Odp: Husaberg 100 pytań do...
5" 160
5,5" 165
3,5" 120
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
5" 160
5,5" 165
3,5" 120
4.25"-4.50" rim=150 to 155 tire
5.00" rim=160 to 165 tire(+ a few very special SM specific 170 slicks)
5.50" rim=170 to 180 tire
6.00" rim=190 to 200 tire
Wiem, że można na ten temat elaborat napisać ale bardziej chodziło mi o konkret szerokość/wysokość tzn. która opona się najlepiej ułoży na feldze (zdaję sobie sprawę, że zależy to też od konkretnej opony).
Skłaniam się do
tył (5") - 162/55
przód (3,5") - nie wiem, który rozmiar - 120/70 czy 120/80 czy 125/80 ?
Przód 120/70 lub 120/80 to opony z homologacją, ta druga o wyższym profilu ma właściwości jezdne zbliżone do opon 16,5calowych-dużo "mięsa" po bokach, dobrze zachowuje się na zakrętach, jednak gorzej i mniej stabilniej przy dużych prędkościach no prostej. jesli chodzi o oponę 125/80 to z homologacją jest tylko jedna opona,goldspeed jednak nie ma jej w opcji pre cut.
Dziwne zabieranie się do kupna opon.
Wybieranie jakiś niestandardowych profili a później szukanie producenta/modelu?
Producenci są trzej, goldspeed, metzeler i michelin... zastanawiam się tylko nad rozmiarami jakich szukać.
mcienki dzięki za konkretną odpowiedź !
miał ktoś przypadek że łańcuch rozrządu (did) się wyciągną po 20 mth tak że już napinacza brakuje?
ja miałem tak, że mi pękł ale po 120 mth :)
W dalszym ciągu przy skręcie w prawo nie odbija mi manetka gazu. Na 1000% jest to wina ułożenia linek... z którym nie mogę sobie poradzić.
Dzisiaj już zgłupiałem totalnie, bo wypróbowałem chyba wszystkie możliwe scenariusze a linka dalej nie pracuje tak jak powinna.
Stąd moje pytania:
- długość pancerzy linek gaźnika to 75cm?
- na zdjęciu jak poniżej - górna linka to close, a dolna to open tak?
Ty masz motor z 2003?
Czy to jakiś inny Berg?
Jak linki idą po prostej, nie mają zagięć 90' to muszą działać chyba że:
- są za krótkie
- masz podwyższoną kierownicę
- puszczasz linki za a nie przed kierownicą
Na zdjęciu jest FCR pytanie od czego są linki. Bo seryjnie tam taki gaźnik nie powinien być.
Ty masz motor z 2003?
Czy to jakiś inny Berg?
Jak linki idą po prostej, nie mają zagięć 90' to muszą działać chyba że:
- są za krótkie
- masz podwyższoną kierownicę
- puszczasz linki za a nie przed kierownicąNa zdjęciu jest FCR pytanie od czego są linki. Bo seryjnie tam taki gaźnik nie powinien być.
zdjęcie jest zapożyczone z sieci ;)
No właśnie zastanawiam się czy nie mam za krótkich linek lub czy nie były zmieniane...
Zmieniałem kierownicę ale profil i szerokość w zasadzie ta sama... podwyższeń nie mam.
Linke od powrotu mam napiętą prawidłowo.
Manetka jest po prawej.
Ty masz problem po skręcie w prawo, więc domyślam się że linki puściłeś lewą stroną ramy.
Spróbuj puścić prawą stroną ramy, nadrobisz troszkę długości.
Mógłby ktoś zweryfikować długość tego pancerza? W serwisówce niestety nie jest podana.
To jest moje zdjęcie ale nieaktualne. Teraz linki do gaźnika idą nad wspornikiem baku (luzem) a przewód do wysprzęglika i linka dekompresatora są pomiędzy wspornikiem baku, a wspornikiem chłodnicy (chwycone trytytą). Przewody elektryczne idą pod wspornikiem chłodnicy.
p.s. zmieńcie tytuł tematu na 1000 pytań ;)
Strony Poprzednia 1 … 17 18 19 20 21 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 59 zapytań