Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Zależy do czego ale generalnie robiłbym z 0,75 (taką mam w samochodzie na silniku, tylko do cewek mam pociągnięte 2,5mm).
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 166 167 168 169 170 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zależy do czego ale generalnie robiłbym z 0,75 (taką mam w samochodzie na silniku, tylko do cewek mam pociągnięte 2,5mm).
Ja robiolem 1. Do tego kup tasme izloacyjna, tasme parciana i tasme samowulkanizujaca sie.
Najpierw owijasz zwykla izolacja, pozniej samowulkanizujaca sie, i na samym koncu parciana zeby nie wycieralo sie.
Ja też robiłem 1mm
Zaciskarka to koncowek tez sie przyda. Pomysl tez o np zlaczkach hemetycznyhc zeby sobie moc posegmentowac uklad elektryczny. Np jak sciagasz tylny ogon to odpinasz zlaczke, sciagasz ogon i tyle. Końcówki lutuj i dopiero zaciskaj.
Złączki hermetyczne :
[url]http://allegro.pl/kostka-wtyk-gniazdo-zlacze-hermetyczne-oh-2-piny-i3556039377.html[/url]
[url]https://www.google.pl/search?q=laczki+hermetyczne&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=je-hUun0C4KBhAfByYCgBg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=978[/url]
Tzn zaciskarke mam, większość zrobię na złączkach :) a co do owijania to chcę wziąć kabel LIYCY, z różnymi ilościami żył w środku :)) Czy to zły pomysł?:))
Jak Ci podpasuje grubością kabli to czemu nie, zawsze możesz spruć :P. Robiłem z luźnych żył, moim zdaniem wygodniej, łatwiej później dopasować przy zawijaniu gdzie jakie kable mają odchodzić.
Pojedyncze żyły dużo lepsze.
Co do hermetycznych kostek niby fajne, ale są tak wielkie że ciężko je gdzieś upakować.
Ja z nich zrezygnowałem i jadę na fabrycznych molexach
Ale z pojedynczych żył w hurtowni mam dostępne tylko 4kolory. Wiec troche lipa, a z tam mam 10x1mm2. 7x1mm2 i 5x1mm2 i 3x1mm2 wiec kawałkami by szlo 5 zyl a czasem 10:)
Jedz na szrot, weź największą wiązkę od samochodu jaką znajdziesz, zapłać tyle co za miedź i masz od ch kolorów, kostek, bezpieczników i czego jeszcze chcesz. Najprostsze, najtańsze, najszybsze rozwiązanie.
pod warunkiem ze chce ci sie sprawdzac czy zachowana jest ciaglosc przewodow. Przy pruciu kabli na szrocie roznie moze byc.
Mocno poszarpane i pociętej nie ma co brać, trza pojechać, zobaczyć i pomacać.
Panowie jaka jest główna róznica miedzy KTM 625 SMC2006r a KTM LC4 640 2006r?
Z tego co wiem, to 625 jest lżejsza, ma chyba fcr. I chyba tylko kopkę? Nie jestem pewny na 100%
640 jest na mikuni waży normalnie, 625 to ten sam silnik co w 640 tylko na keihinie fcr41 i jest odchudzona, a 660 to wersja najlzejsza( silnik bez rozrusznika, gaźnik jak w 625 i ogolem cale moto jest lzejsze)
z tego co jeszcze zauwazylem to 640 i 625 maja pozdnozki dla pasazera a 660 ich nie ma co robi dla mnie roznice bo czesto zdarza sie smigac w 2wojke
Strony Poprzednia 1 … 166 167 168 169 170 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.084 sekund, wykonano 40 zapytań