1 Ostatnio edytowany przez marko123 (2014-08-12 23:19:44)

Temat: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Witam, mam okazje zakupić dr-z 400 E z kitem BB Namury z zaworami Vertex + nowa oryginalna korba, moto  na dotarciu i chciałbym poznać wasze  opinie na temat tego zestawu
(4PLAY, Psychic). Czy jest równie wytrzymały jak oryginał ? Tłok odlewny ale dr-z chyba nie miała fabrycznie kutego? Czy ten cylek ma nikasil ?

[url]http://allegro.pl/cylinder-big-bore-434-cc-suzuki-ltz-400-drz-400-i4479187833.html[/url]

opinia z pod aukcji

,,ZNANE NA RYNKU AMERYKAŃSKIM FIRMY PRODUKUJĄCE CYLINDRY DO MOTOCYKLI ORAZ QUADÓW.
CYLINDRY WYKONANE SĄ Z BARDZO DOBRYCH MATERIAŁÓW ORAZ CHARAKTERYZUJĄ SIĘ BARDZO WYSOKĄ JAKOŚCIĄ WYKONANIA CO SPRAWIA ŻE NICZYM NIE ODBIEGAJĄ OD CYLINDRÓW ORYGINALNYCH."

Czekam na odpowiedzi bo sprawa jest dosyć pilna, jeśli coś wiecie to piszcie, z  góry dziękuję za odpowiedzi :D!

2

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

[url]http://forum.supermoto.pl/topic24158-drz-400-big-bore-kit-stroker.html[/url]

Wszystko masz w temacie.

KXF 250 '14

3

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Czytałem ten temat  i jakoś mi nie pomógł, dla tego założyłem ten temat aby uderzyć w sedno sprawy :c  Nie mogę znaleźć żadnych konkretów o  tym zestawie, czy to jest tania mało warta podróba zupełnie odbiegająca jakościowo od oryginału czy tańszy dobry zamiennik który posłuży równie  długo co seria.

4

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Nie spodziewałbym się że nawet dobrej jakości BB kit nie wpłynie na trwałość silnika. Pewnie interwały serwisowe są zalecane krótsze a i tak system jest bardziej obciążony.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

5

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Przecież to chińczyk do OEM nie będzie miał podjazdu - trwałość na bank dużo mniejsza.

6 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-08-13 07:38:59)

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Jeden kolega z forum na tym lata i nie wiem jak się spisuje.
Ja odpuściłem ten zestaw i kupiłem cylindreworksa.
Jak szukałem zestawu, to było trochę złych opinii o 4paly/magnum, ale teraz nie mogę znaleźć.

Cylek ma nicasil.
Seryjnie w DR-Z jest lany tłok.
Kuty jest wytrzymalszy na słabe "wystrojenie"
Czy jest równie wytrzymały? Tego nikt nie wie.

Ja po zmianie na BB, wałkach itd zmieniam olej co 4-6h jazdy, ale to moja fanaberia.

Pozdrawiam,
Piotrek

7

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

kuty na 100% jest wytrzymalszy ;-)

Ja bym Namurę odpuścił... Raczej dozbierałbym hajs do jakiejś lepszej firmy

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

8

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

To nadal jest Drz`tka z 2 KM więcej, częstotliwość serwisowania  za bardzo się nie zmieni .Taka sprawa że jutro moto będzie  w polsce, i nie wiem co robić  czy brać czy go sobie odpuścić. Co do złych opinii  to na co narzekają użytkownicy?  Jak by się wypowiedział użytkownik takiego zestawu to by było super. Będę szukał informacji na zagranicznych forach. Bo u nas nikt praktyczni tego nie testował ale opinie potrafią wystawić :D

9

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

No nie wiem czy 2km więcej. Z lepszym gaźnikiem, kolankiem i ewentualnie wałkiem, poprawionym dolotem, dobrze wystrojona może wypluć nawet 48 kucy...

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

10 Ostatnio edytowany przez marko123 (2014-08-13 09:49:32)

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Tu jest mowa o drz 400E  seryjnie ma 49KM + wydech przelotowy + bigbore ( wałki oryginalne z e wystarczają )  gaźnik seria FCR39 także ma te 54KM

11 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-08-13 10:02:14)

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Wersja E ma podobno 50 na silniku z bb może mieć 52-53. Zakładając, że miała te 50 na początku. Które nie zawsze ma.
Do wyżyłowanych 450 jeszcze brakuje kilku km.

Pojedź na hamowanie to zobaczysz te "54KM" :D A tak to podobno ma...
Jak będzie 50+ to będzie sukces :)


Moja dokoksowana SM jeździ podobnie do 450, mimo nadwagi- tak słyszałem od właścicieli 450 ;)
Ostatnio nawet usłyszałem, że EXC 525 nie skraca dystansu na prostej ;)

Pozdrawiam,
Piotrek

12

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Mi nie zależy na mocy bo  będzie moje 1 porządne moto. Ale mieszkam  na Mazurach i nic ciekawego w pobliżu 300Km nie ma / albo szrot. Jak bym nawet znalazł w okolicy   dr-z S to bym się cieszył  bo tam się tylko leje paliwo i śmiga :D

13 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2014-08-13 10:01:24)

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

i dolewa dużo oleju, bo DR-Z są zapuszczone i mimo tego, że silnik jest w słabej kondycji to jakoś popsuć się nie chce. A nikt nie remontuje, bo DR-Z bierze olej, bo lubi :D

Pozdrawiam,
Piotrek

14

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Opinie na temat tego zestawu są podzielone.
Połowa jest happy a druga nie.
Pytanie jaki jest tam tłok? Bo te zestawy nie są wszystkie takie same. Raz jest tłok namura, uszczelki namura. A są zestawy z tłokiem vertexa i uszczelkami cometic.
Ja przy takim zestawie zmieniałbym olej co 1000 max 1500km
W seryjnej zmieniałem co 1000-1200km.
Jak jest wszystko niby po remoncie to bierz. Nad czym się zastanawiać?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

15

Odp: Suzuki DR-Z 400 E Big bore 434 Pilne

Wiem że tłok  jest Namura, Dr-z ściąga jakiś handlarz od Polaka z Belgii. jest świeżo po remoncie, na remont daje fakturę z salonu suzuki. Także mówisz warto brać taką sztukę? Ile można ta takim zestawie zrobić kilometrów bez wymiany? Na razie jest ona w wersji enduro także będę ją śmigał w terenie.