Husaj napisał/a:... mój Berg w niedziele podczas pobytu na torze powyrywał nity z końcówki wydechu
charakterny... ;)
Husaj napisał/a:kit naprawczy w postaci kawałka drutu wyciętego z płotu na torze wytrzymał dwie dwudziestominutowe sesje
ciekawe, czy właściciel toru brał pod uwagę takie koszty :) Ale kierunek obrałeś dobry - kawałek po kawałeczku i będziemy mieć ten tor u nas we Wrocławiu!!
delta napisał/a:MudAndTracker czyżbyś miał 160tkę na tyle włożoną? mieści się spokojnie w wahaczu? ociera o łańcuch?
Załączam foto, jak to się dokładnie do siebie ma:
I na koniec krótki raport z dzisiejszych postępów:
Berg dostał nowy olej, akumulator i tytanowego Akrapa.
Zaskakująco lekko poszło mi połączenie wydechu z kolektorem - choć są u mnie spasowane na ułamki mm... Po uprzednim nagrzaniu opalarką wydechu, kolektor wchodził z nienaganną gracją mm po milimetrze!
BTW mocowanie kolanek do głowicy w wykonaniu Husaberga, to czysta poezja - oba kolanka wsuwane i dokręcane na swoją śrubkę - trzyma idealnie i jest niesamowicie proste w montażu - w przeciwieństwie do systemu sprężyn, którego nie znoszę od pierwszego kontaktu....
pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]