Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Co rozumiesz pod pojęciem nie istnieje w polskim prawie? Fotele tylne wiadomo do wyciągnięcia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 177 178 179 180 181 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Co rozumiesz pod pojęciem nie istnieje w polskim prawie? Fotele tylne wiadomo do wyciągnięcia
Jak zamontujesz hak to musisz jechać na przegląd i do WK zgłosić i adnotacje w dowodzie Ci wpiszą.
Klatka bezpieczeństwa może być w samochodzie i diagnosta nie przyczepi ci się do tego. Jeżeli będziesz startował tym samochodem w zawodach typu "gsmp" to będziesz przechodził oddzielny przegląd przez pzm I Wtedy klatka bezpieczeństwa musi być zbudowana zgodnie z załącznikiem fia bądź oddać to firmie która zrobi ci klatke i wystawi na nią homologację.
Z tym hakiem to podrzuciłem przykład czy po zamontowaniu klatki trzeba jechać na przegląd jak to jest w wypadku haka
edit
Pisząc tego posta Ponczo już dodał odpowiedź, dzięki
Kiedys mi chcieli zabrac dowod rejestracyjny jak jechalem autem rajdowym przez miasto. Powod zmiana homologacji auta tj. Klatka i brak siedzen oraz wszystkich wnetrznosci auta.
Panowie może mi ktoś tak na szybko w skrócie powiedzieć czy warto wziąć pod uwagę go pro hero 3 white?
Jak ona ma się do Hero 2?
Pytam bo się tak zastanawiam czy by sobie jej nie zamówić w Play zamiast telefonu (wyszła by mnie 200 zł).
Edit.
Dobra trochę pogmerałem i wygląda na to, że white to prawie to samo co Hero 1 więc chyba średni warto.
Dokładnie, lepiej wziąć Hero2, bo to to samo co hero 3 silver, a w playu widziałem je w podobnych cenach.
Hmm, muszę zweryfikować ile kosztuje i czy wogóle mają silver
Kiedys mi chcieli zabrac dowod rejestracyjny jak jechalem autem rajdowym przez miasto. Powod zmiana homologacji auta tj. Klatka i brak siedzen oraz wszystkich wnetrznosci auta.
I jak sie skonczylo?
Po zamontowaniu haka holowniczego trzeba sie udać na przegląd i jest wprowadzona jakaś zmianka w dowodzie (??) nie jestem do końca rozeznany w temacie więc tutaj pytanie. Czy po wrzuceniu klatki bezpieczeństwa do auta trzeba coś gdzieś zgłaszać, zrobić specjalny przegląd?
Tak musisz wbić w dowód. Przegląd na stacji ok 30 zł, w urzędzie o dziwo nic nie chcieli za wbicie :)
Co do klatki to, żeby było to "legalne" klatka musi mieć homologację, a takie zazwyczaj koło 10k kosztują.
Podobno, jak masz pełną klatkę, to musisz jechać w kasku.
Podobno jak wrzucisz klatke i zarejestrujesz samochód na 2 osobowy to nie ma opcji żeby się doczepili do klatki (podobno). Wiem że tutaj pare osób robiło rajdówki dlatego pytam
Zależy jak policjantowi czapka stanie, jeden się doczepi, inny zapyta co po maską.
Dokładnie. Raz mi zabrali dowód za "klatkę" innym razem jak miałem dzwona to stwierdzili, że klatka jest ok. Nawet ubezpieczyciel o dziwo- bez gadania dodał kilka tysięcy za "specjalne wyposażenie"- zwykłe OC sprawcy.
Generalnie da się zalegalizować auto z klatką ale nikt tego nie robi.
Jeśli dowód zabierają powiedzmy za zbyt głośny wydech to na nastepne badanie trzeba sie udać z cywilizowanym wydechem wtedy diagnosta wystawia kwitek i jest ok, a jak zabierają dowód za klatke to co?
Strony Poprzednia 1 … 177 178 179 180 181 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.141 sekund, wykonano 36 zapytań