Odp: Ciśnienie w silniku
słuchaj, a sprzęt odpala normalnie, nie zarzuca świecy olejem i nie kopci na niebiesko?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Ciśnienie w silniku
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
słuchaj, a sprzęt odpala normalnie, nie zarzuca świecy olejem i nie kopci na niebiesko?
Nie ma czegoś takiego jak tłok wossnera z jednym pierścieniem do 4T
Są natomiast tłoki z podwyższoną kompresją i są one 2 pierścieniowe.
Możliwe, że masz właśnie taki tłok. Duża kompresja + przedmuchy do skrzyni korbowej silnika może powodować wypluwanie oleju.
Ogólnie przedmuchy przez pierścienia są zawsze. W twoim przypadku jak widać są dość spore.
Możliwe, że pierścienie się jeszcze nie ułożyły lub masz coś nie halo z pasowaniem tłok-cylinder.
Napisz może kto Ci składał ten silnik.
Ja mam pro replica 13.5:1 wypukly i ma 3 pierscienie ;)
Chyba ze te 2 razem ze sprezynkaa liczymy jako jeden
100 ml jedna jazda :( niestety ubytków mocy nie ma, zbiorniczek został wyczyszczony przed jazdą, ubytek oleju uzupełniony.....też tego wszystkiego nie rozumiem
A moze zamki sa zle poustawiane ?
Albo cylinder już nadawał sie na nikasil/honowanie i to nie zostało zrobione przez co przedmuchy są jeszcze wieksze. Można gdybać.
Sprawdź co to za tłok i napisz :) Czy aby napewno jednopierscieniowy ;)
jak koledzy piszą, podeślij nr tłoka. Jeśli to rzeczywiście tłok z podwyższoną kompresją, a jeszcze się dobrze nie ułożył to może robi w silniku tak duże ciśnienie, że wypluwa olej?
jutro podam bo mam w garazu graty a jest to tłok o podwyzszonej kompresji i moze faktycznie jest to kwestia jeszcze paru mth zeby to sie ulozylo wszystko
jak dasz radę to cyknij fotę tej puszki do odmy, jestem ciekawy jak to wygląda
Nie jestem specem w docieraniu ale prawie 4mth dla nikasilu to już wystarczająco dużo chyba?
Z tego co słyszałem to inni docierają jednym bakiem.
U mnie po 4mth docierania zaczęły pojawiać się problemy a nie polepszenia.
Napisz może jak wyglądał ten cylinder? Czy miał jeszcze ładną jodełkę? I kto składał ten silnik?
mówiąc o jednym pierścieniu chodziło mi że jest jeden uszczelniający tłok był nominał, tylko , że oryginalny jest mniejszy 5 setek a ten o 4 i jest bardziej spasowany i przez to moze wieksze cisnienie jest ...
Hackerku 5 pelnych przyspieszen(5 bieg od szarpania lancuchem do odciecia ) na pelnej manetce na ostatnim biegu. Na hamowni oporowej sie tak dociera i 80% przedmuchow jest zredukowane
Szybko docierasz szybko latasz ;) tylko silnik zyje jeden sezon
Hackerku 5 pelnych przyspieszen(5 bieg od szarpania lancuchem do odciecia ) na pelnej manetce na ostatnim biegu. Na hamowni oporowej sie tak dociera i 80% przedmuchow jest zredukowane
Dziękuję crossiczku
mówiąc o jednym pierścieniu chodziło mi że jest jeden uszczelniający tłok był nominał, tylko , że oryginalny jest mniejszy 5 setek a ten o 4 i jest bardziej spasowany i przez to moze wieksze cisnienie jest ...
Przyznaj się, że sam składałeś silnik?
Trocha nie po polskiemu to ^^
Też miałem tłok wossnera z jednym pierścieniem.
Cylinder też nie miał jaja.
Też wydawało mi się, że wszystko jest ok.
I po kilku mth wszystko poszło się jebać.
2,5 tys w plecy a cylinder wylądował u Woryny:D
To taki mały czarny humor:)
PS. Ale nie ukrywam, że tym błędem nauczyłem się tyle z mechaniki co nigdy.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » Ciśnienie w silniku
Wygenerowano w 0.063 sekund, wykonano 73 zapytań