Odp: Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Przynajmniej konie nie mają pode mną ciężko.
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Przynajmniej konie nie mają pode mną ciężko.
Faktycznie waga piórkowa, dobry handicap na starcie :)
Dzisiaj zrobiłem nowe/inne ułożenie przewodów paliwa.
Niestety fabryczne ułożenie powoduje, że po każdej jeździe przewód idący do gaźnika mam nadtopiony co mi się mocno nie widzi.
Trójnik dałem na drugą stronę.
Przewód do gaźnika już się nie zawija przy wydechu tylko idzie do góry nad gaźnikiem na drugą stronę.
Mam nadzieję, że przy takim ustawieniu poleci paliwo:) Jakaś próba była i niby leciało.
Szkoda że nie masz ktm 525 , ogarnoł bym wszystko w silniku , śledząc twoje posty to wiecej wiem o Husabergu jak o swoim ktm, ale nie czarujmy sie szpec jestes prze ...
Dzisiaj już drugi raz w historii pękł mi wężyk paliwa.
Nowy wężyk, zbrojony, godzina jazdy i pęka. Z jakiego gówna oni to robią?
Bo nie przyjechałeś do mnie się pochwalić!
spróbuj taki od diesla, one raczej nie pękają, a lekko nie nie mają :-)
Lepiej zwykły bez zbrojenia to na pewno nie pęknie. Zbrojone to raczej tylko we wtryskowcach potrzebne.
Zwykly byle olejo i benzyno odporny, ja jeszcze mam przezroczysty i ogien poszeedl :)
Hakuś ile Cie kosztowały springi na Twoją masę? A ile sprężynka na tył może wiesz?
kupiłem używki, oczywiście szukając super okazji
za przód dałem chyba 200zł, za tył 175zł
A no to lipa
za nowe musisz liczyć z 600zł przód i z 500zł tył
Przeczytałem właśnie calutki temat i dopiero zaczynam zbierać " szczenę " z podłogi. Jestem dokładnie pod takim samym wrażeniem, co po projekcie 380'tki. Obowiązkowo wrzucaj jakiś filmik ! Gratuluję i życzę więcej jazdy niż siedzenia w garażu ! :))
Dzisiaj dostałem małą paczkę od kolegi szakul123 - polecam zakupy u niego:)
I tak. W mocowaniu silnika do ramy standardowo jest jedna tulejka aluminiowa usztywniająca ramę. Tylko w 2008 roku w modelach FS zastosowano dwie. Dodałem więc drugą i ja. Zawodnicy nawet wspawują dodatkową rurkę pod silnikiem robiąc X.
Kolejna akcja będzie się tyczyć tylnego amortyzatora - zamontowania do berga amorka od ktm-a.
Biały dawca, czarny biorca.
Dodatkowo części posłużą też do obniżenia tego który u mnie jeździ jako enduro.
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 30 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE 450 E 2004 by hacker33
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 62 zapytań