oleju. Nawet wypalenie oleju. Samymi odkształceniami spawalniczymi powinien się już zająć spawacz.
Ze względu na odkształcenia dobrze byłoby do spawania porządnie nagrzać cały karter. Czyli powinien być on goły.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

300

Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33

Majster128 napisał/a:

Jeśli chcesz to dobrze pospawać to konieczny będzie demontaż i dokładne oczyszczenie z oleju. Nawet wypalenie oleju. Samymi odkształceniami spawalniczymi powinien się już zająć spawacz.
Ze względu na odkształcenia dobrze byłoby do spawania porządnie nagrzać cały karter. Czyli powinien być on goły.

No właśnie się z tym przespałem i stwierdziłem to samo.
Do spawania muszę rozebrać. A jak rozebrać to nie chcę spawać bo jest to zbyt duży koszt aby ryzykować, że znowu pęknie.
Mam już na oku używane kartery.
Pytanie teraz z innej beczki.
Jakie druciarstwo mogę odpierdolić aby polatać jeszcze kilka razy?
Czy dobry silikon Wurtha który mam załatwi sprawę na powiedzmy 2h jazdy?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD