Odp: Promocja zimowa Tuning + regeneracja zawieszenia
Najlepiej w połowie stycznia bo muszę najpierw remont silnika skończyć, a zawias też z chęcią bym wysłał...
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Promocja zimowa Tuning + regeneracja zawieszenia
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Najlepiej w połowie stycznia bo muszę najpierw remont silnika skończyć, a zawias też z chęcią bym wysłał...
Marek jeszcze pytanie - jaki będzie mniej więcej czas realizacji przy wysyłce zbiorowej i jaki indywidualnie?
Nie ukrywam , że połowa stycznia to dla mnie trochę późno.
Wszystko zależy od ilości zawieszeń jakie sa do zrobienia oraz rodzaj przeprowadzanych prac . Jestem w stanie max 4 tuningi w ciągu jednego dnia zrobić lub 6-7 serwisów , później wszystko zależy od kurierów. W rzeczywistym czasie trwa to do dwóch tygodni czyli czas trwania przesyłek
Pytanko.
Jakie są wreszcie orjentayjne koszta przesyłki?
W jakiej formie ma być opłata? Będzie przesyłka pobraniowa czy jak?
Bo nigdzie nie mogę znaleść.
Wreszcie czy ustalony jest termin do którego wysłać muszę zawieszenie.
Orientacyjny koszt przesyłki możne być przy odpowiedniej ilości około 50 % tańsze Naturalnie jeśli ktoś ma tylko tylni amortyzator to zapłaci około 10- 15 euro a za cale zawieszenie 20 -25 euro . Płatne na konto przed otrzymaniem paczki powrotnej po indywidualnej informacji . Termin musicie sami ustalić, ale proszę nie w okresie świąteczno - noworocznym . Albo przed lub po , Zawieszenia niezależnie od terminu przesyłki do RFN paczki można indywidualnie wysyłać już do Szczecina z dopiskiem ze to ma być zbiorówka . Ważne jest aby każde zawieszenie opisać i dołączyć formularz z zakresem prac i życzeń. Proszę tez nie zapominać wykręcić wpierw szybko-odpowietrzniki i zastąpienie ich śrubkami bo inaczej lamia się podczas transportu i zalewają olejem karton . Opakowanie powinno być wielokrotnego użytku czyli po rozpakowaniu ze by była możliwość ponownego zapakowania.
To mi pasuje po nowym roku z racji braku funduszy.
Może banalne pytanie.
Czy tylni amor wysyłamy razem ze sprężyną?
Może banalne pytanie.
Czy tylni amor wysyłamy razem ze sprężyną?
Banalna odpowiedź:
TYLNY
1) Czy w "serwisie" należy pisać, że jest się pro/amator czy cokolwiek?
2) Olej zalewany jest taki sam wszędzie? Olej w cenie?
Moje zwieszenie nie cieknie, wszystko jest ok ale proforma wymieniłbym co trzeba- uszczelniacze czy co tam się wymienia.
3) Czy możesz podać koszty elementów jakie można wymienić w DR-Z 400SM.
Po prostu chciałbym mieć informację zapłacę maksymalnie: za przód .... zł za tył .....zł
Może być PW albo tu. Inni pewnie też są ciekawi.
•rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
•ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniacza
•polerowanie sztangi tloczyska
•wymiana oleju w amortyzatorze
•napełnienie gazem (azotem)
•regulacja wstępna
Wszystko w cenie prócz uszczelniaczy no i oczywiście jeśli z zawieszeniem jest wszystko w porządku i nie trzeba nic więcej wymieniać.
W sumie to bardzo chętnie też bym się dowiedział z jakim kosztem muszę się liczyć w najlepszym przypadku i najbardziej skrajnym. Motong to KTM 625 SMC 06 zawieszenie WP
Czytałem i dla mnie wymiana oleju nie jest jednoznaczna z informacją "olej w cenie"- patrz serwisy samochodowe
A jeżeli w tym wypadku jest to jaki i jakiej firmy.
wszystko jest na na stronie np takie informacje:
Regeneracja zawieszenia obejmuje pełny demontaż elementów zawieszenia, czyszczenie, polerowanie rur widelca, sztangi, tulei ślizgowych, inspekcjię wszystkich zużytych części, wymianę zużytych części, a następnie montaż przy użyciu oleju KYB oraz nabicie azotem.
Tuning obejmuje dodatkowo modyfikacje systemu tłokowego, dobór odpowiednich sprężyn do wagi kierowcy, poziomu umiejętności oraz rodzaju sportu.
Masz racje w zakładce "firma" jest taka informacja.
Ja szukałem w [url]http://power4.pl/serwis/[/url] tam gdzie mnie odesłali :)
•rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
•ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniacza
•polerowanie sztangi tloczyska
•wymiana oleju w amortyzatorze
•napełnienie gazem (azotem)
•regulacja wstępnaWszystko w cenie prócz uszczelniaczy no i oczywiście jeśli z zawieszeniem jest wszystko w porządku i nie trzeba nic więcej wymieniać.
W sumie to bardzo chętnie też bym się dowiedział z jakim kosztem muszę się liczyć w najlepszym przypadku i najbardziej skrajnym. Motong to KTM 625 SMC 06 zawieszenie WP
Z tego co wynika z informacji ze strony oraz odpowiedzi w 3 poście cena uszczelniaczy jest chyba w cenie serwisu, czy się mylę?
W cenę serwisu nie wchodzą uszczelniacze , bo tak jak Marek pisał wkłada różne, różniące się ceną. Doczytaj w wątku, bo było już pisane.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 8 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Promocja zimowa Tuning + regeneracja zawieszenia
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 79 zapytań