Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne
Jak cena?
Pojedź, zobacz, w ciemno nie kupuj...
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak cena?
Pojedź, zobacz, w ciemno nie kupuj...
za 8k do oddania z papierami .
Nie chce jechać 220 km w 1 stronę na marne , mówił że stan idealny ale przez telefon to tak można.
rok produkcji?
2003
jak mi teraz powiedziała osoba która wykonywała remont cylek to NACHMAN pojemność 400! nie 434ccm czy to dobry cylek ??
Nie ma takiej firmy jak nachman.
To jakiś wymysł polskich sprzedawców (zapewne olka). Pod tą nazwą kryje się przepakowany cylinder innej firmy.
Pytanie jakiej u Ciebie - domyślam się, że psychic. Czyli cylinder made in tajwan lub china.
Jak się ma ten cylinder psychic do oryginału bo według sprzedawców niczym nie odbiega.. ? Ile kilometrów zrobię na takim zestawie ? Na jakimś forum wyczytałem że ktoś w wersji SM zrobił na tym 22tys. km jest to realne w wersji E ?
Rozmawiałem z osobą która handluje zestawami cylindrowymi do drz i ma psychic, athena, works i mówił że psychic jest warty swojej ceny, dobra jakość w stosunku do ceny, może być troszkę słabszy jakościowo od swoich droższych konkurentów ale niewiele. Sprzedał kilka takich zestawów i nikt jeszcze nie narzekał. Lecz mówił że do wersji E przydał by się lepszy tłok niż Namura. Ale już nic nie zrobię namura zamontowana. Na moim miejscu bralibyście takie moto podsumowując remont dotyczył :
-korba oryginalna za 495 euro
-cylinder psychic
-tłok namura
-zawory vertex
-rozrząd DID
do tego nowy napęd i akumulator
+ papier wbite 29KW
łącznie włożone w moto ponad 4 tys...
Ja jak widzę motocykl świeżo po remoncie to mnie wygina.
Chyba, że to ktoś w miarę zaufany lub znajomy. Cena jak za cały motocykl jest spoko jednak nikt Ci nie powie tak kupuj lub nie nie kupuj nie widząc tego motocykla.
Remont dość dziwny.
Wszystkie części jak najtańsze oprócz korby. Cena pasuje do całego wału ale na pewno nie do korby która w serwisie kosztuje 659zł.
Cały wał 2952zł
Czyli cylinder made in tajwan lub china.
Tajwan.
Mimo wszystko nicasil na tym cylindrze jest o wiele lepszy od regenerowanej powłoki.
Co do docierania ile km docierać drz i jak jeździć ?
tutaj info z serwisówki (docieranie nowego moto) jak to jest z używanym ?
[url]http://scr.hu/1vil/l1su6[/url]
Docierać jak najszybciej :) Na ostro. Ja tak docierałem.
[url]http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm[/url]
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 72 zapytań