Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Na pierwszej focie on tam ma jakieś wzmocnienie od główki ramy do spodu silnika?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Na pierwszej focie on tam ma jakieś wzmocnienie od główki ramy do spodu silnika?
Na pierwszej focie on tam ma jakieś wzmocnienie od główki ramy do spodu silnika?
tak. ten motocykl to w ogóle rakieta 700+cc
Ma przełożenie 19/38! Czaicie takie zębatki:)
To chyba dwójki na małym torze nie wrzuca:)
Ja mam dwie rurki w FE, widac juz ktos przerabial :)
A dwa wydechy fajnie wygladaja, sam bym u siebie wprowadzil bo przy mojej jezdzie te pare kilo to bez roznicy
Ja mam dwie rurki w FE, widac juz ktos przerabial :)
A dwa wydechy fajnie wygladaja, sam bym u siebie wprowadzil bo przy mojej jezdzie te pare kilo to bez roznicy
Tak prosty wydech sadzę że firma zajmująca się wydechami zrobiłaby bez problemu.
Dobrze byłoby mieć chyba jakieś fajne dwa tłumiki.
No wlasnie i to jest problem, ze w sumie to zadnych dedykowanych znanych firm nie znalazlem, no i cena!!
Ale dwie rury z glowicy az sie prosza o taka przerobke
No wlasnie i to jest problem, ze w sumie to zadnych dedykowanych znanych firm nie znalazlem, no i cena!!
Ale dwie rury z glowicy az sie prosza o taka przerobke
Firmy są i to nie jedna, zwłaszcza dwu rurek.
I tak. W mocowaniu silnika do ramy standardowo jest jedna tulejka aluminiowa usztywniająca ramę. Tylko w 2008 roku w modelach FS zastosowano dwie. Dodałem więc drugą i ja. Zawodnicy nawet wspawują dodatkową rurkę pod silnikiem robiąc X.
mój jest z 2005 i też ma dwie tulejki,
dobry patent z przewodami od paliwa :)
Berg stoi cały czas na dużych kołach. I niestety Berg stoi a ja "wiszę". Nie sięgam ziemi żadną stopą, co niekorzystnie wpływa na moją jazdę:) W niedalekiej przyszłości będę brał się za serwis zawieszenia i przy okazji jego obniżenia.
Natomiast nie chcę za dużo skracać zawieszenia a też chciałbym zrobić coś już teraz więc postanowiłem troszkę obniżyć kanapę.
Kanapa w Bergu jest bardzo wysoka więc można wiele zdziałać.
Ja jednak postanowiłem zebrać nie za dużo ponieważ nie chcę aby stała się dolina na jej środku i nie lubię widoku mocno wybranych kanap.
Dziabłem więc markerem taki kształt i wyszło jakieś 2cm na środku.
Gąbkę wyciąłem brzeszczotem do metalu.
Dalszy kształt nadałem papierem ściernym 60-80.
Na koniec naciągnąłem stare obicie co pozwoliło przy okazji usunąć dolne przetarcia materiału. Nadmiar odciąłem.
Czas operacji to jakieś 4h.
Po tym zabiegu kanapą wygląda prawie jak seryjna, nie ma przetarć a jak sięgam ziemi już czubkami obu stóp jednocześnie;)
Z innych odczuć to troszkę bardziej ugięły się nogi podczas jazdy i kierownica zrobiła się wyżej.
wow, niezła robota z kanapą :-)
No muszę i ja tak zrobić u siebie w Kajtku- Hacker czym mocowałeś obicie kanapy?
Ile masz wzrostu ?
babel - Najlepiej tackerem, tylko musisz dobrze docisnąć ;)
Sam dzisiaj zacząłem robić kanapę u siebie :)
Powiedz czym czyścisz kartery, cylindry, głowice i te wszystkie części?
No muszę i ja tak zrobić u siebie w Kajtku- Hacker czym mocowałeś obicie kanapy?
Ile masz wzrostu ?
Używam zszywacza topexa. Tylko, że metalowy. Kiedyś próbowałem plastikowym i nie da rady.
Zszywki 8mm
Dokładnie mam taki.
Ważna rzecz - jak najmocniej naciągać materiał. Jest ciężko i bolą ręce ale jak ma być ładnie to musi być mocno naciągnięte.
Wzorowałem się tym filmikiem
[url]https://www.youtube.com/watch?v=bgobmdRbBa0[/url]
Wzrostu mam 171cm
Powiedz czym czyścisz kartery, cylindry, głowice i te wszystkie części?
Włóknem ściernym.
Włóknem ściernym na wiertarke? jak to wygląda?
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 20 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 73 zapytań