Odp: gumowanie na tylnym kole
O kurwix to hardkor jestes, tak biedrone przy 100 zaliczyc :-D
I to jest wlasnie brak umiejętności pracy tylnym heblem :-(
EXC 525 : XTZ 660 : TXT 250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Strony Poprzednia 1 … 44 45 46 47 48 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
O kurwix to hardkor jestes, tak biedrone przy 100 zaliczyc :-D
I to jest wlasnie brak umiejętności pracy tylnym heblem :-(
potwierdzam, hebel nawet nie zdążył mi do głowy przyjść ;p
Tez przy 100 zaliczyłem biedrone no i wam powiem, ze zeby nie ciuchy mvd to jak to mówią "miałbym z dupy jesień średniowiecza". Ale quad mnie wcześniej zdążył nauczyć ze trzeba sie ubierać;)
hehe, no ja ostatnio też jebłem zdrowo i to fakt warto się ubierać i hamulcem na gumie operować :)
[url]https://www.facebook.com/video.php?v=772619169442098&set=vb.530843830286301&type=2&theater[/url]
jak zobaczyłem te odkryte plecy to aż mnie wszystko zaczęło boleć :F
to by sobie trochę tłuszczu zostawiła na asfalcie,odsysanie nie potrzebne :)
kabat dobre
panowie mam takie pytanie do was w sprawie gumowania 2T a dokładniej EXC 125 :) powiedzcie mi od czego zacząć najlepiej ? jakieś rady co do pozycji,biegu czy coś?? Bo niestety KTM czeka rozebrany na nowe części więc troche teorii się przyda :) A poza tym widząc filmiki na YT jak idzie zapieprzać EXC na kole mam taki ból dupska,że :) No i taka ważna kwestia,że siedzą na razie brudasy w KTM'ie więc czy to coś zmienia w kwestii gumowania ?:)
Ja latam na dużych i wszystko jest spoko. Co do gumowania 2t 125 to według mnie trzeba bardzo mocno podrywać ciałem a mniej gazem żeby koło było wyżej a obroty niższe. Długo męczyłem KX 125 i po przesiadce na 450 4t uważam, że gumowanie na 2t jest milion razy trudniejsze od 4t.
Korzystając z tego, że masz brudasy to na początku poćwicz na jakiejś łące.
a KX'em waliłeś na koło z którego biegu ?:) Niestet jeszcze rok muszę przeboleć na 2T dopiero potem 4T więc trza się uczyć na trudniejszym sprzęcie ;) no ale potem będzie łatwiej :) na łące z racji mniejszych strat przy glebie :)?
Na łące bo jest miękko, ja polecam jeszcze, żeby było lekko pod górke, motocykl tak szybko nie przyspiesza i na początek troche łatwiej to idzie, ale oprócz podstawowych wskazówek - ćwiczyć ćwiczyć ćwiczyć ;-)
Spróbuj sobie na sucho w którym momencie motor ma punkt równowagi jak tutaj -->
od 1:20 [url]https://www.youtube.com/watch?v=3mbKLLtKhps[/url]
a KX'em waliłeś na koło z którego biegu ?:) Niestet jeszcze rok muszę przeboleć na 2T dopiero potem 4T więc trza się uczyć na trudniejszym sprzęcie ;) no ale potem będzie łatwiej :) na łące z racji mniejszych strat przy glebie :)?
Zazwyczaj z 2, z 3 juz nie chciał iść tak fajnie do góry. Oczywiście strzelałem ze sprzęgła.
a powiedzcie mi jeszcze ziomeczki jak jest ze sprzęgłem strzelić z klamy zaraz jak wchodzi w rezo,przed rezem czy jak ?:)
EDIT: sprawdzić punkt równowagi czy na jakiej wysokości ma balans:) ? Czyli innymi słowy sprawdzić jak wysoko mogę podnieść koło czy ?:)
Masz mniej wiecej rozeznanie jak wysoko mozesz podniesc koło i ile jeszcze Ci brakuje do pleców ;-)
Strony Poprzednia 1 … 44 45 46 47 48 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Wygenerowano w 0.066 sekund, wykonano 68 zapytań