136

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Moto Challenge z Wawy też je ma

DR-Z 400ESM sold

137 Ostatnio edytowany przez Matysek (2013-12-24 17:21:56)

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Co się nie dotkne to się sypie. Tym razem łożysko igielkowe przy amorku tylnym (kiwaczce)? Nie mogę jej odkręcić, ale popsikalem wd i puści po świętach może. Żeby wymienić to łożysko potrzebna jest prasa?
[url=https://imageshack.com/i/mv0nn3j]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/823/0nn3.jpg[/url]
[url=https://imageshack.com/i/5n0r3ej]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/203/0r3e.jpg[/url]

138

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Wystarczy imadło.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

139

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

gwint, nakrętka, i nasadka od klucza i lecisz.

Honda Crm 250 Mk III Mugen > Husqvarna Smr 570

140

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Oraz dobry palnik.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

141

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Ma ktoś numer lub dostep do takiego łożyska?

142 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2013-12-25 00:49:27)

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Wymiary masz podane tutaj
[url]http://www.rockymountainatvmc.com/oem-schematic/2[/url]

Będzie to z tego co widze (19X26X15) łożysko igiełkowe pozycja 44 nr katalogowy 91074-KZ4-B01 ew. po hurtowniach łożysk pytaj wydaje mi się że o łożysko HK 2016 a jesli było pełne bez koszyczka to z dopiskiem V na koncu. Cena pewnie koło 15zeta za jakies z super firmy. Wymiary simeringów (17X26X3).
Takie łożysko najlepiej skręcać czyli tak jak koledzy piszą gwint, podkładki, nakrętka i do oporu. Podgrzać mozna delikatnie ale to jest amelinium wiec sie troche boje:P
Pozdrawiam

143

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Problem w tym że jak ja robiłem kiwaczke takowego łożyska nie mieli znaczy się otwór fi19 więc zakupiłem łożysko z otworem fi20 i dotoczyłem nowy sworzeń -zahartowałem o jeden min. grubszy i pewno taka sama operacja cię czeka albo gotowiec z aledrogo

144

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

U siebie jak remontowalem kiwaczke(drz) to tak latwo nie bylo :) Od razu bierz palnik do ręki ale uwazaj bo kiwaczka to aluminiu,pewnie i tak nie unikniesz tego ze przy wybijaniu zrobi sie owal ale to potem latwo naprawić. Ja z lozysk zrezygnowalem, na kiwaczke,wahacz i amor przyszly tuleje poliamidowe :) Jeśli będziesz skladal na lozyska,pamietaj aby 1/2 w roku rozebrać i przesmarowac

Sherco st300  Cabestany Replica

145

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

A te tuleje to droga sprawa? Skąd je można mieć?

146

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Od tokarza. Łożysko mozna dostac bez problemu. Tuleje to fajna sprawa zwłaszcza w SM bo tam zawias nie dostaje tak bardo po dupie. Trzeba pamietac zeby to dobrze spasowac i zrobic z dobrego gatunku poliamidu bo jest ich dużo. Osobiscie składałbym to na łożyskach. I tak pewnie bedziesz rozbierał ten motocykl raz w sezonie wiec przesmarować kilka łożysk nie powinno stanowić problemu.

147

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Jakim smarem traktować te łożyska?

148 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2013-12-25 17:54:24)

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Zwykłym smarem do łożysk. Ja używam takiego motorexa w wielgachnej tubie mam go juz nie wiem ile:P bardzo wydajny i ma fajny zielonkawy kolor widac kiedy jest brudny i trzeba cos na nowo przesmarowac. Fotki znalezione w sieci:http://images.motorcycle-superstore.com/productimages/OG/0000-Motorex-Long-Term-Grease-2000.jpg
http://www.grawitacyjny.pl/allegro/motorex/bike_grease/2.jpg

149

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

tuleje to bardzo fajna sprawa i nie tylko w SM a raczej tym bardziej w OFF. Dlaczego?  bo ich koszt jest niski zwłaszcza jeśli masz dobrego znajomego tokarza który zrobi ci tulejki z poliamidu/ertalony/teflonu + tulejki stalowe/miedziane. Warto byłoby pomyśleć o tych samo smarujących chyba ertalon lub poliamid ma takie, wtedy na nich składasz i masz święty spokój do momentu aż się wytłuką :)  Koszt całości  (kiwaczka,wachacz,góra amora) wyszedł mnie kiedyś 85zł, teraz jego koszt to 160

Sherco st300  Cabestany Replica

150

Odp: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.

Zapłaciłem za wszystkie łożyska igiełkowe i uszczelniacze niecałe 170 zł, 10 łożysk i 10 uszczelniaczy, ominąłem tylko łożysko dolne amortyzatora (jest w dobrym stanie, poza tym w lc4 to łożysko to egzotyka jakaś).