Odp: Husaberg 100 pytań do...
W każdym KTM-ie wystaje ośka z prawej strony.
Nią się reguluje luz koła. Z lewej strony tulejka zapiera się o stopę lagi a z prawej strony o szerszą część ośki - nie o stopę lagi.
Dlatego przy montażu koła dociągasz wpierw lewą nakrętkę osi (ściskasz koło, dociskasz je do lewej stopy). Skręcasz ośkę. A na końcu po dociśnięciu zawieszenia itd. dokręcasz ośkę śrubami w prawej stopie lagi.
hehe...spanikowałem.
moto poskładane, jazda próbna odbyta. na dniach jadę mieszankę wyregulować i jeszcze raz wrzucić moto na rolki :)
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08