Przez sam zawór jednokierunkowy przechodzi mało paliwa, a czas napełnienia do następnego wystrzału jest długi. Trzeba wytworzyć spore podciśnienie, żeby ten zawór się otworzył. Ta dysza znacznie przyśpiesza napełnienie. Fakt zmniejsza ciśnienie wtrysku.
Gdyby dwa razy szybko dodać gazu bez dyszy to za drugim razem dostanie bardzo ubogą mieszankę.
Zamiast zmodyfikować zaworek zwrotny wywiercili kanał i zamontowali dysze.
Proponowałbym Ci zanim wydasz sporo kasy na tą modyfikację pobawić się trochę tym co masz. A masz tam taką śrubę regulującą skok cięgna pompki. O tyle źle nią regulować, że jest trochę schowana.
Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL