61

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

Kik dyszę wolnych obrotów, iglicę i  dyszę główną dobiera się do set-up'u motocykla (tłumik, kolektory, otwarty airbox itd.), ale tego też nikt nie powie Ci przez internet, jedynie wskaże kierunek. Musisz zaopatrzyć się w kilka dysz a następnie dokonać regulacji gaźnika.

Peka kiedyś zarzucił fajną stronką o regulacji FCR'a  [url]http://www.thumperfaq.com/jetting.htm[/url]

Ściągnij serwisówkę LC4 tam będziesz miał fabryczne ustawienia gaźnika dla wszystkich wersji, jest to jakiś początek.
Na ostatniej stronie tego pdf-a: [url]http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000001/58605099000_640SM.pdf[/url]   jest kilka konfiguracji 660 SMC oraz wykresy z hamowni.

62

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

i wlasnie o ten poczatek mi chodzi, zeby wskazac orientacyjnie rozmiar dyszy bo jestem swiadomy ze moze byc potrzeba rozmiar w jedna czy druga strone

63 Ostatnio edytowany przez kik_man (2014-04-19 09:54:42)

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

ogarnalem luzy na 2 koleczkach (tylko gorne) wzgledem przedniej scianki. to pojedyncze 0.25 mm to gorne jedno z 3 stalych 0.20mm.
obecne rozmiary dysz, apowinno byc w serii lc4 165/45wolnych obrotow i starting jet powinien byc 40 a jest 85. poprawcie mnie jezeli sie myle
PunBB bbcode test

64

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

Ma być 85

Ogólnie zacznij od takich ustawień:
42
OBDVT #5
165 jest ori ale jak masz przelot to od razu daj 168 lub nawet 170
śruba mieszanki na start 2 obroty ale że zima to pewnie będzie trzeba dać więcej
dysza główna powietrza 200
dysza od wolnych powietrza 100

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

65

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

takie może i głupie pytanie. Jak wiemy keihin a keihin to nie to samo jeden 41 może różnić się od innego 41.  wszystkie iglice do 41 będą pasować do 41? np mają gaźnik fabrycznie montowany w 660 bez iglicy i biorce organów huskę 450 w której tez fabrycznie był 41, Iglica dedykowana do huski zanomtowana w keihinie z lc4 będzie pracowała prawidłowo? chodzi mi o to czy takie elementy są uniwersalne, chociaż na przykładzie kompletu jd wydaje mi się ze tak

66

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

Części pasują jednak iglica jest to element dobierany specjalnie do danego silnika.
Iglica w huśce będzie inna niż w LC4 i silnik może nie jechać tak jakbyś chciał.
Może zalewać, albo być za ubogo.
Jest to element dobierany na hamowni itd. i lepiej nie kombinować bo się będziesz wkurzać.
Tak samo iglica LC4 to bierzesz dysze takie jak LC4
Jak dasz iglice z huśki to już te dysze nie będą pasować i będziesz musiał metodą prób i błędów dobrać inne dysze.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

67 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2013-12-15 22:27:21)

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

Tak jak przedmówca podał iglica pasować do gaźnika będzie.
Tylko jest jedno ale. Dokładniej dwa:
1. Kąt stożka
2. Średnica

Dla przykładu dla jednego modelu silnika np. crf 250 2005r. jest do wyboru dokładnie 10 iglic.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

68

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

taka rozkmina z czystej ciekwosci bo u mnie i tak do wymiany. jeszcze jedno pytanie co do iglicy, w katalogu do 625 sxc mamy dostepnych kilka wersji iglic. czym to sie rozni/jak wplywa na prace silnika bo jak wyzej majster napisal domyslam sie ze fizycznie srednica i stożkiem

69

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

Za dużo wiercisz w tym temacie.
Masz podane od czego zacząć i od tego zacznij.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

70

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

nie wierce, poprostu pytam z czystej ciekawosci. za pomoc jestem wdzieczny i nie mam zamiaru nic innego kombinowac

71

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

hacker33 napisał/a:

Znalazłem też gdzieś takie wymiary tych rolek
ta pojedyncza 18,5mm
pozostałe trzy 18,9mm

Jak ktoś ma w miarę nowy gaźnik w rękach to mógłby zmierzyć i podać wymiar tych rolek.

hacker te wymiary wydają się być prawidłowe, te pojedyncze kółko u mnie ma dokładnie 18,5mm, reszta niewiele mniej niż 18,9mm.

kik_man nie wiem czy zauważyłeś, ale miałeś odwrotnie założoną płytkę na przepustnicy, przypilnuj tego przy składaniu.

72 Ostatnio edytowany przez kik_man (2013-12-23 22:15:55)

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

mam taka ciekawostke co do fcra.  forumowy kolega robiac serwis gaźnika zauważył ze jedna z dysz jest ślepa ta od pompki przyśpieszajacej. dzwonilem do serwisu ktma zeby zamowic nowa i kolo/serwisant/mechanik wytlumaczyl mi ze sprawa wyglada nastepujaco: wiekszosc fcrow ktore jezdzi w motocyklach homologowanych(czytaj tych z tablicami) ma ta dysze wlasnie zaslepiona ze wzgledu na normy czego nastepstwem jest brak jakiejkolwiek pracy pompki przyspieszajacej. wymieniajac dysze "odblokowujemy gaźnik" i ponoć dopierw wtedy zobacze jak bedzie wygladała jego "prawidłowa praca". gaźnik ze slepa dysza bedzie parcował normalnie tylko ten czopek z tylu wózka nie poda nam wiekszej ilosci paliwa. dysza ta w przypadku ktma jest uniwersalna i kosztuje 38zl
jezeli ktoc chce zrobie fotke o ktora dysze chodzi

73

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

a to ciekawe

Znalazłem taki ciekawy temat:
[url]http://www.thumpertalk.com/topic/484281-adjustable-leak-jet-ap-cover-report/[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

74

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

nie jestem pewien czy dobrze zrozumialem bo moj ang jest na poziomie kali jesc i pic ale gosciu pisze , ze ktm postanowil wiekszych fcrow nie zaopatrywac w przelotowa dysze tylko slepa.

75

Odp: keihin fcr MX 41mm w LC4?

Tak
i że przez to mu się dławił i gasł przy krótkich szybkich ruchach manetki,
motocykl też nie miał takiego pierdolnięcia jakby chciał.

Zamontował super tuningowe pompki i nie może go teraz opanować o po lekkim ruchu manetki wyjeżdża mu spod tyłka.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD