Odp: Husaberg 100 pytań do...
Jesli masz pompe 9.5mm to bedzie pasowal, dla pewnosci mozesz sprawdzic na pompie jest to napisane
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Strony Poprzednia 1 … 30 31 32 33 34 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jesli masz pompe 9.5mm to bedzie pasowal, dla pewnosci mozesz sprawdzic na pompie jest to napisane
Ja brałem z olka zestaw naprawczy do ktm'a. Jeśli zgadza się sr. tłoczka to all będzie pasowało.
Jesli masz pompe 9.5mm to bedzie pasowal, dla pewnosci mozesz sprawdzic na pompie jest to napisane
Rozebralem przed chwilą pompę i wysprzęglik i wszystko było ok. Dałem nowe oringi na wszelki wypadek na wysprzęglik i mam nadzieję, że to wystarczy.
Teraz mam problem żeby magure blood kupić w Katowicach :/
Kup LHM bo kosztuje grosze. Jak nie bedzie cieklo a sprzeglo nie bedzie padac wymienisz na magure i bedzie ok. Bo moze byc sytuacja ze zalejesz magure a poleci a wtedy lipa
Ja tak zrobilem i nie zaluje bo 2x pocieklo. Rozebralem pompe, powloka bardzo wytarta wiec nawet nie probowalem robic tylko kupilem nowa pompe. Do tego sie okazalo ze oring na wysprzegliku tez zlom wiec nowy za 80 gr. I sprzeglo dziala lux :)
Podpowie ktos z tymi kilometrami? Ile robicie podczas takiego zwykleho enduro? Bo ja sie naczytalem ze o wyczyn, o godziny i strachłem, myslalem ze 50 dziennie to juz ogromny ptzebieg... A ru widzr crossami jezdza normalnie z miejscowki na miejscowke
tak zrobiłem ;) kupiłem litr LHM+ w cenie 100ml magury :) Jadę testować :)
EDIT:
przez pierwsze 3 minuty było ok ale po chwili dalej te same objawy. zapadnięta klamka i ciągnące sprzęgło.
Zgrało się to ze zmianą oleju na mtotula 300v 15w50 - możliwe żeby tu tkwiła przyczyna, skoro wysprzęglik i pompę wyeliminowałem?
co jeszcze może powodować takie objawy?
Juto zerknę pod mały dekielek sprzęgła, chociaż tam pewnie niczego nie znajdę.
Podrabiają oleje motula?
Zrob tak, zdejmij wysprzeglik i go np. Zlap w imadle (ostroznie) i cisnij i zobacz czy nie leci. Jak bedzie ok to sprawdz pompe. Jak ja rozbierzesz przyjrzyj sie dokladnie powierzchni cylindra czy nie jest wytarta-u mie tak jak pisalem byla tak wytarta ze nawet nie probowalem naprawiac zestawem i kupilem nowa pompe.
Jak bedziesz widzial ze wysprzeglik trzyma, pompa w srodku jest w dobrym stanie, nie ma zadziorow itp, mozesz kupic zesraw naprawczy i bedzie dobrze.
Dobrze ze kupiles LHM do prob, bo widzisz jaka sytuacja
Jak ginie sprzglo to raczej obstawiam uklad wysprzeglania a nie samo sprzeglo
Oleju w klamce nie ubywa, a pompę w środku dokładnie pooglądałem, tłoczek i uszczelnienie i oring również i tak jak piszę, nic moich podejrzeń nie wzbudziło.
Jutro się będę dalej bawił dzisiaj już straciłem zapał.
Lionix napisał/a:W ogole powoedzcie mi jak to jest, bo w drz nie patrzylem na licznik, a tutaj w Husie mam wrazenie ze jak dziennie zrobie 40 km to juz duzo, a przy mojej jezdzie glownie szuterki, jakies niskie podjazdy, po lasach to 100 km dziennie to duzo?
Hej a podpowiecie jak to z tym wyglada? :)
Berg to jest inny świat zawsze może się coś sypnąć nawet jak wylizujesz moto codziennie rano to i tak jest szansa że dupnie w najmniej odpowiednim momencie (przykład Berg Delta piękny jak z salonu i dupnął). Berg to jest moto które zapier..... aż miło ale jak się sypnie to też jest wesoło. Co do jazdy to nie nadaje się do latania rekreacyjnie na wycieczki krajoznawcze, kanapa ma szerokość stringów i wrzyna się wzorcowo, pewnie są jeszcze jakieś plusy ale już się przyzwyczaiłem i kocham jak członka rodziny. Eksploatacja jak powyżej co 10 mth olej (4-5 zbiorników) co dwa oleje filtr, co 2 do 3 olejów zawory - i tu nie zaoszczędzisz bo jak nie zrobisz na czas to szybko wyjdzie.
Co do rocznika i ilości mth to się nie zdarza no chyba że stał u kogoś w salonie
Kanapa w bergu jest bardzo wygodna jak no wyczynowe enduro.
Puściłem zamówienie na części Bergowe do Rapida.
Jak ktoś ma coś do zamówienia to warto to zrobić teraz. Będzie szansa, że za tydzień części już będą.
Zrob tak, zdejmij wysprzeglik i go np. Zlap w imadle (ostroznie) i cisnij i zobacz czy nie leci. Jak bedzie ok to sprawdz pompe. Jak ja rozbierzesz przyjrzyj sie dokladnie powierzchni cylindra czy nie jest wytarta-u mie tak jak pisalem byla tak wytarta ze nawet nie probowalem naprawiac zestawem i kupilem nowa pompe.
Jak bedziesz widzial ze wysprzeglik trzyma, pompa w srodku jest w dobrym stanie, nie ma zadziorow itp, mozesz kupic zesraw naprawczy i bedzie dobrze.
Dobrze ze kupiles LHM do prob, bo widzisz jaka sytuacja
Jak ginie sprzglo to raczej obstawiam uklad wysprzeglania a nie samo sprzeglo
Bez zestawu regeneracyjnego się chyba jednak nie obejdzie...
Przy pompowaniu klamką takie bąbelki widać.
[url]https://vimeo.com/101391529[/url]
Mowisz ze cylinderek jest ok, wiec zestaw naprawczy i bd ok :)
U mnie też są takie bąbelki ale wszystko działa.
Inni też pisali że mają takie bąbelki i też działa.
U mnie też są takie bąbelki ale wszystko działa.
Inni też pisali że mają takie bąbelki i też działa.
Czyli uważasz, że Berg się na mnie obraził i nie akceptuje nowego oleju :> ?
Zdjąłem jeszcze przed chwilą dekielek inspekcyjny sprzęgła i na zimno wszystko wygląda dobrze. Zakres pracy sprzęgła wydaje się normalny.
Nie demontowałem dalej sprzęgła bo nie pamiętam długości śrub blokujących.
EDIT:
Tutaj gość pisze, że z motulem 300v i sprzęgłem adlera miał jakieś problemy. Wysłałem mu pw, zobaczę co odpisze.
[url]http://husaberg.org/supermoto/9806-fs650e-oil-s-2.html[/url]
Mój Ktm też puszcza bąble, ale wszystko ok. Może to sprawa oleju, u mnie po zalaniu 15w50 tak jak zaleca seriwsówka sprzęgło też dziwnie pracowało.
Strony Poprzednia 1 … 30 31 32 33 34 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 70 zapytań