Siema.
Moim klopotem jest to ze w necie nic nie moge znalesc na ten temat.
Otoz zakupilem zatarta huske TE 350 z 92r w sumie za grosze, uszkodzony cylinder i wal do regeneracji+ pierscienie na tlok. I tak sobie mysle czy by tak kompletnego silnika od TE 610 albo TE 410 nie wrzucic. A jak nie to chociaz czy pasowalby do mojego silnika cylinder tlok i wal od 410/610?
Sprawa wygląda tak:
Korba jest dokładnei ta sama w TE 350 i TE 610 z 92` i TE 410 z np. 95`.
Wał korbowy ten sam w TE 350 92` i TE 410 95`, w TE 610 92` inny.
Łożyska wału w tych trzech silnikach są identyczne.
Cylinder-tu jest zagadka, bo w roku 92` TE 350 i 610 miały cylinder z osadzaną na mokro tuleją cylindrową (coś jak w husabergach) i nei wiem czy jedynym elementem róznicowym była sama tuleja czy tez dodatkowo odlew cylindra. W TE 410 95` cylinder jest już na nicasilu i ma całkeim inną budowę.
Kartery w każdym z tych trzech silników są inne, ciut inne dodam, detaliczna róznica.
Kosze sprzęgłowe w każdym z tyhc trzech motocytkli są identyczne, tarcze sprzęgła te same w TE 350 92` i TE 410 95`, TE 610 92` ma inne tarcze.
Przednie uchwyty silnika (te aluminiowe prostokątne płytki) mocujące silnik do ramy-te same w każdym z tych motocykli.
Rama-ta sama w TE 350 i 610 z 92`.
Wnioskując-silnik w calości jest na bank wymienny pomiędzy TE 350 i 610 z 92`, i praktycznie też na bank w 410 z 95`.
To tyle co mogłem pomóc, jak potrzebujesz coś jeszcze to wołaj.
Pzdr.
P.S:
Czekam na płytki od zaworków membranowych do układu smarowania tych silników (tam nie ma pompy oleju, jest inaczej to zrobione) które zgodnie z instrukcją powinno wymienać się co piatą wymianę oleju. Biorę ich więcej, jak bedziesz potrzebował to wiadomo.
Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`, Beta Zero 125 91`