16

Odp: Co dalej po dr-ztce?

W cenach ~8k->13k i nadal nie wyczyny zostają Tobie : Husqa 610 (nowsze) i KTM typu 640/625/660, opcja 3.(i najtańsza) to gaźnik z pompką przyśpieszającą Keihin FCR39 do DRZy

Reszta to wyczyny z opcją "jak dbasz , tak masz"

Hardcore - it's more than music...

17

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Nie jest powiedziane ze do 13 tysi i że nie wyczyn ;) a huska smr 510 kozak sprzęt ale ceny od 18 tysi troszke jeszcze za wysokie ;)
a i szkoda że nie mialem okazji przejechac sie drz z fcr39 nie wiem jak to wtedy idzie :(

18

Odp: Co dalej po dr-ztce?

525 albo 560 :D

19

Odp: Co dalej po dr-ztce?

za okolice 10-11tys. kupisz huskę 510 w sm z okolic 2004r. ale eksploatacja  raczej nie będzie tania jak drz. Co jakiś czas pojawiają się w ogłoszeniach z takimi cenami.

20

Odp: Co dalej po dr-ztce?

jest duza odczuwalna różnica w dr-z jesli jest gaźnik fcr39 ??

21

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Mateo579 napisał/a:

jest duza odczuwalna różnica w dr-z jesli jest gaźnik fcr39 ??

http://i101.photobucket.com/albums/m57/fast_richie/File0001Large.jpg

Red line; Mikuni carb with rubber sock removed from airbox. 34.65bhp, 26.43 ft/lb torque.
Blue line; Keihin FCR with above mods. 37.76 bhp, 26.79 ft/lb torque.

Hardcore - it's more than music...

22

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Chyba trzeba bedzie kupić fcr bo wydaje mi sie ze jej cieżko z dwójki na koło iść

23

Odp: Co dalej po dr-ztce?

wydaje mi się, że mallly200sx będzie sprzedawać swoją drz i zmieniać na wyczyna. Przynajmniej tak wspominał niedawno. On ma fajną drz zadbaną ostatnio zrobioną na 440 i duży gaźnik, jak Ci brakuje mocy w drz to może być dobre wyjście.

A z tańszych modyfikacji to zmień sobie zębatki :)

wzium?

24

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Nie chce robić anty reklamy czy coś ,ale sporym minusem drz SM/S jest masa wałsna pojazdu.
Drz 440 Y to chyba najlepsza opcja na SM z tego gatunku drezyn, ale dorwać taką z rejestracją ... :)

nto

25

Odp: Co dalej po dr-ztce?

nie wiem sam juz co robić przekulam sie do końca sezonu i kupie jakąś 450 , a ty toro dlaczego swoją sprzedajesz ??

26

Odp: Co dalej po dr-ztce?

robie papa supermoto

nto

27

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Jakiś inny typ motorka ??

28

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Chcesz kupić 450 do nauki latania po lesie czy torze?

29

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Ktoś kiedyś napisał, że ideałem byłaby buda z KTM z silnikiem DRZ ;)
IMHO waga DRZ-y to jej jedyna wada i da się z tym żyć (no, + FCR) , wsiadam i jadę , bez pierd***nia czy coś zaczęło mi stukać

PS. jest takie przysłowie : 450'tka-szukaj pieniądza (450 na las, to szukaj od razu ortez ;) )

Hardcore - it's more than music...

30

Odp: Co dalej po dr-ztce?

Dokładnie, wadą DRZ jest tylko waga.
Którą da się zbić o kilkanaście kg.
Po wstawieniu FCR i jakiegoś wydechu jest to naprawdę fajny żwawy sprzęt.

Ja dobrze wspominam i żałuję, że nie mam już DRZ
Laska który zmienił DRZ na WR450 mówi dokładnie tak samo.

Belzebub napisał/a:

Ktoś kiedyś napisał, że ideałem byłaby buda z KTM z silnikiem DRZ ;)

Dzięki za pomysł. Tak się zastanawiałem jakie supermoto można by tu zbudować i to jest to:D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD