Temat: KTM LC4 640 PROBLEM Z ZAWIESZENIEM PRZÓD... mała historia
Witam, otóż w lipcu miałem poważną przygodę z moim katem.. i skończyło się na mandacie, złamanej ręce i dosyć mocnoooo obitym motocyklu i wielu innych mniej przyjemnych sprawach... Po wypadku motocykl wrócił na przyczepie do garażu i tak przestał 2 miesiące w oczekiwaniu na powrót mojej ręki do zdrowia.. Kiedy wszystko było już ok ze zdrowiem nadszedł czas na naprawę mojego kata gdyż był w opłakanym stanie.. (wygięta ośka i kierownica, felgi centry, lagi i półka do sprawdzenia, łożysko główki ramy dead, klocki się posypały, plastiki pozdzierane i popękane, lampa tylna zbita, podnóżek kierowcy i lusterko urwane, dźwignia zmiany biegów i tłumik pozdzierany, aaa i jeszcze crash pady pozrywane z ośki, chyba tyle..;/)
Na początku przyszły nowe-używane plastiki ktma - greger w kolorze pomarańczki (ogon+2 tylne boczki+błotnik SM+czacha- 2 ostatnie od młodszego rocznika :)) W 2 kolejności zakupiłem nową ośkę, ponieważ stara do niczego się już nie nadawała.. nowe klocki hamulcowe, lusterka; Naprawiłem podnóżek, crash pady poszły na śmieci i przyszedł czas, aby poskładać kata i oddać do mechanika na kontrolę. :)
Przy składaniu zawiechy, a dokładniej wbijaniu ośki, kiedy zostaje jej na zewnątrz 2cm i uderzam lekko młotkiem słychać metaliczny trzask i dopiero ośka wchodzi na miejsce z oporem.. wszystko skręcam tak jak było i tu pojawia się następny problem.. koło jest odsunięte od lewej lagi na 1,5cm, a do prawej lagi brakuje mu 0,5cm.. ktoś może pomoc ? podejrzewam, że felga przesunęła się na piaście. patrząc od przodu na koło felga z oponą zakrywa tarczę hamulcową... nie wiem czy tak ma być.. no i też ten metaliczny dźwięk i opór ośki.. Ośkę wkładam bez żadnych podkładek, czy dystansów.
Motocykl po tym został zawieziony do mechanika zakład "motogola" zostało wymienione łożysko główki ramy i sprawdzone lagi i półki i wszystko jest ok, ale sam mechanik nie wie o co chodzi z kołem- powiedział, że mogą mi je przesunąć na szprychach przez co wyrównają przerwę(tak czy siak do od centrowania).. Usterka ta nie ma wpływu na prowadzenie motocykla.. idzie prosto puszczam kierownicę przy różnych prędkościach i jedzie prosto. Prace po tym zostały wstrzymane, ponieważ kupiłem samochód i nie było funduszu na dalsze prace, a sezon dla mnie i tak dobiegł końca.. Teraz uzbierało się trochę kasy, a trzeba powoli działać, bo lista długa, a terror w sezonie sam się nie zrobi ;). Piszę tutaj z myślą, że może ktoś coś powie mądrego, bo jest to dosyć wkurwiające.. ta jeb.. niemoc i niewiedza.. Poniżej dołączam zdjęcia ;)
Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli chciałbym wymieniać zawieszenie na up side down czy musiałbym wymieniać półki? bądź inne problemy? Jakie miał upsy lc4 620, bo od tego modelu najłatwiej dostać w przestępnej cenie, bądź jakie polecacie ? WP48 od 640?
[url]http://imageshack.us/g/1/10405507/[/url]
Z góry dzięki i pozdro!