O to mi chodziło dzięki za odpowiedź. Właśnie te trialówki po 2003 wyglądają tak jak dzisiejsze no może oprócz lamp i kilku innych nic nie znaczących dupereli. Jeśli ważą podobnie i jeżdżą na tych samych silnikach to warto brać.
Chociaż z drugiej strony przy enduro też tak myślałem ale po przejażdżce exc 2t z nowszą ramą (po 2006 chyba) różnica była zajebista a silnik i reszta prawie to samo.
To wydaje się być ciekawe:
[url]http://otomoto.pl/beta-rev-rev-3-270ccm-trial-M3806079.html[/url]
Z tego co na pierwszy rzut oka widać można założyć chłodnicę, wydech i śmigać. Ale nie ma jak sprawdzić silnika z drugiej strony.
Niby z możliwością rejestracji.
Właśnie jak to jest z przeglądem i rejestracją triala (tak po bożemu :) ) trzeba kierunki zakładać itd??
dzięki i pzdr
Kordzik
KTM 690 Enduro, KTM EXC 200 :)