Odp: Husqvarna te450 (2004-2007)
Nie ma serwisówki po polsku (szczęście ze jest po angielsku a tylko italiano)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Husqvarna te450 (2004-2007)
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie ma serwisówki po polsku (szczęście ze jest po angielsku a tylko italiano)
Czemu nie polatam. Bo zawieszenie jest za twarde czy co.Mam pare fot jak ktm 640sm maja zalozone na fele 17 cali opony crossowe i calkiem niezle [pomykaja. To lepiej crossa na sm przerobic tak.
Ja mam zawieszenie SM i latam w terenie. Wiadomo ze nie poscigam sie z crossowkami, ale dla pomeczenia sie i potrenowania jest gitara. Uczy trzymania konia nogami, bo przy twardym zawieszeniu rece szybko puchna.
tlok chyba 250mth, a jak jest do konca z tym
No nie wiem, w CRF450 jest co 30mth
w CRF450 jest co 30mth
Nie za czesto?
Ja wyciagnalem swoj, aby nie zmieniac jak sie sezon zacznie. Tłok ma przelatane ponad 50 mh i wyglada prawie jak nowka.
Czy wydechy montowane w wersjach z homologacją są bardziej wyciszone?
Mam wydech bez homologacji, urwa łeb ;D ale jak będe chciał tym po ulicy jeździć to chyba długo mi nie pozwolą :/
Może ktoś ma do sprzedania seryjny wydech do husqy?
na innych forum pisza ze 200mth spokojnie wystarcza dla amatora. Wiadomo jak ktos w zawodach smiga to i po 50 bedzie nadawal sie do wymiany. Wiec spokojnie sm tez mozna brac. Pozdro
titto ja mam seryiny i się chętnie zamienie
p.s moto mam 2007r
Zorko, chyba wolałbym kupić drugi, ciekawy jestem czy seria jest wogóle cichsza?
Chętnie spotkałbym się i sprawedził jaka jest różnica, ale musze uzbroić maszyne w lampy żeby na ulice legalnie wyjechać.
Kolejne pytanie, może ma ktoś lampy i przełączniki na kierownice ;D
Jak nie do będe chciał kupić używane od Zycha...
Yamaha WR 450F kontra Husqvarna TE 450
- http://www.scigacz.pl/Yamaha,WR,450F,ko ... ,4518.html
Można się trochę pośmiać
Np.
"Czy jednak dościgną one pędzącego gdzieś z przodu króla gatunku, jakim jest KTM?"
odnośnie Huski
" Niskiej jakości plastiki, okleina jakaś taka niemrawa, co jakiś czas części nie do końca do siebie pasujące."
"Jednak szósty bieg w formie nadbiegu przyda się niezmiernie rzadko."
kaczor napisał/a:w CRF450 jest co 30mth
Nie za czesto?Ja wyciagnalem swoj, aby nie zmieniac jak sie sezon zacznie. Tłok ma przelatane ponad 50 mh i wyglada prawie jak nowka.
Tak jest w książce i też wygląda jak nowy.
Raz się znajomemu zdażyło że wszystko dobrze tylko na 3 części pękł-przykra sprawa
plastiki za bardzo mnie nie interesuja bo i tak beda sie rysowac itp a to mozna kupic. no to co ile wedlug serwisówki sie wymienia te tloki. mysle ze 1 na sezon powinien starczyc w zaleznosci czy ktos motor katuje.
Wg serwisówki dla modeli 2005 wynika ze:
- dla TE/TC 250,450,510
cylinder 80h/40h - sprawdzenie (zawsze)
tłok 64h/32h - sprawdzenie (zawsze)
80h/40h - wymiana (zawsze)
- dla SMR 400,450,510 - jazda w wyścigu
cylinder 15h - sprawdzenie (zawsze)
tłok 15h - wymiana (zawsze)
- dla SMR 400,450,510 - jazda po drodze
cylinder 10000km - sprawdzenie (zawsze)
tłok 10000km - wymiana (zawsze)
czyli nie tak tragicznie czyli w moim przypadku tlok jakby na 2 sezony w tym stylu co ja bede jezdzil. Czyli zadko w teren a po miescie. Mam auto wiec motor tylko rekreacyjnie 2 lub 3 razy w tygodniu.
ja mam do sprzedania wydech do husqy te 510nowy,sama koncówke
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Husqvarna te450 (2004-2007)
Wygenerowano w 0.042 sekund, wykonano 79 zapytań