Temat: CRF 450 R 2002 i jej droga z crossa do SM.
Siema. W końcu znalazłem coś porządnego. Wypadło na Hondę. W sumie nie wiadomo dlaczego. Ma to coś, co chwyciło mnie za serce. Dziś do mnie dojechała. Jest z 2002 roku produkcji, jej były (drugi) właściciel w polsce był po 40stce, i doszedł do wniosku, że crfka jest dla niego za mocna jak na jego styl jazdy.
Honda chodzi bez zarzutów, jedyne co jest przeszkadzające to to, że ten (guzik?) od ssania w gaźniku nie trzyma się po wyciągnięciu, tylko od razu wraca, a drugim mankamentem jest tylna felga nadająca się do centrowania (jazda na luźnych szprychach)
Silnik zostanie wyjęty na dniach i wysłany do użytkownika "Majster128". Myślę, że to bardzo odpowiednia osoba do przejrzenia i wymiany elementów silnika, które tego wymagają.
Z zabiegów do przerobienia na sm zaczynam od felg. Mam już na oku złote excele 3,5 i 4,25 + tarcza 320.
Potem będą stalowe oploty, nowe plastiki, okleina itp..
Zawias wystarczająco się nadaje na SM, wystarczy tylko trochę przykręcić na hard ;)
Ale wszystko po kolei...
Na pierwszym miejscu stawiam silnik i to od niego wszystko zacznę.
Dziś po szybkiej gradowo-śniegowej przejażdżce mającej może 1 km moto wygląda następująco:
I teraz pytanie nr 1. Czy ma ktoś może patent na kierunkowskazy na baterie czy coś?
Bo nie mam przygotowanej wiązki na nie, tylko na lampy p+t.