Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Dla quadów ok dla moto nie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 181 182 183 184 185 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dla quadów ok dla moto nie
W Husabergach Fs z układem beringer'a FTE jest tarcza 310 czy 320 mm ?
W Husabergach Fs z układem beringer'a FTE jest tarcza 310 czy 320 mm ?
310
Wielkie dzięki Delta ! :)
Jeszcze jedna kwestia. Jak się ma zacisk beringer-a fte do zacisku 4t beringera jak na foto poniżej?
Zakładając, że oba zaciski na takiej samej pompie i takiej samej tarczy ?
takie pytanie czym się różni KTM EXC 125 od EXE 125 :)? Tylko koła czy coś jeszcze ?:) Bo w cenach jest różnica spora ale czy mocy będzie tyle samo ?:)
Znalazłem taką wypowiedź na temat EXE: " KTMY w 125 maja po 40-45 koni, to jest EXE fabrycznie zguszony KTM wypuszczal je w wersjach 15-30 koni. malo tego schodzilo i zaprzestali produkcje EXE." Nie wiem ile w tym jest prawdy, 15 KM to chodzi na pewno o zablokowaną wersję.
czyli jeśli to się okaże prawdą no to czeka mnie kupno EXC na brudasach i wrzucić go na małe kółeczka;/ Znowu drożej;/
Gdzie mogę znaleźć taki oto wynalazek w PL ? [url]http://shop.ktm.com/pl_pl/powerparts/tools-transportation/tools/air-filter-box-cover-1.html[/url]
W każdym serwisie ktm.
Ceny sprawdzamy tutaj [url]http://auner.pl/index.php/cennik-czci[/url]
Ja ostatnio tylko w aunerze zamawiam.
W każdym serwisie ktm.
Ceny sprawdzamy tutaj [url]http://auner.pl/index.php/cennik-czci[/url]
Ja ostatnio tylko w aunerze zamawiam.
Dzięki wielkie ! Dokładnie o takie coś mi chodziło :)
Jeszcze jest wojciechowicz
[url]http://ktmsklep.pl/[/url]
Jeszcze jest wojciechowicz
[url]http://ktmsklep.pl/[/url]
Świetna sprawa z tymi schematami, dzięki !
Chcesz wiedzieć czy w EXC i EXE siedzi taki sam silnik to porównaj nry części...
Jeszcze jedna kwestia. Jak się ma zacisk beringer-a fte do zacisku 4t beringera jak na foto poniżej?
Zakładając, że oba zaciski na takiej samej pompie i takiej samej tarczy ?
Ten pierwszy jest skrecany z polowek. Ten drugi jest monoblockiem czyli jest wykonany z jednego kawalka. W praktyce zacisk skrecany "pracuje" bardziej tzn ze czesc cisnienia ucieka na rozszezanie polowek i cisnienie probuje je rozdzielic. Oczywiscie jest to niewidoczne golym okiem ale takie zjawisko wystepuje. Zacisk monoblock jest sztywniejszy wiec straty cisnienia sa mniejsze. W praktyce wieksza dozowalnosc, i krotsza droge hamowania. Moze niewiele, ale w sporcie dobry i metr mniej z drogi hamowania.
Strony Poprzednia 1 … 181 182 183 184 185 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.097 sekund, wykonano 32 zapytań