Odp: Kryty tor motocross
Levis ale pojechałeś z fantazją :), tor do cross country by musiał mieć co najmniej 5 km :), tor supercross, superenduro to tak
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Kryty tor motocross
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Levis ale pojechałeś z fantazją :), tor do cross country by musiał mieć co najmniej 5 km :), tor supercross, superenduro to tak
Oczywiście , że się opłaci byłem dwa razy w Somperpalu w Estoni na krytej hali u Leoka jest zajebiscie, a co do frekwencji? cięzko wjechać dzielą na grupy:) Estonia państwo nie ma 1 mln mieszkańców, i hala istnieje 5 lat i sie opłaca dzienna stawka to 30 euro plus koszty dodtakowe specjalne paliwo na którym motocykl nie zostawia smrodu ( dodatkowy zarobek) kazdy musi zakupic plus olej do 2 t , moim zdaniem pomysł zajebisty w Polsce nic takiego nie ma będziecie mieli monopol :)
trawer, no chodziło mi głównie o przeszkody, a nie długie proste - pewnie źle to nazwałem ;-)
to teraz taka mała prośba, jeżeli ktoś wie gdzie są tory w okolicach wrocławia to prosił bym o namiar bo chciałbym podejrzeć trochę i powoli zacząć planować trasę. jest też opcja żeby od razu uruchomić tor łączony ale nie jestem do końca przekonany czy obecna nawierzchnia będzie odpowiednia, zrobię zdjęcie poglądowe i podeślę to sami ocenicie.
[url]http://youtu.be/fucDyiRO92w[/url]
[url]http://youtu.be/HpEFvC4HUhY[/url]
Tutaj też filmik z toru SX w hali. Ogólnie świetny pomysł !!
Rozmawiałem dzisiaj z prezesem Wrocławskiego klubu motocrossowego, być może w przyszłym tygodniu panowie przyjadą zobaczyć obiekt i myślę, że będziemy już mogli zacząć mówić o konkretach, w rozmowie wspomniał też o przechowaniu motocykli z czym nie będzie większego problemu ponieważ obiekt jest strzeżony i monitorowany 24h a poza tym są osobne pomieszczenia, które można zamknąć, jest też opcja uruchomienia warsztatu ale to już musiałby być ktoś kto chce się w to bawić, ja zwyczajnie nie byłbym w stanie się tym wszystkim zająć.
Jeżeli ktoś ma chęci i trochę samozaparcia to każda pomoc jest mile widziana wiadomo że 10 osób może 100 razy więcej niż 1.
Gdyby nie tak cholernie duże podatki (w gminie Jelcz-Laskowice mamy najwyższe w całej Polsce) to mogli byśmy uruchomić tor na całej hali (3ha) ale niestety nie sądzę żeby można było utrzymać z tego całą halę.
Bardzo fajnie pomyślane te tory ale muszę jeszcze zobaczyć na żywo kilka zewnętrznych, zanim zaczniemy budowę chcę mieć jakiś punkt zaczepienia :)
Świetny pomysł!! Będę wspierał projekt jak tylko mogę, w zeszłym sezonie byliśmy z WKM na treningu w Czechach- [url]http://www.mxmohelnice-motokros.cz/motokros.html[/url]
Obszar mx- 65mx50m to fajna powierchnia umożliwiająca jazdę ok 10motocyklom jednocześnie bez tłoku w bardzo fajnych warunkach, wydaje mi się że taki wymiar a napewno 50mx50m to minimum.
Orzo gdzie dokładnie ? Jestem z Miłoszyc i chyba nie będę miał daleko :v
Przecież Ty nie masz KROSA :v
Tor będzie na hali E, to hala jelcza przy autolivie
SONSIAD ma minikrosa, porzyczy
Mimo wszystko wydaje mi się że to troszkę mało na tor MX. Tak jak ktoś już wspomniał, gdybyś poszedł w SuperEnduro na pewno byłoby to bardziej opłacalne na dłuższą metę.
Nie mniej jednak trzymam kciuki za projekt, na pewno wpadnę gdyż jestem z tych stron.
Takich hal jest kilka za granicą i chyba najłatwiej tam pojechać i obejrzeć co i jak mają zrobione, zanim się weźmiesz za realizację. Ogólnie pomysł extra i jeśli przy cenach 40-60 pln za dzień jazdy kalkuluje Ci się to powinno być dobrze. Jeśli do tego dołożysz jakiś sklepik z olejami, napojami itp to będzie nawet lepiej.
Pamiętajcie że często w weekend leje deszcz i jak ktoś akurat może latać tylko w weekend to wtedy taka hala będzie jedyną opcją jazdy
Nie przesadzajmy że cena 50-60/dzień bo to śmieszne pieniądze. Tor ma być w hali nie na powietrzu, nie wystarczy kilka wywrotek ziemi z okolicznego pola i usypanie kilku hop.. Musi to być specjalny materiał żeby tor wytrzymał długo bez poprawek, na miejscu i tak musi być minikoparka do bieżącej pracy, budynek musi posiadać specjalną wentylację oraz ogrzewanie, spełniać normy bezpieczeństwa itd. To spore koszty, nie płacimy tutaj za wjazd na tor mx na powietrzu, musi być drożej, rozumiem że każdy chciałby jezdzić za 50zł cały dzień ale jeżeli chcemy czegoś porządnego to trzeba za to zapłacić, jeżeli obiekt będzie w 100% profesjonalnie przygotowany to tylko wówczas można liczyć na to że przyciągnie on ZAWODNIKÓW którzy będą regularnie na nim trenować. W Czechach za trening na hali płaci się 60zł/4h w tyg i 75zł/4h w weekend. Tor jest przygotowany bardzo dobrze jak i całe zaplecze san-gastr. Ważną kwestią jest jednak powierzchnia użytkowa, jak pisałem wcześniej 50x65m w Czechach i to tylko powierzchnia toru, hala jest dużo większa.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Kryty tor motocross
Wygenerowano w 0.060 sekund, wykonano 80 zapytań